![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
| Bekijk resultaten enquête: qq tu pense? | |||
| De redactie is een achteruitgang tegenover vrtnieuws.net |
|
17 | 77,27% |
| De redactie is een vooruitgang tegenover vrtnieuws.net |
|
2 | 9,09% |
| ik haat de vrt sowieso |
|
8 | 36,36% |
| ik volg alternatieve media, nl: |
|
5 | 22,73% |
| Meerdere antwoorden per stemmer mogelijk. Aantal stemmers: 22. Je mag niet stemmen in deze enquête | |||
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#1 |
|
Schepen
|
wat een achteruitgang, tegenover vrtnieuws.net
- filmpjes zonder ondertitteling of met amper zinvolle uitleg - tittels die groot uitgesmeerd zijn over fotos zodat daar soms niks meer van te zien is - de tittels links zijn altijd maar half leesbaar - irritatante rotsite die meer bandbreedte nodig heeft dan ze waard is => 'de redactie' is amateuristisch en hun poging tot vooruitgang is een achteruitgang Of niet soms? |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
heb je dat nu nog maar in de gaten gekregen?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Schepen
|
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Ik vind dat heel dat journaal iets amateuristisch en sensationeels over zich heeft.
In het begin en op het einde worden er nodeloos wat beelden getoond die je soms amper kan plaatsen, die je later nog in de juiste context ziet (alsof het een soap is of zo) Soms vind ik dat de journalisten verrevan objectief zijn
|
|
|
#5 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Soms???
|
|
|
|