![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Wie is er fan?
![]() En wie mag er van u winnen?
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Daar is blijkbaar nogal wat om te doen.
Ik heb het echter nog nooit gezien. Ik kijk de laatste tijd alleen maar third rock from the sun en wat losse flodders NatGeo. Van mij mag overigens de lekkerste winnen.
![]() |
#3 | |
|
![]() ik!
Ik was voor gent ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Europees Commissaris
|
![]() Het meest logische is dat Hasselt wint.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
|
![]() Zie je die dan ooit een ster halen en een echte klasserestaurant worden? Ik vrees ervoor... Ze doen het goed maar kunnen dat niet aan vrees ik.
...mja...tzijn limburgers he...
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Banneling
|
![]() kheb daar nog nooit naar gekeken.
is dat programma dan goed ofzo? |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
|
![]() Ik heb het één keer toevallig gezien en sindsdien ben ik verslaafd. Het is één van de enigste programma's die ik laat opnemen door het thuisfront.
Ik denk ook dat het enige restaurant dat echt het potentieel heeft om een klasserestaurant te worden Leuven is. Ze zijn terecht verzekerd van een plaats in de finale.
Laatst gewijzigd door Groentje-18 : 9 mei 2008 om 12:20. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Leuven maakt nu natuurlijk een goede kans. Antwerpen heeft zich niet echt populair gemaakt dus ik veronderstel dat Hasselt naar de finale gaat.
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
|
![]() de oostendenaars gaan winnen.
![]() |
#11 |
Europees Commissaris
|
![]() BigF zal sms'en voor Hasselt vanuit achteraan zijn tuin.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | ||
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
|
![]() éénmaal heb ik een poosje gekeken naar dat spel, en ik zag vooral over die losers-oostendenaars.
maar ik heb geen tij dom dat te volgen. er zijn ook nog alijtd mensen die andere en belangrijkere zaken te doen hebben. ![]()
![]() |
#15 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() zou kunnen. maar voor mij is het hem vooral om de media-aandacht te doen.
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
|
![]() Als je het niet kent en je afvraagt wat je mist: je kan uit iedere aflevering stukjes online bekijken op http://www.vtm.be/mijnrestaurant/nieuws.html
![]()
![]() |
![]() |
#18 |
Minister
|
![]() Bah ja, ben fan, net zoals mijn halve trouwboek (maar die ziet zelfs graag naar 'de week van Sara' dus ja....)
Is ontspannende TV, mag wel es zeker? Ik heb A'pen altijd heel hoog ingeschat maar de chef en Lins beginnen op mijn zenuwen te werken. Leuven stijgt heel hoog in mijn achting en die gaan winnen denk ik, niet zozeer voor hun eten maar ze zijn zo lief en de kijker ziet dat graag he. Allez, toen Jelle gisteren tegen zijn ma zei: 'ma, ik ben trots op u'... schoon toch? Ik hoop dat de nieuwe maitre blijft tot het eind van het spel. Hasselt... heeft nu eens alles om te slagen, hoe Janaika en haar sous-chef (dat is hij toch he?) overeenkomen en plezier maken in de keuken dat is super! Ik zou daarvoor alleen al met plezier gaan werken elke dag. Ik vermoed dat Hasselt het gaat winnen van A'pen en dat Leuven de finale wint. Enkel en alleen omdat het zo simpele en toffe mensen zijn... |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Minister
|
![]() Er zijn mensen die daarnaar kijken omdat ze dan al 12/13u andere en belangrijker dingen gedaan hebben en hun verstand es op '0' willen zetten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | ||
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |