Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Forumsessies met politici > Forumsessies met politici (2004) > Gerolf Annemans (Vlaams Blok) - 15 tot 21 maart
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Gerolf Annemans (Vlaams Blok) - 15 tot 21 maart "Deze gewezen journalist voor onder meer het Pallieterke heeft al heel wat dienstjaren. Hij draagt de politiek een warm hart toe en komt al jaren na elkaar met een sterk resultaat aandraven voor het Vlaams Blok. Hoe hij het steeds blijft voor elkaar

Discussietools
Oud 15 maart 2004, 09:47   #1
pielewuiter
Schepen

Stuur een bericht via Instant Messenger naar pielewuiter Stuur een bericht via MSN naar pielewuiter Stuur een bericht via Yahoo naar pielewuiter
Standaard

14 jaar geleden zat u op een wijnfeest in dendermonde vooraan voor een toespraak samen met nog 2 mensen

ik ben toen naar voor gestapt en heb degene die links van u zat geconfronteerd met een abortusaffaire , u heeft toen nog gezegd
"zoiets heb ik nog nooit meegemaakt"
en mij beloofd de zaak te onderzoeken

ipv. de zaak te onderzoeken hebt u mij uit de partij laten gooien

mijn vraag ;
waarom gooit gij mensen uit de partij die het lef hebben in een volle zaal op te komen voor een jonge vrouw die het ergste heeft moeten meemaken ,
en de makker die op de meest schijnheilige manier campagne voert en plaatselijk leid "abortus = moord" daar maakt ge een volksvertegenwoordiger van .

en waarom was het nodig mij nog eens financieel te nekken ?
aangezien de advocaat van jullie partij er voor gezorgd heeft om van een eis van 78000bfr. ingevolge iemand in het ziekenhuis te meppen
daar een rekening van te maken die bijna 4keer zoveel is
de tegenpartij heeft mij per deurwaarder laten meedelen dat ik de zaak verloren had zonder dat ik ooit geweten heb dat ik moest voorkomen .

waarom doen jullie zoiets ?
Oud 15 maart 2004, 10:13   #2
Xnorf
Gouverneur

Xnorf's schermafbeelding

Standaard

je hebt daar precies toch een ferm trauma aan overgehouden he? das nu al zeker de 4de keer dat ik dat lees.....

dan mijn vraag aan jou : wat is er mis met een persoon die het partijstandpunt verdedigd en nog gelijk heeft ook?

Citaat:
je kan je alvast indenken hoe die jonge vrouw die zij "den boom" noemden zich moet voelen haar kind laten wegnemen omdat ze niet goed genoeg was
en de voorstanders van abortus hebben altijd de mond vol van zelfbeschikkingsrecht voor de vrouw... vrouw baas over eigen lijf...
dan kan ze ook voor zichzelf uitmaken of ze dat zomaar laat gebeuren of niet he?
Xnorf is offline  
Oud 15 maart 2004, 12:09   #3
pielewuiter
Schepen

Stuur een bericht via Instant Messenger naar pielewuiter Stuur een bericht via MSN naar pielewuiter Stuur een bericht via Yahoo naar pielewuiter
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Xnorf
je hebt daar precies toch een ferm trauma aan overgehouden

nee , een ferme rekening

dan mijn vraag aan jou : wat is er mis met een persoon die het partijstandpunt verdedigd en nog gelijk heeft ook?
als ge op een schijnheilige manier een campagne leid ,
zijt ge niet waardig die campagne te leiden .

hetzelfde zou zijn dat dutroux een campagne gaat leiden tegen kindermishandeling
Oud 15 maart 2004, 12:14   #4
Gentenaar
Parlementsvoorzitter

Gentenaar's schermafbeelding

Standaard

Ik denk dat pielewuiter (terecht) wil zeggen dat woorden en daden consequent bij elkaar moeten horen, zeker als je politicus bent, en je jezelf als voorbeeld wil stellen.
Jammer dat hij wel de vrouw in kwestie noemt (een bijnaam, ok), maar niet de politicus.
Oud 15 maart 2004, 14:14   #5
Vicky
Parlementslid

Vicky's schermafbeelding

Standaard

Het recht op het leven is de bron van alle rechten.
Ayan Rand

Je geeft wel steeds hetzelfde verhaal, maar nooit echt begrijpelijk voor buitenstaanders.
Vicky is offline  
Oud 15 maart 2004, 15:05   #6
Gentenaar
Parlementsvoorzitter

Standaard

Wat is het Vlaams Blok standpunt over abortus eigenlijk?
Oud 15 maart 2004, 15:27   #7
Xnorf
Gouverneur

Xnorf's schermafbeelding

Standaard

Gentenaar... ooit de moeite gedaan om het programma eens te lezen of volg je slaafs de mening van anderen?
Xnorf is offline  
Oud 15 maart 2004, 15:46   #8
Het Skill Effect
Banneling

Het Skill Effect's schermafbeelding

Standaard

pielewuiter:
"14 jaar geleden zat u op een wijnfeest in dendermonde vooraan voor een toespraak samen met nog 2 mensen

ik ben toen naar voor gestapt en heb degene die links van u zat geconfronteerd met een abortusaffaire , u heeft toen nog gezegd

mijn vraag ;
waarom gooit gij mensen uit de partij die het lef hebben in een volle zaal op te komen voor een jonge vrouw die het ergste heeft moeten meemaken ,
en de makker die op de meest schijnheilige manier campagne voert en plaatselijk leid "abortus = moord" daar maakt ge een volksvertegenwoordiger van .

aangezien de advocaat van jullie partij er voor gezorgd heeft om van een eis van 78000bfr. ingevolge iemand in het ziekenhuis te meppen
de tegenpartij heeft mij per deurwaarder laten meedelen dat ik de zaak verloren had zonder dat ik ooit geweten heb dat ik moest voorkomen .

waarom doen jullie zoiets ?"

Jullie zijn blijkbaar goede vrienden!
Het Skill Effect is offline  
Oud 15 maart 2004, 19:43   #9
Gentenaar
Parlementsvoorzitter

Standaard

Xnorf schreef:

Citaat:
Gentenaar... ooit de moeite gedaan om het programma eens te lezen of volg je slaafs de mening van anderen?
Beste X, het "programma" vermeldt: vanuit ethisch oogpunt is het Vlaams Blok principieel tegen abortus en euthanasie. Punt.

Magertjes, ongefundeerd, ongenuanceerd, oerconservatief.

Of hoort er toch nog een verdere uitleg bij?

Jullie doen alsof ethiek een statisch, vaststaand en oncontesteerbaar gegeven is, dat niet afhankelijk is van omstandigheden, cultuur, tijdsgeest, technische mogelijkheden enz...
Dit maakt dat jullie standpunt nauwelijks serieus te nemen valt.
Ik kan genoeg voorbeelden aanhalen waar het net onethisch zou zijn om geen abortus of euthanasie uit te voeren.

Wat niet wil zeggen dat ik nu iedereen oproep om naar hartelust te gaan aborteren en euthanaseren, laat ons duidelijk zijn!

Bovendien vind ik dat de mensen die beweren dat abortus en euthanasie ethisch onverantwoord zijn de eersten zouden moeten zijn om elke vorm van onrecht, lijden en oorlog te bekritiseren.

Dit aspect van ethiek vind ik niet terug bij het Blok:

Waar waren jullie als er betoogd werd tegen de VS-inmenging in Irak, die duizenden Iraakse doden tot gevolg had?
Waar zijn jullie als er sociale strijd gevoerd wordt tegen afdankingen en slechte arbeidsomstandigheden?
Wanneer gaan jullie niet alleen vechten voor een bestaan an sich, maar ook voor een menswaardig bestaan, voor iedereen (dus ongeacht huidskleur enz...)?
Waar zijn jullie als het gaat over milieuvervuiling die ons aller gezondheid bedreigt?
En zo kan ik nog uren doorgaan.
Oud 15 maart 2004, 20:18   #10
Groot Bakkes
Minister

Groot Bakkes's schermafbeelding

Standaard

Als ik het een beetje goed versta was pielewuiter een Vlaams Blokker, maar hij kwam op voor iemand die abortus had laten doen. Dat is één.
En dan twee, hij wordt uit de partij gesmeten, hij slaagt iemand het ziekenhuis in, en het Vlaams Blok rekent een viervoud van de ziekenhuiskosten aan, heb ik het juist?
Groot Bakkes is offline  
Oud 15 maart 2004, 21:40   #11
Vicky
Parlementslid

Vicky's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gentenaar
Xnorf schreef:

Citaat:
Beste X, het "programma" vermeldt: vanuit ethisch oogpunt is het Vlaams Blok principieel tegen abortus en euthanasie. Punt.

