![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Bekijk het geval Onckelinckx, in de vorige 2 legislaturen minister van justitie, bakte er niets van, en hups ze kan naar het volgende rondje Ministerke spelen. Ze hoeven ook geen 40 of 45 jaren te presteren om recht te hebben op een pensioen. Ze hoeven niet eens tweetalig te zijn, en zoals de ambtenaren taalexamens af te leggen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Minister
|
![]() Wat verdient een minister in Nederland!!
Iedere minister van Nederland verdient evenveel. Het salaris is exclusief vele onkostenvergoedingen. Er is geen onderscheid naar zwaarte van het beleidsterrein of dienstjaren. Ook het salaris van de minister-president is op dit moment (jan 2008) hetzelfde als de overige ministers. Het salaris van een minister is vastgesteld op € 9.925,00 bruto per maand. Het salaris van een staatssecretaris bedraagt € 9.316,00 bruto per maand. Slechts een klein verschil. Wat een verschil met de Belgische ministers ![]() Laatst gewijzigd door kamiel spieces : 30 april 2008 om 11:24. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Banneling
|
![]() hun pensioenrecht is pretty onrechtvaardig ivm de werkmens , marja zij maken dan ook de wetten he
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Banneling
|
![]() Als men eerlijk is
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#7 |
Gouverneur
|
![]() Zou Verhofstadt van die wedde een groot landgoed met wijngaarden in Toscane afbetaald hebben. Daarnaast bezit hij nog diverse huizen in het Gentse en aan de kust en een niet onaardig middelgroot jacht. Spaarzame vent onze ex premier, of het moest zijn dat het geld van zijn vrouw komt die bijklust als koorzangeres.
![]() |
#8 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
![]() Nu wat dienen mens met zijn geld doet gaat me echt niets aan hoor! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Gouverneur
|
![]() Als hij de staat bestolen heeft of zich laten omkopen of belastingen ontdoken heeft dan heb ik daar inderdaad hinder van omdat door dergelijke associalen ik meer belastingen moet betalen.
![]() |
#11 |
Minister
|
![]() Als en maar hé.
Dus we kunnen veronderstellen dat u geen hinder heeft. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Banneling
|
![]() Als, als,
Als het zover is, hang hem dan voor mijn part aan de hoogste boom op, tot zolang vind ik iemand met de natte vinger beschuldigen verwerpelijk! |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Gouverneur
|
![]() Een voormalig hoofd van de britse geheime dienst zei eens dat je moet kijken naar de bezittingen van een politieker als hij aantreedt.
Dan moet je kijken wat hij verdient en als hij zich terugtrekt moet je terug kijken naar wat hij nu bezit. Als dat buitensporig is dan heb je welhaast zeker te maken met een corrupt persoon. Zijn redenering lijkt mij plausibel en cynisch als ik ben geloof ik niet in het idealisme waarop politici zich altijd beroepen.
![]() |
#14 |
Minister
|
![]() U gelooft liever een geheime dienst die zelf al niet zuiver is tot op de graat
![]() Waarom zou dat een teken van corruptie zijn? De meeste van die mannen hebben postjes in grote bedrijven, wat lang niet hetzelfde is als corrupt zijn. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Daar zou Ferreke nu moeten tegen ageren, nu wil ik hem echt eens steunen.
Een minister zou mogen een 50.000euro loon verdienen en een 150.000euro objectief gebonden, restultaatverbintenis verbonden. Om het een voudig te houden voor politici: als je naar de verkiezing gaat en zegt de belastingen te verminderen dan moet je dat ook doen... zonder bvb de begroting te doen ontsporen uiteraard BHV gaan we niet als voorbeeldje geven zeker ?
whoami#Warondysinfo https://euvsdisinfo.eu/ ![]() https://ground.news/ ![]() ![]() https://euromaidanpress.com/2024/01/...uhansk-oblast/ https://www.newsnow.co.uk/h/World+Ne...kraine?type=ln Laatst gewijzigd door brother paul : 30 april 2008 om 21:57. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Ik heb die Verhofstadt en zijn volgelingen nooit gemoeten met al hun loze beloftes. De inerte 8 jaren Verhofstadt hebben niets opgelost. Het is door dit soort collaborateurs dat dit landje nog meer de dieperik inzakt. Nu kan zijn opvolger Yves Leterme de chaos gaan oplossen terwijl Mijnheer Verhofstadt een sabbatjaar gaat nemen. Verhofstadt was goed in conflicten te vermijden maar hij heeft België daarmee wel dieper in de afgrond gebracht. Verhofstadt ik zou zeggen, geniet van uw vakantie terwijl uw opvolger en een paar anderen al de shit opruimen die je achtergelaten hebt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Dat hangt er maar vanaf hoe je het bekijkt. Ik ga akkoord dat die verloning an sich niet overdreven is voor de functie.
Ik ga er absoluut niet met akkoord dat politici zichzelf vergelijken met toppers uit de privé-sector want 99% van hen zou hooguit geschikt zijn voor een functie als lager middenkader. I.e. ik zie de verloning an sich niet als een probleem, wél de kwaliteit van wie die functies invult. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Minister-President
|
![]() En wij betalen nu als sinds juni 2007 een regering die niets doet als stokken in de wielen steken van de andere, en ondertussen willen diegenen die wel willen werken,onderzoeken of de frieten niet te duur zijn en of de rijscholen niet opnieuw moeten meer verdienen.
Op die manier zo'n wedde hebben, is zeker niet prijs-kwaliteit...gebonden |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Lokaal Raadslid
|
![]() 200.000 bruto is zeker niet overdreven voor een toppoliticus, ik heb er wel problemen mee dat een onbekwame sukkel zoals Anciaux ook zoveel krijgt.
|
![]() |
![]() |