![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() Moslim gearresteerd na bomexplosie in Britse stad
LONDEN - De Britse politie heeft donderdag een moslim gearresteerd na een bomexplosie in het centrum van de Zuidwest-Engelse stad Exeter. De 22-jarige verdachte is een Brit die zich tot de islam bekeerde en steeds radicaler werd. Hij zou geestelijk gestoord zijn. De moslim liep verwondingen op door de explosie van een bom die hij aan zijn lichaam had bevestigd. Een tweede bom ontplofte niet. Niemand anders raakte gewond. De moslim liet de bom rond het middaguur afgaan in een restaurant in een winkelcentrum. De politie zei nog niets te kunnen zeggen over het motief van de dader. Na de explosie werd het centrum van Exeter ontruimd. http://www.telegraaf.nl/buitenland/4..._Exeter__.html De religie van de vrede, toch ? ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Banneling
|
![]() En volgens de berichtgeving van de BBC zou het om een geestelijke instabiele man gaan die zich tot de islam bekeerd heeft en zich daarna heeft laten misbruiken:
Citaat:
- Was die Nicky Reilly al mentaal labiel voor hij zich tot de islam bekeerde, of is dat juist een gevolg van zijn bekering? - Probeerde hij vrijwillig dat restaurant op te blazen of werd hij door radicale haatbaarden aangestuurd? Zelf vermoed ik het laatste gezien de uitspraak van die politiewoordvoorder. Hoe het ook zij, eens te meer is bewezen dat deze middeleeuwse, achterlijke en bovenal uiterst agressieve religie niet in Europa thuishoort. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Gouverneur
|
![]() Wie vertrouwd is met de Engelse keuken is niet verbaasd door een aanslag op een lokaal restaurant!
En sowieso is religie een vorm van massa-psychose, dus hij was zeker gek. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Banneling
|
![]() ![]() Laatst gewijzigd door filosoof : 23 mei 2008 om 12:23. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Banneling
|
![]() En waar heb ik gezegd dat ik het al wel weet, filosoof?
Inderdaad, nergens. Het begint er steeds meer op te lijken dat jij met een lastercamagne bezig bent, waarbij je jou onwelgevallige forumleden woorden in de mond legt die ze helemaal niet uitgesproken hebben. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Banneling
|
![]() Ik zie dat je inmiddels je post al veranderd hebt, filosoof, waarschijnlijk in de hoop dat het niet opgemerkt zou worden. Helaas voor jou heb ik dat dus wel opgemerkt, hetgeen mijn vermoedens alleen maar versterkt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Minister-President
|
![]() Pleonasme in openingspost: bekeerde moslim-geestelijk gestoord. Medelijden moet men hebben met zo iemand en psychiatrisch behandelen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Banneling
|
![]() Aanhoudingen na aanslag in Britse stad
Bewapende Britse agenten hebben gisteren in Plymouth twee mannen aangehouden na een bomexplosie donderdag in een restaurant in de Zuidwest-Engelse stad Exeter. De dader van de mislukte aanslag, een Britse moslim uit Plymouth, was meteen na de explosie gearresteerd. De 22-jarige had een nagelbom bij zich die niet volledig ontplofte, aldus de politie vrijdag. De geradicaliseerde moslim raakte als enige gewond. De bom had een enorme vuurbal kunnen veroorzaken. In het restaurant werden nog twee vergelijkbare explosieven aangetroffen. De politie zei nog niets te kunnen zeggen over het motief van de dader. http://www.spitsnieuws.nl/archives/b...ag_in_bri.html Volgens de BBC zou het gaan om twee mannen die tot een groep behoren die al door de politie in de gaten gehouden werd, en waarmee die bekeerde moslim ook contacten had: http://news.bbc.co.uk/2/hi/uk_news/e...on/7417349.stm Hoeveel van dit soort gekken zouden er hier eigenlijk rondlopen? |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Je weet nooit waar en wanneer ze gaan toeslaan, in restaurants, winkelcentra, nachtclubs ... Griezelig om aan te denken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Partijlid
|
![]() is hij nu een gek of een moslim?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wacht, wacht, wacht. Laat ons eerst eens rustig de feiten bekijken: Wat voor restaurant was het, en vooral: Is het eten de moeite?
![]() |
![]() |
#13 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Fish and Chips kot!
![]() |
#14 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() gaat dat niet dikwijls samen?
Zie Longhorn: Citaat:
Citaat:
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 3 juni 2008 om 17:14. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Minister
|
![]() In Europa is er veelal geen verschil lijkt me.
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
![]() |
![]() |
#16 |
Vreemdeling
|
![]() Bestaat er dan een verschil, volgens mij ben je verplicht een psychiatrische stoornis te hebben om een goede moslim te zijn.
![]() |
#17 |
Vreemdeling
|
![]() Dat is dan toch iets, hier laat me ze gewoon vrolijk lopen, of plaats men ze in een ''licht regime opsluiting''
![]() |
#18 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() dit vind ik toch wel écht de MAX:
![]() zou die persoon zèlf wel beseffen hoe ridicuul zijn (of is het een ZIJ?) statement wel is?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 3 juni 2008 om 20:30. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Staatssecretaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik heb inmiddels al een aantal tot de islam bekeerden gesproken of horen spreken over hun bekering, en de grootste gemene deler van dat soort lieden bleek dus altijd te zijn dat ze allemaal, zonder uitzondering, van die dociele, zweverige en mentaal labiele types waren die al tal van andere religies en sektes hadden geprobeerd, en/of verslaafd waren aan van alles en nog wat, vooraleer in de klauwen van de islam te vallen. |
|
![]() |
![]() |