Magertjes, ongefundeerd, ongenuanceerd, oerconservatief.

Of hoort er toch nog een verdere uitleg bij?

Jullie doen alsof ethiek een statisch, vaststaand en oncontesteerbaar gegeven is, dat niet afhankelijk is van omstandigheden, cultuur, tijdsgeest, technische mogelijkheden enz...
Dit maakt dat jullie standpunt nauwelijks serieus te nemen valt.
Ik kan genoeg voorbeelden aanhalen waar het net onethisch zou zijn om geen abortus of euthanasie uit te voeren.

Wat niet wil zeggen dat ik nu iedereen oproep om naar hartelust te gaan aborteren en euthanaseren, laat ons duidelijk zijn!

Bovendien vind ik dat de mensen die beweren dat abortus en euthanasie ethisch onverantwoord zijn de eersten zouden moeten zijn om elke vorm van onrecht, lijden en oorlog te bekritiseren.

Dit aspect van ethiek vind ik niet terug bij het Blok:

Waar waren jullie als er betoogd werd tegen de VS-inmenging in Irak, die duizenden Iraakse doden tot gevolg had?
Waar zijn jullie als er sociale strijd gevoerd wordt tegen afdankingen en slechte arbeidsomstandigheden?
Wanneer gaan jullie niet alleen vechten voor een bestaan an sich, maar ook voor een menswaardig bestaan, voor iedereen (dus ongeacht huidskleur enz...)?
Waar zijn jullie als het gaat over milieuvervuiling die ons aller gezondheid bedreigt?
En zo kan ik nog uren doorgaan.
Nee, dat klopt niet. Het Vlaams Blok gaat akkoord met abortus als het leven van de moeder in gevaar is, of bij een verkrachting.

Er zijn middelen genoeg als men geen kinderen wil hebben (ik heb zelfs gehoord dat een asperientje als voldoende is, maar dan wel tussen de knieën).

Voor het overige dient iedereen de consequenties te nemen voor zijn daden. De 'doodscultuur' die tegenwoordig als zeer progressief wordt gepromoot, is gewoon verwerpelijk.

Bekijk dit eens? http://www.mttu.com/abort-pics/ En zeg mij dan eens waar de ethiek is?

Over euthanasie hetzelfde. Iemand die enorm veel pijn lijdt...ok, tot daar toe, dat gebeurde vroeger ook, zonder overheidsinmenging.
Nu wil men zelfs mensen verplichten euthanasie toe te passen op iemand, zelfs als ze het tegenover hun geweten niet kunnen verantwoorden.
Wie zijn die heren die anderen gaan verplichten om iemand te doden?
Ruikt dat niet verdacht veel naar nazisme?

Over Irak zijn ook andere meningen dan het linkse evangelie. Het is waar dat er slachtoffers zijn gevallen tijdens deze oorlog. Jammer genoeg heeft Amerika in 1982 de oorlog vroegtijdig beëindigd. Toen hadden ze het werk moeten afmaken, nadat Saddam Koewijt was binnengevallen. Iemand die ik ken, en in '82 heeft meegevochten ginder, vertelde dat ze gruwelijke ontdekkingen hadden gedaan. Vermoorde babies in moederhuizen, opengereten mensen en lijken overal.
De duizenden doden heeft Saddam op zijn geweten. Hij probeerde chemische en biologische wapens uit op zijn eigen bevolking. Een hele gemeenschap Koerden heeft hij laten bombarderen omdat ze beloofd hadden om de 'bevrijders' te helpen.
Maar de 'bevrijders' hebben het onder druk van Europa laten afweten.
Wie het niet eens was met Saddam werd omgebracht.
Terwijl zijn volk honger leed, liet hij dagelijks voedsel aanvoeren per vliegtuig. Bij het schaarse water, dat evenveel waard is als goud in die landen, liet hij vele paleizen bouwen met grote vijvers en fontijnen.
En zo zijn er nog heel veel voorbeelden...

Het is een feit dat Europa te laf was, en te veel eigenbelang had in Irak om mee op te treden tegen Saddam. Maar het is ook een feit dat andere 'schurkenstaten' zich nu kalm houden.
Kadhafi heeft zelfs al zijn nucleaire spulletjes netjes in een boot geladen en richting Amerika gestuurd. Hij kiest eieren voor zijn geld....
Vicky is offline  
Oud 16 maart 2004, 09:17   #12
pielewuiter
Schepen

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door N-VA'er
Als ik het een beetje goed versta was pielewuiter een Vlaams Blokker, maar hij kwam op voor iemand die abortus had laten doen. Dat is één.
En dan twee, hij wordt uit de partij gesmeten, hij slaagt iemand het ziekenhuis in, en het Vlaams Blok rekent een viervoud van de ziekenhuiskosten aan, heb ik het juist?
op het werk waar ik werkte had ik een meningsverschil met een meestergast die lichtjes uit de hand liep om voor mij totaal onduidelijke redenen probeerde hij met zijn neus mijn stalen tippen te breken ,

omdat die meestergast een turk was en ik toen lid was van een motorclub en een vlaamsblokjongerenvoorzitter ook vroeg die of ik mij niet liet aansluiten bij het blok , en die gingen dan een goede advocaat regelen voor mij

toen die vlaamsblokjongerenvoorzitter ontheven werd uit zijn functie door (...) voor zijn zoontje , heb ik bij de eerst volgende gelegenheid gebruik gemaakt om zijn abortusaffaire eens te vermelden op de gepaste manier

annemans beloofde toen de zaak te onderzoeken ipv. daarvan kreeg ik de week erop een brief dat ik uit de partij werd gegooid

van de verzekeringsmaatschappij van de werkgever kreeg ik toen een ingebrekestelling met een rekening van 78000bfr. en die is door de tussenkomst van het blok verviervoudigd werd
deurwaarderskosten , gerechtskosten ,intresten, invaliditeit afkopen en natuurlijk nog eens een vet ereloon
Oud 16 maart 2004, 09:49   #13
Gentenaar
Parlementsvoorzitter

Standaard

Vicky schreef:

Citaat:
Over Irak zijn ook andere meningen dan het linkse evangelie. Het is waar dat er slachtoffers zijn gevallen tijdens deze oorlog. Jammer genoeg heeft Amerika in 1982 de oorlog vroegtijdig beëindigd. Toen hadden ze het werk moeten afmaken, nadat Saddam Koewijt was binnengevallen. Iemand die ik ken, en in '82 heeft meegevochten ginder, vertelde dat ze gruwelijke ontdekkingen hadden gedaan. Vermoorde babies in moederhuizen, opengereten mensen en lijken overal.
De duizenden doden heeft Saddam op zijn geweten. Hij probeerde chemische en biologische wapens uit op zijn eigen bevolking. Een hele gemeenschap Koerden heeft hij laten bombarderen omdat ze beloofd hadden om de 'bevrijders' te helpen.
Terwijl zijn volk honger leed, liet hij dagelijks voedsel aanvoeren per vliegtuig. Bij het schaarse water, dat evenveel waard is als goud in die landen, liet hij vele paleizen bouwen met grote vijvers en fontijnen.
Beste Vicky, het verbaast me dat je het nog niet gehad hebt over de onvindbare massavernietigingswapens...

Wist je trouwens dat golfoorlog 1 niet in 1982, maar wel in '91 werd beëindigd?

En wist je dat sinds de Amerikaanse invasie het percentage Irakezen dat afhankelijk is van voedselhulp gestegen is tot ... 100% ?

Rumsfeld antwoordde op een iets te kritische vraag over de Irakese slachtoffers: wij doen geen body-counts. Wedden dat ze hun petro-dollars nu wel tellen?
Oud 17 maart 2004, 13:30   #14
Gerolf Annemans
Vreemdeling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door pielewuiter
14 jaar geleden zat u op een wijnfeest in dendermonde vooraan voor een toespraak samen met nog 2 mensen

mijn vraag ;

waarom doen jullie zoiets ?
Ik heb mij even mispakt aan de titel van het onderwerp, de vlag dekt de lading hier niet volledig. Dus naast ons partijstandpunt dat duidelijk genoeg is, kan ik werkelijk niet bevestigen wat deze anonieme melder, wat 'Pielewuiter' beweert. Ik heb zelf her en der deze middag navraag gedaan en de omstandigheden die hier worden beschreven zijn volledig onbekend voor ons.

14 jaar... gelieve uw naam bekend te maken via een privébericht of dergelijke, dan kunnen wij deze zaak verder bekijken.

Het Vlaams Blok heeft nooit iemand 'buitengesmeten' enkel omdat die de waarheid zei.
Gerolf Annemans is offline  
Oud 17 maart 2004, 13:34   #15
Gerolf Annemans
Vreemdeling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door pielewuiter
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door N-VA'er
op het werk waar ik werkte had ik een meningsverschil met een meestergast die lichtjes uit de hand liep om voor mij totaal onduidelijke redenen probeerde hij met zijn neus mijn stalen tippen te breken ,

omdat die meestergast een turk was en ik toen lid was van een motorclub en een vlaamsblokjongerenvoorzitter ook vroeg die of ik mij niet liet aansluiten bij het blok , en die gingen dan een goede advocaat regelen voor mij

toen die vlaamsblokjongerenvoorzitter ontheven werd uit zijn functie door (...) voor zijn zoontje , heb ik bij de eerst volgende gelegenheid gebruik gemaakt om zijn abortusaffaire eens te vermelden op de gepaste manier

annemans beloofde toen de zaak te onderzoeken ipv. daarvan kreeg ik de week erop een brief dat ik uit de partij werd gegooid

van de verzekeringsmaatschappij van de werkgever kreeg ik toen een ingebrekestelling met een rekening van 78000bfr. en die is door de tussenkomst van het blok verviervoudigd werd
deurwaarderskosten , gerechtskosten ,intresten, invaliditeit afkopen en natuurlijk nog eens een vet ereloon
Pfff... Vergeef me Pielewaaier, ik denk dat ik het maar zo zal laten. Sorry, over naar de inhoudelijke zaken, waarop ik wel verder graag antwoord!
Gerolf Annemans is offline  
Oud 17 maart 2004, 13:47   #16
pielewuiter
Schepen

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gerolf Annemans
Ik heb mij even mispakt aan de titel van het onderwerp, de vlag dekt de lading hier niet volledig. Dus naast ons partijstandpunt dat duidelijk genoeg is, kan ik werkelijk niet bevestigen wat deze anonieme melder, wat 'Pielewuiter' beweert. Ik heb zelf her en der deze middag navraag gedaan en de omstandigheden die hier worden beschreven zijn volledig onbekend voor ons.

14 jaar... gelieve uw naam bekend te maken via een privébericht of dergelijke, dan kunnen wij deze zaak verder bekijken.

Het Vlaams Blok heeft nooit iemand 'buitengesmeten' enkel omdat die de waarheid zei.
u zat daar met zijn drieen
degene waarvan ik de brief kreeg was geert vereken (als ik mij goed herrinner) zat rechts van u
als ik zeg wijnfeest dendermonde in een oude cinemazaal dan weet je zeker over wie ik het heb , en als je in hamme in het ontmoetingslokaal wat gaat navragen bij de leden die al minstens 15 jaar lid zijn , dan ga je zeker te weten komen wie ik ben en wat juist is ,

zoek eens op wie -"begin"- 1990 in hamme vlaamsblok voorzitter voor de jongeren was (BC), nadruk begin want hij werd vervangen door het zoontje in augustus , die gaat u de juiste uitleg kunnen geven , vind u hem niet dan de plaatselijke propagandaleider toen (LM) ,
de propagandaleider van
Oud 17 maart 2004, 13:47   #17
Vicky
Parlementslid

Vicky's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Vicky schreef:

Citaat:
Beste Vicky, het verbaast me dat je het nog niet gehad hebt over de onvindbare massavernietigingswapens...

En wist je dat sinds de Amerikaanse invasie het percentage Irakezen dat afhankelijk is van voedselhulp gestegen is tot ... 100% ?

Rumsfeld antwoordde op een iets te kritische vraag over de Irakese slachtoffers: wij doen geen body-counts. Wedden dat ze hun petro-dollars nu wel tellen?
Ja, sorry, ik zat er inderdaad tien jaar naast. Dat neemt niet weg dat de massavernietigingswapens er TOEN wél waren. Zelf vond ik die reden ook niet alles. Er zijn andere en betere redenen te bedenken...

Over de petrodollars gesproken? Was dat nu niet net dé reden voor Frankrijk én België, om niet deel te nemen aan de oorlog tegen Irak?

Vergeleken met de slachtoffers die Saddam over de jaren heeft gemaakt, is het aantal slachtoffers (ja, jammer genoeg ook onschuldige slachtoffers) aanzienlijk kleiner.
Vicky is offline  
Oud 18 maart 2004, 00:55   #18
Sufragette
Schepen

Sufragette's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Sufragette
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vicky
Citaat:
Vicky schreef:

Ja, sorry, ik zat er inderdaad tien jaar naast. Dat neemt niet weg dat de massavernietigingswapens er TOEN wél waren. Zelf vond ik die reden ook niet alles. Er zijn andere en betere redenen te bedenken...

Over de petrodollars gesproken? Was dat nu niet net dé reden voor Frankrijk én België, om niet deel te nemen aan de oorlog tegen Irak?

Vergeleken met de slachtoffers die Saddam over de jaren heeft gemaakt, is het aantal slachtoffers (ja, jammer genoeg ook onschuldige slachtoffers) aanzienlijk kleiner.
Vicky,
helaas is Irak niet het enige land waar je zulke taferelen kan aantreffen. De VS had een zondebok nodig als represaille tegen 9/11. Beide acties keur ik trouwens af.
Maar laten we met z'n alles Griekenland binnenvallen, want daar liggen verstandelijk gehandicapten, wezen en psychiatrische patiënten weg te kwijnen in hun eigen stront in de zogenaamde instellingen, en de overheid sluit z'n ogen daarvoor! En laten we nog eens terug de oorlog verklaren aan ex-Joegoeslavië, want daar maken de moslims iedereen af en begraven ze daarna in massagraven! En laten we oorlogske spelen met de hele Afrikaanse bevolking, want zij verspreiden aids zo snel dat ze de hele bevolking uitroeien! En nu we toch bezig zijn, kunnen we misschien even een tussenstop maken in de VS. Want daar liggen zieke en oude mensen op straat te creperen omdat ze geen geld hebben om medische behandeling te bekostigen en Bush wilt er niet voor betalen! En als ze vragen waarom we dat doen, kunnen we altijd zeggen dat we massavernietigingswapen en (grondstoffen voor) atoomwapens zochten..en wees gerust, vinden zullen we ze daar zeker doen!
Oud 18 maart 2004, 01:13   #19
Vicky
Parlementslid

Vicky's schermafbeelding

Standaard

En dan zeg je nog niks over Turkije, de gevangenissen en de martelingen!

Ik weet ook wel dat de wereld niet perfect is, maar je moet ergens beginnen, hé!

Nucleair wapenmateriaal in de Arabische wereld verontrust mij véél meer dan in het Westen. Pakistan, Iran, Syrië, Libië...en nog meer van die lieverdjes. Ach ja, dan vergeet ik Korea nog!
Vicky is offline  
Oud 18 maart 2004, 01:18   #20
Sufragette
Schepen

Sufragette's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Sufragette
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vicky
En dan zeg je nog niks over Turkije, de gevangenissen en de martelingen!

Ik weet ook wel dat de wereld niet perfect is, maar je moet ergens beginnen, hé!

Nucleair wapenmateriaal in de Arabische wereld verontrust mij véél meer dan in het Westen. Pakistan, Iran, Syrië, Libië...en nog meer van die lieverdjes. Ach ja, dan vergeet ik Korea nog!

Ow, en ik maar denken dat het juist de VS is die zoveel macht heeft en de opportunist uithangt en de lakens uitdeelt.. Tsss.. Maar ja, t is hoe je t bekijkt he.. Die met veel geld en macht mag alles, die dat om aandacht schreeuwt en doet alsof, dat is de terrorist..
Eigenlijk he Vicky, zouden ALLE NUCLEAIRE WAPENS je moeten verontrusten..

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:59.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be