![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() Soms vraag ik me af: hoe komt het toch dat die extreem-rechtse, xenofobe, egoistische bekrompen vlamen zo haatdragend zijn tegenover die arme sukkelkes uit N-Afrika.
Waarom geven we ze niet wat begeleiding en extra-kansen? Waarom zijn wij zo onverdraagzaam geworden? Ziehier het antwoord: |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Ik ga voor het maladaptatie-model dat stelt dat mensen psychisch niet zijn aangepast om in de geurbaniseerde ruimte-tijd te leven, en dat hun oerpsychologie (die afstamt van die van de kleine mobiele jager-verzamelaarsgemeenschappen) dus in botsing komt met deze moderne ecologie. En dat leidt dan tot frustraties die uitgewerkt worden op de 'anderen'. Eender welke andere kan dienstdoen.
![]() |
![]() |