![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ggd is een soort van begeleidingsdienst voor mensen die het niet meer zien zitten om zich allleen te beredderen ivm de dagelijkse beslommeringen, onderhoud woning, zichzelf, de boodschappen, koken enz. kortom, een dienst die zich maatschappelijk inzet voor de allerzwaksten in de samenleving....
soms toch echt wel schrijnende gevallen die zo ah licht komen: https://www.youtube.com/watch?v=xEN5p_pE28k bvb @09:15 muizenplaag in woning cliënte echt wel hallucinant moet ik zeggen......... (dan ben ik nog een min of meer normaal geval, al zeg ik het zelf) :o |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Banneling
|
![]() Het probleem met 'eenzame' mensen is dat ze hun relaties niet onderhouden.
En ja, soms moet je daarbij een toegeving of gestes doen. Niets is 100% fair in het leven. Tegenwoordig zijn mensen te arrogant en begrijpen ze dat niet (meer). (De video zal ik later bekijken) |
![]() |
![]() |