![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Vreemdeling
|
![]() Onze zuur verdiende centen gaan door ramen en deuren buiten. Ofwel hebben we weer meer ministers en aanverwanten, of er staan treinen te rotten. Wegen zitten vol putten, enz
Laat ons de geleerden ( ministers ) eens een les geven van goed huishouden. Kijk eerst wat we nodig hebben, en geeft dan centen uit. Geen duo jobs, dat mag de gewone man of vrouw ook niet hebben. Ook van toepassing in de college's van Burgemeester en Schepenen. Dit is een volwaardig betaalde job, waar de politieker zelf heeft voor gekozen. Niet lullen over Wallonie,Vlaanderen of Zaventem. Zavemtem heeft een nationale airport, dus is Belgisch. Stoppen met zeveren van wie het is. Het is Belgisch. Geldt tevens voor veel andere zaken. Laat de belastingen zakken: voorbeeld als een werknemer in plaats van de werktijd te verkorten, en de werkdruk te verhogen, komt de stress als gevolg. We gaan terug enkele uren per week extra werken aan hetzelfde bruto loon, zelfde productie, maar de belastingen dalen met 10 %, dit voor alle partijen, gaan we stressvrij werken, minder in file staan met glijdende uren, en is iedereen tevreden, want ik heb ook meer centen netto. Als ik met plezier ga werken, heb ik ook geen zin om te staken, en is het beter voor iedereen. Betere kwaliteit en een betere bediening voor ons allen. Ik kan zo nog doorgaan, maar ik vermoed dat er nog veel goede ideetjes gaan komen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb alvast "een leuk ideetje" voor je om van al deze miserie af te zijn: doek België op en laat Vlaanderen en Wallonië zélf beslissen wat ze willen doen en hoe.
Leuk ideetje toch? Vernieuwend en progressief...
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Klinkt pessimistisch maar als we eerlijk zijn dan weten we dat het waar is. Tis simpel, de oorzaak van van al deze problemen situeert zich in de Wetsraat! Kijk eerst wat we nodig hebben, en geef dan centen uit. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() en toekijken hoe de sp.a en de PS heersen ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Minister-President
|
![]() -plaatst een bordje "Don't feed the trolls"-
Het is inderdaad zo dat er wel wat onderhoud zo mogen gebeuren, ik zou de situatie nog niet hopeloos noemen maar dan zou er wel wat verandering moeten komen (stoppen met de vriendjespolitiek, overbodige regeringen/kabinetten/ministers,...) dus ... |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() groot gelijk, afschaffen die boel
![]() |
#8 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Dat is nu net het enige dat verboden is.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
|
![]() We zullen zien.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En daarom vernieuwend en progressief
![]()
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
|
![]() Is het links dat u wil zeggen?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
|
![]() Ah ok dan.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Minister-President
|
![]() In wiens vooruitgang, dat is de vraag natuurlijk.
* Under a scientific dictatorship, education will really work with the result that most men and women will grow up to love their servitude and will never dream of revolution. There seems to be no good reason why a thoroughly scientific dictatorship should ever be overthrown. --Aldous Huxley |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Gouverneur
|
![]() Het centrale idee van de SPA zit zo goed in elkaar dat je er echt geen spaander tussenkrijgt.
"De overheid kwam dit jaar niet toe met een overheidsbeslag van 65%, daarom willen we het volgend jaar is proberen met een overheidsbeslag van 75%." |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Banneling
|
![]() Meer frituren op straat !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() Het landje is nu al niet meer dan een speldeprik groot op de kaart en dan wil je het nog eens gaan opsplitsen in 2 delen of wa??? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |