![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Of waarom ineens geen gehandicapte allochtone homo? (misschien geeft dat wel meer kans op een contract?)
Aanwerving van allochtonen verplicht bij stad Antwerpen Alleen bedrijven die inspanningen leveren om allochtonen, mensen met een handicap of homo's aan te werven, maken kans op een opdracht van Antwerpen. De stad wil op die manier de toegang van minderheden op de arbeidsmarkt verhogen. De aanwerving van allochtonen, mensen met een handicap of homo's is opgenomen in het Stadsplan Diversiteit 2008-2012. Antwerpen is vast van plan om de nieuwe maatregel in te voeren. Het stadsbestuur moet alleen nog onderzoeken hoe het de voorwaarden juridisch kan afdwingen van de aannemers en leveranciers. Antwerpen is ook medeorganisator of financier van talrijke evenementen. Daarmee beschikt de stad over een hefboom om andere organisaties aan te sporen om hun maatschappelijk engagement op te nemen. Zo moeten organisatoren zorgen dat hun evenementen toegankelijk zijn voor mensen met een handicap. Anders krijgen ze geen vergunning van de stad. (belga/sps) ---------------------------------------------------------------------- Nadat de politie een kwart miljard oude belgische frankskes heeft nodig gehad om welgeteld één allochtoon te vinden die geschikt is als politieagent, heeft de ploeg van de Spètrick een nieuw spelletje uitgevonden. Vermits het zeker en vast niet de schuld is van de allochtoon dat hij niet naar school gaat, geen Nederlands kent en uiteraard geen diploma heeft, en vermits het plaatje dat dit de schuld van het VB is ondertussen als wat versleten, moet het wel de schuld van de werkgevers zijn. dus gaat men de werkgever maar straffen als die niet braafkes de nodige mensen (die de politie ook niet wou hebben) gaat aanwerven. Gelukkig hebben ze er nog niet bijgespecifieerd in welke job deze mensen moeten worden gezet om een contract bai de stadt binnen te kunnen raiven. Iemand wat voorstellen voor taalonkundige, werkonwillige werknemers buiten vitrinepop? ----------------------- Mijn welgemeende excuses aan de homo's en de gehandicapten. Ik hoop dat ze beseffen dat de Spètrick hen gewoon als schaamlapje gebruikt. Zou een lesbienne ook tellen? of worden die gediscrimineerd? Lees ook: Bart Croughs: de vrouw, de homo en de allochtoon hé tiens, nooit hebben ze bedrijven verplicht om een vrouw aan te nemen om een contract bij de stad te kunnen krijgen.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 5 juni 2008 om 09:17. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Vreemdeling
|
![]() Er is al een discussie aan de gang hierover:
http://forum.politics.be/showthread.php?t=107022 |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Typisch. Heeft men werk, dan is het van 'ze pakken ons werk af'; heeft men geen werk dan is het van 'ze profiteren van ons OCMW'. Dit zijn kort samengevat de gedachten van circe en co. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Gelieve ginds verder uw schrijfsels te plaatsen. Misschien met iets meer onderbouwing als het zou lukken? Trouwens: het "ze pakken ons werk af" was een opmerking van veertig jaar geleden toen de bonzen weigerden om de mensen opslag te geven en liever maar wat verse nederlandsonkundige analfebeten importeerden die ze voor een hongerloon konden laten werken en konden laten afvloeien als ze er zin in hadden. Waar waren de bonden toen? Dat nu hun nazaten nu geleerd hebben dat criminaliteit meer loont dan werken is een andere zaak. Beetje ridicuul om beide met elkaar te vergelijken.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 5 juni 2008 om 11:11. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Partijlid
|
![]() Niet alle allochtonen van de tweede of derde generatie zijn criminelen, he Circe. Maar ik vind net als jij positieve discriminatie verwerpelijk, niet in het minst omdat ze wederzijdse wrevel tussen autochtonen en allochtonen alleen maar aanwakkert.
Als je ergens aangenomen wil worden, moet je over de beste kwalificaties beschikken, of je nu een autochtone Belg bent of niet.
![]() |
#6 |
Vreemdeling
|
![]() Eindelijk !
Tenminste een stad die iets voor de sociaal zwakkeren doet . Laat de rest van België daar een voorbeeld aan nemen . |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Wat een verrijking. Je zal maar het ongeluk hebben van een werkloze blanke hetero te zijn tegenwoordig. Kom je nergens meer aan de bak. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Doordat ze werk hebben zullen ze ook sneller de taal machtig worden. De beste manier om een vreemde taal te leren is door omgang te hebben met mensen die die taal al kennen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Als ik werkgever zou zijn, dan neem ik alleen mensen aan die kunnen aantonen competent te zijn. En taalonkundigen staan niet hoog in mijn competentielijsten. Een CV met duidelijke schrijffouten is geen goeie introductie. Of wilt U dat mijn eigen zaakje snel falliet is, zodanig de incompetenten terug kunnen gaan stempelen? En ik mag gaan bedelen. Of gaat U mij betalen om een lesbische Hottentotische animalistische priesteres zonder benen in dienst te nemen als TIG lasser?
![]() |
![]() |
#10 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Oké, ik ben op zoek naar een gehandicapte allochtoon, die er voor durft uit te komen homo te zijn, om hier als uithangbord aan mijn gevel te hangen. Erg dat men mensen moet degraderen tot visitekaartjes, om politiek correct te zijn.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
|
![]() Oké, de wereld is dus aan de gehandicapte, allochtone homo's van boven de 50. Als je er 1 kent: meteen aannemen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wel ... Er is zo een centrum dat mensen schijnt te helpen als ze zich gediscrimineerd voelen
![]() Die zullen het stadsbestuur wel op de vingers tikken voor deze wanpraktijken zeker . ( Heeft er al iemand een reaktie van die kwistenbiebels gehoord ??? )
![]() |
#14 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
|
![]() Nee, ik heb het probleem dat ik ten eerste autochtoon ben, ten tweede hetero, ten derde niet gehandicapt. Alleen ben ik binnen een X aantal jaren wel 50+, hoop ik.
Ben ik nu niet te beklagen? Laatst gewijzigd door Boadicea : 9 juni 2008 om 11:11. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ge kunt het misschien eens proberen met te leren scheelzien? en wat te hakkelen en lisjspelen? alle beetjes helpen toch?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Veel simpeler Boadicea. Laat je naam veranderen in iets Noord Afrikaans klinkend en draag een Burka, je kent ze wel, met dat muggengaas voor de ogen.
Als men in Vlaanderen iets aan je vraagt, spreek je alleen Frans, en in Wallonië alleen Nederlands.
![]() |
#19 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
|
![]() Ik heb een nieuw probleem: wespen! Ze verpesten mijn nieuwe job. Ja, ik ben aangenomen, maar vind het niet leuk om heel de dag met choco ingesmeerd rond te lopen. En de zwarte poedel van de buren heeft als kapsel al op mijn hoofd ... je snapt het.
En ik kan mijn eigen schuilnaam nog steeds niet zo goed uitspreken. Anderzijds krijg ik hier wel mijn eigen bureau. Tof van 't stad, ni? |
![]() |
![]() |