![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het probleem is en blijft dat zoveel lieden en bepaalde partijen een bepaalde "agenda" hebben waarin ze doen alsof al die problemen en tegenstellingen niet bestaan of onbelangrijk zijn en vanzelf als sneeuw voor de zon zullen verdwijnen... Erger nog: wie daaraan durft twijfelen is een racist, een facist en doe maar op... De geschiedenis is zich weer aan het herhalen: na de Romeinen en de cultuur van de Grieken volgden de Germaanse barbaren en de Duistere ofte Donkere Middeleeuwen... Nu staat Europa weer zoiets te wachten indien er niet ernstig en op tijd zal worden ingegrepen. Voor sommige politiekers telt echter enkel het "nieuwe mogelijke kiesvee" en hun eigen profijt op korte termijn. De toekomst van Europa kan hen gestolen worden. Laatst gewijzigd door andev : 15 mei 2008 om 15:25. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Je bent goed bezig, door bronnen als kifkif te raadplegen. Ik ben er zeker van dat je heel veel van zal leren en wie weet zeer genuanceerd wordt. Doe zo verder. Vriendelijke groeten Laatst gewijzigd door goodwill : 16 mei 2008 om 09:06. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Online raadpleegt helemaal geen bronnen als KifKif, maar citeert slechts een artikel uit the Brussels Journal |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Maar wie weet ... Laatst gewijzigd door goodwill : 16 mei 2008 om 10:29. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Gouverneur
|
![]() Ik stel mezelf enkel de vraag wanneer de dag zal komen dat men op een objectieve wijze over het vreemdelingenvraagstuk zal kunnen praten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je kunt Kif Kif moelijk objectief noemen; los van uw mening over B.J goodwill kun je al evenmin ontkennen dat dit genuanceerde artikel daar gepubliceerd werd en niet bij Kif Kif.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Wat betreft kifkif of BJ of wat dna ook: meningen verschillen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Banneling
|
![]() Ik denk dat 'het westen' hier zijn inferioriteit overduidelijk zelf bewijst, zonder dat daar nog iets aan moet worden toegevoegd.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
tijd om te verhuizen naar zulke superieure culturen. Benieuwd hoe het u als vrouw af gaat. Daag.
Bagle iabes . de bransg cordziz . a etharzi The measure of a man is in what he does for those who can do nothing for him in return. We give our consent every moment that we do not resist. Reality is that which, when you stop believing in it, doesn't go away. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() op welke manier dan?
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Als u dat denkt nodig ik u uit om in S.A. te gaan wonen. U zal het daar heerlijk vinden. Vrouwen mogen niet met de wagen rijden. Moeten bedekt zijn en mogen niet alleen in mannelijk gezelschap zijn. Anders kan u een zware straf krijgen. Leuk he ... ga er maar vlug heen... dan zijn wij westerse vrouwen gelukkig....dada...stuur een kaartje ... als dat mag natuurlijk |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() of ik verstandig genoeg ben, dat laat ik in het midden, maar ik zie echt niet in wat de mening van 1 persoon zou zeggen over de Westerse cultuur of beschaving. als die al bestaat natuurlijk in een multiculturele samenleving zoals de onze.
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Banneling
|
![]() Ik vrees dat u niet denkt. Als u de islamitische staat voor de westerse neemt. Dat is mijn mening.
|
![]() |
![]() |