![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#1 |
|
Provinciaal Statenlid
|
Ik ben moslim (Mo is SLIM
Is vreemdgaan de enige oplossing om u toekomstige goed te kunnen leren kennen? Waarom?
|
|
|
#2 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Provinciaal Statenlid
|
ik bedoel zo:
is vreemdgaan (vriend of vriendin hebben) de enige oplossing om u toekomstige vrouw of man (met wie je gaat trouwen) goed te kunnen leren kennen ? is het nu duidelijk ?
|
|
|
#4 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
ik denk dat Averroes niet weet wat "vreemdgaan" betekent.
Vermoedelijk bedoelt hij: sex voor het huwelijk met uw eigen lief. Sex buiten het huwelijk met een ander zijn lief is voor moslims niet vreemdgaan. Die mogen dat: ze mogen copuleren met slavinnen.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Provinciaal Statenlid
|
o.a ja!
|
|
|
#6 |
|
Minister-President
|
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Provinciaal Statenlid
|
gei weet niet of je met haar/hem gaat trouwen, men trouwt om altijd met elkaar te blijven, dus niet tijdelijk de behoeftes bevredigen en dan is alles ..
|
|
|
#8 | |
|
Banneling
|
Citaat:
En nee, ik denk niet dat je per se moet vrijen om je aanstaande goed te leren kennen maar ik denk dat als je hem/haar goed probeert te leren kennen, er dan ook automatisch seks volgt. Tenzij beiden een groot zelfbeheersingsvermogen aan de dag kunnen leggen... |
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
Minister-President
|
En stel dat je er niet mee gaat trouwen, maar er wel heel je leven bijblijft? Of stel dat je wèl zeker weet dat je er nog mee gaat trouwen? En als je er mee trouwt blijf je er toch ook niet per definitie mee samen?
|
|
|
|
|
|
#10 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
|
|
|
|
|
#11 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#12 | |
|
Provinciaal Statenlid
|
Citaat:
gewoon trouwen wanneer jij kan, dat is alles. Zo vermijd jij alle problemen en psychologische aandoeninge.
|
|
|
|
#13 |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Laatst gewijzigd door Heftruck : 9 april 2008 om 18:34. |
|
|
|
|
|
#14 |
|
Provinciaal Statenlid
|
is het iets goed dan?
leuk is niet altijd goed hoor leuk om geld snel te verdienen (diefstal of drugs verkopen), maar is dit goed? zeker als het een problemen in de toekomst kan veroorzaken als je zo iets gewoon bent, dan zal het ook na huwelijk een gewone zaak worden, iets dat de rest slecht kan veroorzaken. leuk, ik ga je iets eerlijk vertellen, zo iets zal ik nooit voor men dochter, zus of moeder willen. trouwen en me elkaar blijven en elkaar steunen ok,. Tijdelijke dingen neen.
Laatst gewijzigd door Averroes : 9 april 2008 om 18:45. |
|
|
|
|
|
#15 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
#16 | ||||
|
Minister-President
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
(Ik zou zelf ook iemand zoeken waarmee ik samen zou blijven, maar ik heb echt geen probleem met mensen die dat niet doen.) |
||||
|
|
|
|
|
#17 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
#18 |
|
Provinciaal Statenlid
|
een meisje gaat met een, twee, drie of meerdere vrienden haar lichamelijke behoeften tijdelijk bevredigen en dan op het einde me iemand anders gaat trouwen met wie ze ook haar leven wilt leideb, samen blijven, voor rust en liefde zorgen, gezinnetje starten en dan gewoon verder ..
da is gewoon niet normaal! niet te doen.
Laatst gewijzigd door Averroes : 9 april 2008 om 19:03. |
|
|
|
|
|
#19 |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
|
|