![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Minister-President
|
![]() Gemaakt: 17, feb., 2011, 4:00 | Door MSN Redactie
Maddie mogelijk in de VS De privé-detective Marcelino Italiano denkt dat Madeleine McCann in de VS zou kunnen zitten, dat meldt de Daily Mail. De privédetective Marcelino Italiano denkt dat Madeleine McCann in de VS zou kunnen zitten, dat meldt de Daily Mail. Maddie, die bijna vier jaar geleden verdween uit een hotel in Portugal, zou in handen zijn gevallen van een pedofielenbende in de Algarve. Zij zouden het meisje uit Portugal gesmokkeld hebben. Er zijn berichten dat Maddie nu in Amerika zou zijn. De privédetective heeft de namen van twee verdachten aan de politie hebben doorgespeeld. De aanwijzingen worden door de Portugese politie onderzocht. Italiano: 'Ik denk dat die mensen erbij betrokken waren, en mij werd verteld dat Maddie nu in Amerika zou zijn. Ik kan niet zeggen hoe, maar ik heb die mensen gekend, en zij denken dat zij met alles weg kunnen komen'. http://nieuws.nl.msn.com/buitenlands...ijk-in-de-vs.4 Tja, lang niks meer van gehoord. Hopelijk wordt ze nu eidelijk eens gevonden, moet toch niet zo moeilijk zijn met de opsporings methodes van tegenwoordig. Gewoon een klopjacht openen op die gasten.
Wie het verleden niet kent, weet ook zijn toekomst niet !!! Laatst gewijzigd door stropke : 18 februari 2011 om 16:59. |
![]() |
![]() |