Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 28 maart 2008, 13:09   #1
driewerf
Perm. Vertegenwoordiger VN

driewerf's schermafbeelding

Standaard FITNA - hoe te overleven?

Oké, ik heb Fitna en het licht gezien. Alle moslims zijn kelensnijders, westerlingenvermoorders, vliegtuigcrashers en gespuis in het algemeen. Allemaal. Ik heb nu geen enkel reden meer om er aan te twijfelen, en de moslims zelf geen enkel excuus om de vermaledijde verzen te negeren.
Probleem is dat ik seffens naar mijn werk vertek (late shift), en daar met een aantal moslimcollega's moet werken. Wat moet ik doen als er eentje begint te Allah-akbarren? Mogen ze nog wel met een heftruck rijden? Hoe haal ik het weekend?

*logt met knikkende knieën uit*

edit: en auto's in de fik steken. Mijn karetje is dus ook al niet veilig.

Laatst gewijzigd door driewerf : 28 maart 2008 om 13:31.
driewerf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 maart 2008, 13:12   #2
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door driewerf Bekijk bericht
Oké, ik heb Fitna en het licht gezien. Alle moslims zijn kelensnijders, westerlingenvermoorders, vliegtuigcrashers en gespuis in het algemeen. Allemaal. Ik heb nu geen enkel reden meer om er aan te twijfelen, en de moslims zelf geen enkel excuus om de vermaledijde verzen te negeren.
Probleem is dat ik seffens naar mijn werk vertek (late shift), en daar met een aantal moslimcollega's moet werken. Wat moet ik doen als er eentje begint te Allah-akbarren? Mogen ze nog wel met een heftruck rijden? Hoe haal ik het weekend?

*klogt met knikkende knieën uit*

Som eens het aantal keren op dat Wilders in zijn film vermeldt dat alle moslims kelensnijders zijn.
Som de scènes op waarin hij zegt dat alle moslims kelensnijders zijn? We zijn benieuwd naar de statistiche gegevens.

Ben je eigenlijk wel zeker dat je naar het Fitna-filmpje gekeken hebt? En niet naar een of ander anti-Wilders-propagandafilmpje in Goebbels-stijl, dat bol staat van de desinformatie?
Online is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 maart 2008, 13:20   #3
driewerf

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Online Bekijk bericht
Som eens het aantal keren op dat Wilders in zijn film vermeldt dat alle moslims kelensnijders zijn.
Som de scènes op waarin hij zegt dat alle moslims kelensnijders zijn? We zijn benieuwd naar de statistiche gegevens.

Ben je eigenlijk wel zeker dat je naar het Fitna-filmpje gekeken hebt? En niet naar een of ander anti-Wilders-propagandafilmpje in Goebbels-stijl, dat bol staat van de desinformatie?
nou dat kan toch niet anders, aangezien ze allemaal de koran moeten volgen. We gaan toch niet ontkennen dat dat in hun haatboek zit?
Oud 28 maart 2008, 13:26   #4
Doki
Parlementsvoorzitter

Doki's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

*logt met knikkende knieën uit*
Driewerf, ik ben bezig met het verzet te organiseren. Als je wil kan je meedoen. Trek een boerka aan en haast je om middernacht naar de ingang van het Warandepark. Vermijd wel St.-Joost en kom liever via Elsene, daar is het aantal vijandige troepen minder groot. Aan het park zal een auto met draaiende motor klaarstaan met twee vrienden van me. Het paswoord is "een kleintje met mayonnaise". Zij zullen je meenemen naar ons hoofdkwartier van waaruit we de herovering van Vlaanderen kunnen voorbereiden.
Oud 28 maart 2008, 14:13   #5
Banneling

Standaard

Citaat:
nou dat kan toch niet anders, aangezien ze allemaal de koran moeten volgen. We gaan toch niet ontkennen dat dat in hun haatboek zit?
Citaat:
Oud 28 maart 2008, 14:14   #6
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Doki Bekijk bericht
Driewerf, ik ben bezig met het verzet te organiseren. Als je wil kan je meedoen. Trek een boerka aan en haast je om middernacht naar de ingang van het Warandepark. Vermijd wel St.-Joost en kom liever via Elsene, daar is het aantal vijandige troepen minder groot. Aan het park zal een auto met draaiende motor klaarstaan met twee vrienden van me. Het paswoord is "een kleintje met mayonnaise". Zij zullen je meenemen naar ons hoofdkwartier van waaruit we de herovering van Vlaanderen kunnen voorbereiden.
Met lieden als Doki en Driewerf wordt de 'herovering' van Vlaanderen beslist een groot succes.
Oud 28 maart 2008, 14:48   #7
Doki
Parlementsvoorzitter

Doki's schermafbeelding

Standaard

Driewerf, we zullen de ontmoeting deze avond moeten uitstelllen. Het is te riskant. Ik ben daarnet even buiten geweest en overal lopen islamitische strijders rond. Ze zijn vernuftig vermomd als marokkaanse madammekes met een hoofddoek en een booschappentas, of als "zomaar wat rondhangende" jongeren. Het ziet er link uit. Ze hebben ook GSM's waarmee ze continu met elkaar in contact blijven. Nee, we kijken het best nog even uit.

Ook de bevoorrading wordt een probleem. Ik heb gehoord dat die islammers alleen nog maar hallal voedsel binnen de grenzen laten, en alcohol komt er ook al niet meer in. Dat staat allemaal in hun haatboek, dus dat voeren ze natuurlijk zonder nadenken uit. Misschien moeten we overwegen om smokkelroutes te organiseren naar neutraal gebied.
Oud 30 maart 2008, 10:45   #8
driewerf

Standaard

Kijk, het is begonnen. De moslims nemen wraak op ons.
De voorhoede van de 54 000 000 is al in opmars. De straten zullen rood kleuren. Wie zal ons beschermen tegen de kelensnijders, de autoverbranders? hoeveel vliegtuigen zullen er op Antwerpen neerstorten?

Citaat:
Auto's in brand en leuzen tegen Wilders in Utrecht
Twee auto's in de Utrechtse Rivierenwijk zijn vrijdagavond in brand gestoken. Ook werden er in de buurt leuzen tegen Geert Wilders op muren geschreven, zegt een politiewoordvoerder vandaag.

De brand zou zijn ontstaan nadat vier jongens van ongeveer 14 jaar langs de auto's in de Rijnstraat liepen, een ruitje insloegen en een fakkel erin gooiden. Volgens getuigen waren het Marokkaanse jongens. Een bewoner heeft de brand met een emmer water geblust.

Op de muren van het Maasplein stonden leuzen als 'De dood voor Wilders' en 'Dit is Fitna, Hamas, ja ja Maasplein'. Volgens de politie gaat het om een 'stel baldadige jochies' en is het geen georganiseerd protest. Arrestaties zijn niet verricht. (novum/ka)

Laatst gewijzigd door driewerf : 30 maart 2008 om 10:45.
Oud 30 maart 2008, 10:46   #9
driewerf

Standaard

Citaat:

de koran is toch voor alle moslims dezelfde...
of, zoals Circe schrijft
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
Hoeveel korans zijn er dan aub? ik was dus in de fout veronderstelling dat er slechts 1 was.
en die ga je toch niet tegenspreken?

Laatst gewijzigd door driewerf : 30 maart 2008 om 10:50.
Oud 30 maart 2008, 11:54   #10
Banneling

Standaard

.

Laatst gewijzigd door Online : 30 maart 2008 om 11:54.
Oud 30 maart 2008, 11:58   #11
Banneling

Standaard

Citaat:
de koran is toch voor alle moslims dezelfde...
of, zoals Circe schrijft

en die ga je toch niet tegenspreken?
Een staaltje dhimmie-'redeneren'. We zien dat jij je duidelijk op de islam inspireerde voor die ... euh wetenschappelijke benadering.
Oud 30 maart 2008, 12:31   #12
driewerf

Standaard

Citaat:
Een staaltje dhimmie-'redeneren'. We zien dat jij je duidelijk op de islam inspireerde voor die ... euh wetenschappelijke benadering.
Bedoel je nu dat er echt verschillende Korans zijn? of interpreaties? Dat ze niet allemaal holderdebolder de haatverzen letterlijk toepassen?
softi.
Oud 30 maart 2008, 12:35   #13
driewerf

Standaard

Citaat:

Citaat:
De "gematigde" moslims aan het woord op
http://revolution.muslimpad.com/2008...t-the-muslims/

By Allah, the only thing that we will tear is your heart, the heart of democracy, and the heart of those who fight the Muslims. Prophet Muhammad (peace be upon him) promises dominance, and so we too promise dominance. And how will you be O Geert, when Prophet Jesus returns to earth from the heavens and destroys Christianity and wages Jihaad against the world successfully?

That time is coming very soon.

You also said,

The Government insists that you respect Islam, but Islam has no respect for you.

One can write volumes on this, but in short: Islaam doesn’t respect the disbelieving Governments.

You said,

Islam wants to rule, submit, and seeks to destroy our western civilization.

Correct.
Citaat:
De koran is het eeuwige en onveranderlijke woord van god.
Het zou eens leuk zijn om enkele imams jouw statement voor de camera's te zien herhalen.
Citaat:
De moslims zijn weer hervallen in hun gewone doen.
Enfin, 1 dag hebben ze het uitgehouden om zich te gedragen. Tja, met al die camera's in de buurt.

[ATTACH]call[/ATTACH]

Laatst gewijzigd door driewerf : 30 maart 2008 om 12:37.
Oud 30 maart 2008, 12:38   #14
driewerf

Standaard

Oké, vrijdag de avond gehaald, maar hoe moet het nu maandag? Tegen morgen hebben ze allemaal fitna echt gezien.
Oud 30 maart 2008, 12:50   #15
Banneling

Standaard

Kijk driewerf is zo trots als een pauw omdat de allahtone verrijkers al 48 h zonder geweld de dag doorkomen na de release van Fitna.

Misschien moet hij ze eren met een lintje ? Met de nobelprijs voor de vrede?

Driewerf denkt eigenlijke op dezelfde minachtende manier als Balkenende-regering over moslims.
Ze zien de Nederlandse moslims als kwetsbare kasplantjes, die het niet aan kunnen als een andersdenkende kritiek geeft op hun bijbel. Tegelijkertijd blijken ze de Nederlandse moslims te zien als explosieve kasplantjes, die zich niet in de hand hebben als hun religie, hun profeet en hun heilige boek ter discussie staat.

Ze wijzen daarbij gewoontegetrouw op ‘respect en het feit dat ‘het overgrote deel van de moslims extremisme en geweld verwerpt’. Maar gerust zijn ze er kennelijk niet op, wat niet getuigt van veel vertrouwen in de moslims. Het is geen houding die overloopt van respect als je alle politiedensten, het leger, alle burgemeesters en het corps diplomatique in staat van paraatheid moet brengen voor dat volkje dat je voor geen haar vertrouwt, maar wel voor de camera's "moet" knuffelen en paaien met dooddoeners als 'het overgrote deel van de moslims extremisme en geweld verwerpt’.

En als het dan zover is en er niets gebeurt geven Balkenende en Driewef complimentjes. Het is, op de keper beschouwd, een neerbuigende houding.
Oud 30 maart 2008, 13:07   #16
nero1
Burger

Standaard

Citaat:
Bedoel je nu dat er echt verschillende Korans zijn? of interpreaties? Dat ze niet allemaal holderdebolder de haatverzen letterlijk toepassen?
softi.
Toch even reageren, sorry "online"...

Er is wellicht slechts 1 koran, het probleem met die koran en andere heilige teksten is echter dat deze niet door goden zijn geschreven, en bijkomend het feit dat de machthebbers/ machtzoekers deze teksten (meestal stukjes tekst) interpreteren zoals het hun het beste uitkomt...

Wie bepaald trouwens wat van "god" afkomstig is, wie bepaald wat heilig is???
Was dat 1 persoon enkele honderden/ duizenden jaren geleden, was dat dan ook een god of was dat een simpele mens die achteraf door andere simpele mensen heilig is verklaard???

Wie bepaald wat god is, en waarom zou die persoon te vertrouwen zijn, wat was de bedoeling van het creëren van zoiets? Wie heeft daar baat bij?

De moslims die ik ken, beschouwen de koran zoals de meeste christenen de bijbel... leuke teksten, geschreven in een andere simpele tijd, de letterlijke betekenis heeft ook volgens hen geen enkele waarde.
nero1 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 maart 2008, 13:25   #17
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door nero1 Bekijk bericht
Toch even reageren, sorry "online"...

Er is wellicht slechts 1 koran, het probleem met die koran en andere heilige teksten is echter dat deze niet door goden zijn geschreven,
Dat nero, zullen je moslimvrienden nooit luidop voor de camera's en oog in oog met een imam durven verkondigen. Zij gelovigen nl dat de koran het letterlijk woord van god is.
En diegenen die het niet geloven zullen er nooit op een een klare manier voor uitkomen precies omdat ze weten welke bestraffing er in de islam op die uitspraak staat : de doodsstraf.
Oud 30 maart 2008, 13:58   #18
daiwa
Secretaris-Generaal VN

daiwa's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
En diegenen die het niet geloven zullen er nooit op een een klare manier voor uitkomen precies omdat ze weten welke bestraffing er in de islam op die uitspraak staat : de doodstraf.

Daar gaat het sprookje dat de islam een verdraagzame godsdienst is.
daiwa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 maart 2008, 14:07   #19
driewerf

Standaard

Citaat:
Kijk driewerf is zo trots als een pauw omdat de allahtone verrijkers al 48 h zonder geweld de dag doorkomen na de release van Fitna.

Misschien moet hij ze eren met een lintje ? Met de nobelprijs voor de vrede?

Driewerf denkt eigenlijke op dezelfde minachtende manier als Balkenende-regering over moslims.
Ze zien de Nederlandse moslims als kwetsbare kasplantjes, die het niet aan kunnen als een andersdenkende kritiek geeft op hun bijbel. Tegelijkertijd blijken ze de Nederlandse moslims te zien als explosieve kasplantjes, die zich niet in de hand hebben als hun religie, hun profeet en hun heilige boek ter discussie staat.

Ze wijzen daarbij gewoontegetrouw op ‘respect en het feit dat ‘het overgrote deel van de moslims extremisme en geweld verwerpt’. Maar gerust zijn ze er kennelijk niet op, wat niet getuigt van veel vertrouwen in de moslims. Het is geen houding die overloopt van respect als je alle politiedensten, het leger, alle burgemeesters en het corps diplomatique in staat van paraatheid moet brengen voor dat volkje dat je voor geen haar vertrouwt, maar wel voor de camera's "moet" knuffelen en paaien met dooddoeners als 'het overgrote deel van de moslims extremisme en geweld verwerpt’.

En als het dan zover is en er niets gebeurt geven Balkenende en Driewef complimentjes. Het is, op de keper beschouwd, een neerbuigende houding.
Kijk, on line: blijkbaar kan jij er niet tegen dat je geconfronteerd wordt met je eigen woorden:
Citaat:
De moslims zijn weer hervallen in hun gewone doen.
Enfin, 1 dag hebben ze het uitgehouden om zich te gedragen. Tja, met al die camera's in de buurt.
JIJ beweert dat er één Koran en één interpretatie ervan is (uiteraard met de 'juiste' verzen erbij), jij beweert dat DE MOSLIMS weer in hun gewone doen zijn etc.
Ik trek jouw non-redeneringen door. Ik schrijf letterlijk wat jij telkens suggereert: dat de 54.000.000 moslim die er volgens jou in Europa zijn er alleen op uit zijn onze auto's in de fik te steken, onze kelen over te snijden en onze vrouwen te verkrachten.
Kom, ik daag jou uit: ik trakteer jou op een fles champagne per post van mij waar ik beweer dat de migranten-aanwezigheid een culturele verrijking is, per post waar ik beweer dat de Islam een religie van de vrede is.
IK kan geconfronteerd worden met mijn woorden.
Oud 30 maart 2008, 14:11   #20
Banneling

Standaard

Citaat:
Kijk, on line: blijkbaar kan jij er niet tegen dat je geconfronteerd wordt met je eigen woorden:
JIJ beweert dat er één Koran en één interpretatie ervan is (uiteraard met de 'juiste' verzen erbij), jij beweert dat DE MOSLIMS weer in hun gewone doen zijn etc.
Ik trek jouw non-redeneringen door. Ik schrijf letterlijk wat jij telkens suggereert: dat de 54.000.000 moslim die er volgens jou in Europa zijn er alleen op uit zijn onze auto's in de fik te steken, onze kelen over te snijden en onze vrouwen te verkrachten.
Kom, ik daag jou uit: ik trakteer jou op een fles champagne per post van mij waar ik beweer dat de migranten-aanwezigheid een culturele verrijking is, per post waar ik beweer dat de Islam een religie van de vrede is.
IK kan geconfronteerd worden met mijn woorden.

Nee, je trekt enkel jouw non-redeneringen door.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:01.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be