![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Toen Genk enkele jaren geleden kampioen werd, had je zo het gevoel: eindelijk is Limburg er bovenop aan het raken.
Jarenlang waren ze als het ware een kolonie van Luik: leverden het werkvolk in de Luikse mijn en Standard speelde vaak kampioen met Limburgse spelers zoals Gerets. Eindelijk revanche! Weer een beetje hetzelfde gevoel: na 25 jaar kan (een deel van) Wallonië weer trots zijn? Op weg naar de heropstanding van de sukkelende regio? En Leterme heeft ook eens een meevaleer ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Minister-President
|
![]() Standard brengt mooi aanvallend voetbal, heeft veel individuele klasse en een zeer hartelijke supporterskern ! Het is niet voor niets 'de vurige stede' ... Het moeten overigens niet altijd de dikke nekken van Brugge of Anderlecht zijn die weereens met spaarzaam en saai voetbal met alle pluimen gaan lopen. Stiekem hoop ik dat de mannen van Cercle nog vooobij Brugge en Anderlecht naar de tweede plaats glippen (champions league) maar ik vrees dat dit wishful thinking is.
Ik blijf een rasechte RAFC - supporter, de ploeg van 't stad, maar in eerste klasse krijgt Standard van mij het meeste sympathie ! Allez, les rouches ! Laatst gewijzigd door freespirit : 21 april 2008 om 10:21. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Beker is toch nog iets anders dan landskampioen worden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Staatssecretaris
|
![]() Luik is zoizo niet de grootste probleemstad van Wallonië.
![]() |
#7 |
Banneling
|
![]() FC Molem Brussels naar 2de klas, o wat triest
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Provinciaal Statenlid
|