![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() ... dan moet je gewoon geen sigaret opsteken .
Al dat gezeur altijd van die eeuwig stoppende rokers! ![]() Vandaag nog iemand gehoord die memde van "Goh, het roken is al héél anders geworden sinds ik bijna bereid ben om te stoppen en ik met de xxxx-behandeling begonnen ben" ![]() Moeten we dat gezeur nu echt jaar in jaar uit aanhoren? Rook gewoon, of stop! Ik heb haar gezegd: er is maar één manier om te stoppen met roken, en dat is: niet roken. Ga een rondje rennen ipv zeuren en de dagen tellen en geld uitgeven voor die goorlapperij zoals stikkers en vieze kauwgum, ja toch? Moet je daar nu écht een hele Alan Carr voor lezen? PS: ik heb 15 jaar gerookt en ben 14 jaar gestopt. Van de ene dag op de ander. Het was niet makkelijk maar godzijgeloofdengeprezen heb ik niet iedereen zijn oren afgezaagd ermee. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
#4 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Jazeker, roker. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
maar nu, zo na 14 jaar, wil je toch plots graag felicitaties van iedereen ??? god, wat kan ons dat nu schelen of jij rookt of niet ! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Er zit tegenwoordig meer marketing achter het idee van stoppen met roken dan dat er vroeger zat achter het roken op zich.
Nu worden we overladen met nicotine-stickers, nicotine-kauwgom, boeken, therapieen, schuldgevoelens, accupunctuur, meditatiecursussen en andere oorkaarsen. Je wordt er zo gestresst van dat je automatisch naar een sigaret grijpt. Vroeger hadden we alleen die coole Marlboro-cowboy. Vroeger was echt wel alles beter...
![]() |
#7 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#8 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
die kleren die niet stinken 's ochtends, en toch ne kater hebben, ik moet er nog steeds aan wennen ... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De kleren die niet meer stinken 's morgens! Nooit goed begrepen wat daar het probleem van is. Je gaat uit en 's morgens was je je kleren. Punt. Of er nu gerookt werd of niet. Gaan mensen nu tegenwoordig drie weken op rij met dezelfde kleren uit omdat ze niet meer naar de rook stinken misschien?
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Op concerten veeg ik er mijn kloten aan.
En den eerste die me daar over aanspreekt krijgt mijn peuk in zijn oog. Mensen die met hun gsm omhoog heel het concert trachten te filmen, die moesten ze buitengooien. Bovendien is het ook vrij onnozel dat je in de zaal niet mag roken terwijl de zanger wel met een sigaret op't podium staat... Heb je trouwens de rook van zo'n illegale concert-sigaret als eens gevolgd? Die gaat dankzij de ventilatie kaarsrecht naar boven, geen mens heeft er last van.
![]() |
#11 |
Banneling
|
![]() slecht geslapen ?
of zoekte last mss ? ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nee hoor.
Ik heb gewoon iets tegen heel dat anti-roken gedoe. Jij hebt gewoon pech dat je er over bezig was toen ik hier binnenkwam. Ik dacht eerst ook wel: "Nee, niet op ingaan, 't is Anna List en die mag ik wel", maar in die haat tegen dat anti-rook gedoe kan ik echt geen privileges toestaan. Je was gewoon op de verkeerde plek op het verkeerde moment, niks persoonlijks hoor! ![]()
![]() |
#13 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#14 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ben ongeveer zes maanden rookvrij.
Lekker gechampixed. Fluitje van een cent. Nog geen seconde spijt gehad. Maar ik wens géén lid te worden van de anti-rook brigade.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
|
![]() inderdaad als ex-roker zal dat wel nog komen...Ik heb nooit gerookt en laat het roken dan ook over aan de rokers. Heb helemaal geen nood om iemand te verbieden te roken...
Wat me wel stoort is roken in de wagen ![]() ![]()
Laatst gewijzigd door largo_w : 13 mei 2008 om 10:31. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
|
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
The right of a people under occupation to resist through all means, including armed struggle, is fundamental and inviolable, and we will not allow our rights to be liquidated under the slogan of "security" or "stability". Volksfront voor de Bevrijding van Palestina
|
|
![]() |
![]() |