![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het eerste dat dan vervalt is de grondwet. En wat vervalt er dan?
Vervallen dan alle openstaande schulden aan belastingen en dergelijke? Vervallen dan alle overtredingen en openstaande strafdossiers? Vervallen dan alle wetten en reglementen? Vervallen dan alle inwijkelingen hun dubbele nationaliteit? Kortom een schone lei…een nieuw begin voor iedereen? ![]()
![]() |
#2 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Op zowat alles dat officieel is staat ergens "in naam van de koning, of het koninkrijk België...enz.) Bij splitsing is dat weg. Wat valt er dan nog mee te doen? Heeft dat dan nog enige geldigheid?
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hoog tijd om uwe staatsbon binnen te gooien ...
![]() Centjes moeten aangepast worden , mss wat gekende monumenten uit Vlaamse steden er op zetten ( Brabo , belfort , manneke pis, ...) ipv die gekke snuiten die er nu op staan ... Paspoorten en andere papieren aanpassen maar dat heeft tijd , 't is te gek om de burger daarom op kosten te jagen ... |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |