![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Minister-President
|
![]() Cd&v-Nva 31.7% +0.1%
Vlaams Belang 27.5% +0.7% Spa-Spirit 17.3% -0.4% Vld-Vivant 14.7% -0.3% Groen 6.4% -0.2% Anderen 2.4% +0.1% Onbeslisten 6.9% Van de panelleden wisselden 8% van electorale voorkeur Vandaag in het Laatste nieuws. deze peiling werd gehouden tussen 1 en 24 Februari onder 14.914 panelleden.
We zijn vrij tot op het moment dat we kiezen, van dan af controleert de keuze de kiezer Laatst gewijzigd door BitterSweet : 27 februari 2006 om 17:08. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Banneling
|
![]() Vlaams Belang bereikt zijn hoogste peil
------------------------------------- Zal verder stijgen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat had ik ook al gelezen op de VB-site, waar de peiling van VRT/De Standaard weerom eens wordt becriticasteriseerd...
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Banneling
|
![]() Internetpolls zijn waardeloos.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Europees Commissaris
|
![]() Met meer dan 10000 deelnemers beschik je nochtans over een degelijke steekproef.
![]()
![]() |
![]() |
#6 |
Minister-President
|
![]() Mss wel,naar een tripartite dan maar??
![]() |
#7 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Nutteloze poll.
Op 15000 man is de foutenmarge maar 0.1% maar die 6.9% onbeslisten zorgen al voor een bonus van 1.15 %. Dus ligt alles netjes binnen de foutenmarge Laatst gewijzigd door Voodoo Child : 27 februari 2006 om 18:16. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Gouverneur
|
![]() Niet noodzakelijk, zolang CD&V boven de 30 % blijft en SPA en VLD rond de 20 % eindigen is een coalitie met 2 mogelijk.
BTW, de peiling in de stemmenkampioen is beetje vertekend, VRT/Standaard peiling is minder gekleurd en dus betrouwbaarder. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De klassieke partijen zitten alsmaar te zeggen dat ze het blok willen bestrijden, dat ze bezig zijn met wat de mensen echt bezig houdt ..enzovoorts. Maar in werkelijkheid doen ze juist niets aan die problemen ....
Dus begin ik te vermoeden dat de gokchinees de klassieke partijen omgekocht heeft, zodat hij al zijn geld op het blok kan zetten .... Enfin, die peilingen interesseren mij geen fluit. Ze dienen immers enkel om te dromen (oh wat doen mijn partij dat goed ...), om te zeggen dat er nog tijd is voor de echte verkiezingen (oh mijn partij is slechts in een klein dipje ) of om gazettenkolommen te vullen. Ik ben geduldig en wacht de resultaten af van de enige echte peiling waar iedereen anoniem aan meedoet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Banneling
|
![]() Zijn die 10.000 deelnemers wel lukraak verkozen? Ik heb daar zo mijn vragen bij aangezien ik zelf ook een aanvraag kreeg om eraan mee te doen, wat ik in mijn positie toch raar vind. Volgens mij kiezen ze krantenlezers of zoiets, dus mensen die al politiek bewust zijn...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik zou eerder net andersom denken vermits alleszins de VRT moeilijk van neutraliteit kan beticht worden. Bovendien is een anonieme internetstemming gemakkelijker om zijn anonieme stem uit te brengen, net zoals in het stemhokje. Openlijk toegeven dat je voor een gedemonizeerde partij kiest is nog steeds taboe voor vele mensen.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mensen zoals ik doen daaraan mee, Hans. Ik koos "onbeslist".
Ik wou eerst nog "anderen" kiezen maar mijn eigen politieke beweging is nog net niet partijbewust. Ik lees La libre, De Standaard en GvA, maar nooit HLN (wat een prulgazet trouwens). |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Banneling
|
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Burger
|
![]() Citaat:
Ik vraag me af wanneer het BUB-gazetje eens gaat uitkomen, met Frans op de voorpagina en een Vlaamse vertaling in kleine lettertjes zonder foto's in een katern...
![]() |
![]() |
#15 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Vreemd want tot nu toe is de stemmenkampioen altijd al de peiling geweest die het dichtst bij de reële uitslag zat en die van de vrt degene die er het verst vanaf lag. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |