![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Gouverneur
|
![]() In welk land gingen er 200.000 jobs bijkomen en zijn er in de plaats tal van faillisementen?
In welk land ter wereld ligt de loonkost het hoogste? In welk land zijn steden als Hasselt duurder dan een wereldstad als Parijs om er te leven? In welk land schrijft men onmenselijk hoge boetes uit voor verkeersovertredingen waarvan sommige dan nog niet eens iemand in gevaar brengen? In welk land staan de wegen waar géén fietsers en/of voetgangers langskomen vol met flitspalen zogezegd om de zwakke weggebruiker te beschermen? In welk land duurt het zeven lange jaren alvorens één van de meest gehate mensen ter wereld voor de rechtbank verschijnt? In welk land is dit proces de duurste soap uit de geschiedenis? In welk land betalen de belastingbetalers meer dan 1.000 euro per dag voor dit monster? In welk land duwen ze een wet erdoor waar 80% van de bevolking tegen is? In welk land beslist Fientje Moerman, helemaal alleen, dat een nutsmaaatschappij zomaar eventjes het abonnement met méér dan 50% op mag slaan? In welk land zijn er op 13 juni verkiezingen? Of zoals 'Het Goede Doel' ooit zong: 'k Heb getwijfeld over België....
De enige plaats waar ik de Belgische driekleur nog kan verteren is in die oerdegelijke ouderwetse dweilen. A patriot must always be ready to defend his country against his government. ---Edward Abbey--- |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
het doet[size=7][/size]deugd[size=3][/size]dat ik dit lees ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Trouwens als je dat allemaal niet wilt wat daar opgesomd staat dan kan je beter in het buitenland gaan wonen. Maar dan zit je met de vraag: Waar is het beter leven dan in België?
![]() |
![]() |
#7 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | ||
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#12 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zolang we hier politici moeten kiezen-en alles wat op de kieslijst komt is in essensie een politicus/politica gaat het meer van hetzelfde zijn.
[size=7]Veel beloven, veel liegen en bedriegen, en zelf de zakken vullen.[/size] Is dat nu VLD, SP.a , Vlaams Blok, MR of PS
![]() |
#14 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Euhh maddox, ik ben maar een klein lokaal onafhankelijk politiekerke...ik heb echt géén profijtjes hoor ![]() ![]() ![]()
![]() |
![]() |
#15 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik zal bij de gemeenteraads verkiezingen de linksen in nederland alvast een handje helpen ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |||||||||||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Eugene, Onafhankelijk zijn heeft zijn prijs blijkbaar.
Citaat:
Blijkbaar pak je het dan niet goed aan. Geen goeie voorbeelden vanuit de partij gehad, als onafhankelijke. Enkele realistische voorbeelden. Een lokaal bedrijfje bied U een dinneetje aan, en onder de neus weg vraagt hun uitbreidingsplannen te steunen.... Of nog beter, indien een andere fractie een voorstelletje doet, om hen toch te steunen, tegen je eer([size=1]politicus met eer?[/size]) en geweten([size=1]ja hoor, op de kast in een potje, tegen je politicus af bent zeker[/size]) in.Hoeveel zou de prijs zijn dan?Iedereen is te koop hoor.
![]() |
![]() |
#19 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
De enige plaats waar ik de Belgische driekleur nog kan verteren is in die oerdegelijke ouderwetse dweilen. A patriot must always be ready to defend his country against his government. ---Edward Abbey--- |
|
![]() |
![]() |