![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Burger
|
![]() al opgemerkt?
![]() vandaag de dag alles moet "soft" zijn zoals men dat tegewoordig noemt en dan verschiet men van dat alles verkeerd loopt, ze zijn zo lief meneer zeggen ze van de k*tmarokaantjes die de boel vezieken, waar gaat dat naartoe in GODsnaam? niet alleen vervrouwelijking maar ook goddeloosheid onder de jeugd, ik denk da die samengaan als ge de jonge"mannen"ziet van tegenwoordig met hun meiskeskapsels, gisteren nog in antwerpen geweest en man man man wat daar allemaal rondloopt hier op het platteland valt het nog mee maar het word ook erger en erger want ja hier zitten de boeren he ![]() maar ja de dames en heren politici zitten allemaal met hun BMW in hun ivoren toren en zijn blind hiervoor door al hun geld en hun luxe en wie gaat dees probleem aanpakken? om nog maar van de marokanen te zwijgen want die lopen der ook nogal bij met hun blinkende jasjes want ja dat is zo cool he volgens TV die hier ook een ernstige verantywoordelijkheud draagt ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Banneling
|
![]() het lukt mij maar niet om mezelf te vervrouwelijken.
zelfs hysterisch doen en bleiten valt me moeilijk. ik ben totaal uit de mode. ![]() Laatst gewijzigd door Mitgard : 6 mei 2008 om 09:15. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Al geprobeert met uw kont te wiebelen?
Of uw geslachtsdelen tussen uw benen doen? Beiden tegelijk? |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ge hebt de Men's Movement op maar een twintigtal jaar gemist.
Jammer! Gelieve een andere hobby te zoeken. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Burger
|
![]() ik kan mij voorstellen da tegenwoordig da veel doen in de badkamer, of erger nog me andere mensen derbij!
![]() ![]() en gelle nogt meest van allemaal ![]() ![]() ![]() ![]() allee zeg nu zelf da het tegewoordig op nikske trekt allemaal |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Burger
|
![]() ja de linkse die vinde da werk en hobby dezelfde moete zijn! kant geloven da de boel nemeer draait, de ernst is compleet weggevaagd door die mei68ers van tegenwoordig!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Linksen als lombas zijn niet voor rede vatbaar!
![]()
![]() |
#8 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |