![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Burgemeester
|
![]() Als Nederlander krijg ik natuurlijk niet alles mee wat er in het Belgische gebeurt.
Kunnen jullie eens wat info geven over Anderlecht. (en Brussel..) is het een Vlaams of Waals deel van Brussel of gemengd. is het een rijk deel of juist een probleemwijk ? veel/weinig allochtonen. zijn de Anderlecht-supporters vlaams of waals. Wat is hun reputatie in België- gemiddeld of meest gevreesde supporters. wat is de historie van RSC Anderlecht. arbeidersclub of middenstand ? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Anderlecht was een gewone gemeente van Brussel, nier rijk, niet arm, de problemen zijn begonnen met de komst van noordafrikaanse allochtonen, en zijn groter geworden naargelang er meer van die mensen zich daar kwamen vestigen, tot vandaag , en nu is het zowat onleefbaar geworden voor autochtonen. Enkel marginalen en oude mensen zonder geld leven daar nog tussen de Marokkanen... Maar voor wat de voetbal betreft zal iemand anders het moeten uitleggen, daar ken ik niet veel van, interresseert mij niet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
het ging mij om de wijk en voetbalclub Anderlecht. en welk incident hebben wij gemist, dat de vlam nou in de pan slaat. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Banneling
|
![]() Geen incident. Ik weet dat voetbalsupporters (gelukkig dat we nog zulke jongeren hebben) niet zullen toegeven aan de islam. De allochtonen willen hier de boel overnemen. Onze jeugd op enkelingen na slikt dat niet langer. Dus hebben ze maar gedaan alsof skinheads allochtonen hebben aangevallen. Natuurlijk een goed excuus van de linksen (verraders van onze cultuur normen en waarden) om begrip te vragen voor het allochtoonse geweld. Het is gewoon een botsing van verschillende culturen. De barbaarse en onze westerse cultuur. Het is niet de eesrte keer dat via sms wordt opgeroepen om alles kort en klein te slaan.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
En Anderlecht is geen wijk, maar 1 van de 19 Brusselse gemeenten. (Anderlecht heeft dus een eigen burgemeester en gemeenteraad). |
|
![]() |
![]() |