![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Minister
|
![]() We schrijven 23:07 28/O5/2008 en ik hoor het bericht langs m'n oren dat kardinaal Danneels z'n tijd bijna uit is ... Laat ons eens uitgaan van het feit dat elk van ons RK-adept is én jij kardinaal wordt ... Wat doe je?
![]() |
#2 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik denk het werk van de vorige Kardinaal trachten verder te zetten, want, zo denk ik, hij deed het niet slecht. Voor zover ik op de hoogte ben van zijn geleverde prestatie's.
Méér zou ik ook niet kunnen, maar ik ben ervan overtuigd dat, indien men in de nabije en zeker in de verre toekomst nog priesters wilt, men gewoon een pragmatische beslissing zal moeten nemen en de priesters de mogelijkheid te geven om te huwen. Maar dit is dus iets wat ik zou doen indien ik de Paus zou zijn. Vrouwelijke priesters zouden nog niet komen.
![]() |
#3 |
Minister-President
|
![]() Wat kun je überhaupt doen als kardinaal. Ja-knikken bij El Pape.
* Under a scientific dictatorship, education will really work with the result that most men and women will grow up to love their servitude and will never dream of revolution. There seems to be no good reason why a thoroughly scientific dictatorship should ever be overthrown. --Aldous Huxley |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Locatie: Dietsland-Europa Ideologie: Solidarisme en corporatisme
|
![]() Een theologische onderbouwing schrijven voor de splitsing van België
![]()
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mechelen omdopen tot Nieuw-Avignon en mij afscheuren van Rome.
The right of a people under occupation to resist through all means, including armed struggle, is fundamental and inviolable, and we will not allow our rights to be liquidated under the slogan of "security" or "stability". Volksfront voor de Bevrijding van Palestina
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Banneling
|
![]() Mij aan mijn zwembad placeren en roepen naar de butler: "James, breng de bitches! The party is on!"
Ik zou ook Stolichnaya hofleverancier maken. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Europees Commissaris
|
![]() Blijheid verspreiden
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Minister
|
![]() Gospelkoortje uit de States laten overvliegen en een Hammondorgel plaatsen. Rock 'n roll in de kerk!
![]()
![]() |
#9 | |
Europees Commissaris
|
![]() Zien hoe het zit met de kerkelijke fondsen in de Belgische staat, en die dan geruisloos doorsturen naar de rekening van de V-SB.
Vervolgens de kerk in de vernieling rijden. Gegeven mijn (gebrek aan) talent, zal dat niet al te moeilijk zijn.
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Maken dat ik paus wordt, een beetje gezonde ambitie kan geen kwaad want...
Want wie wordt er paus? de beste onder de kardinalen. En wie wordt er kardinaal? de beste onder de bisschoppen En wie wordt er bisschop? de beste onder de DEKENS En wie is de beste onder de dekens? Voil�* ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Europees Commissaris
|
![]() Eerlijk gezegd: gezien het lage aantal priesterroepingen, denk ik dat ik - mocht ik het seminarie doorlopen en priester worden - bijna gegarandeerd uiteindeijk aartsbisschop zou worden. Om de heel eenvoudige redenen dat er amper andere kandidaten zouden zijn
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Er bestaat helemaal geen God!
![]() |
![]() |
#13 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
(bron University of Washington) Question: Is Hell exothermic (gives off heat) or endothermic (absorbs heat)? First, we need to know how the mass of Hell is changing in time. So we need to know the rate at which souls are moving into Hell and the rate at which they are leaving. I think that we can safely assume that once a soul gets to Hell, it will not leave. Therefore, no souls are leaving. As for how many souls are entering Hell, let's look at the different religions that exist in the world today. Most of these religions state that if you are not a member of their religion, you will go to Hell. Since there is more than one of these religions and since people do not belong to more than one religion, we can project that all souls go to Hell. With birth and death rates as they are, we can expect the number of souls in Hell to increase exponentially. Now, we look at the rate of change of the volume in Hell because Boyle's Law states that in order for the temperature and pressure in Hell to stay the same, the volume of Hell has to expand proportionately as souls are added. This gives two possibilities: 1. If Hell is expanding at a slower rate than the rate at which souls enter Hell, then the temperature and pressure in Hell will increase until all Hell breaks loose. 2 If Hell is expanding at a rate faster than the increase of souls in Hell, then the temperature and pressure will drop until Hell freezes over. So which is it? If we accept the postulate given to me by Teresa during my Freshman year that, "It will be a cold day in Hell before I sleep with you," and take into account the fact that I slept with her last night, then number two must be true, and thus I am sure that Hell is exothermic and has already frozen over. The corollary of this theory is that since Hell has frozen over, it follows that it is not accepting any more souls and is therefore, extinct......leaving only Heaven, thereby proving the existence of a divine being which explains why, last night, Teresa kept shouting "Oh my God." Voil�* ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
|
![]() Ik zou de homo's en moslims verketteren.
Zondags tijdens de mis zou ik zeggen, al wie VB stemt gaat naar de hel. De mensen moeten weten dat het Belgische sociale model ons zelfs door god benijdt wordt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Geiten en bokken offeren, teksten achterstevoren zingen, bloed drinken, black metal afspelen in kerken en zo van die kleinigheden
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Banneling
|
![]() celibaat afschaffen
en veel kleine priesterkes en priestereskes maken dringend nodig trouwens. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
|
![]() Citaat:
![]()
Het ogenblik nadert, waarop grote beslissingen moeten worden genomen. Tegenover Europa staat een monsterverbond van sleur, onwetendheid, zelfzucht, verouderd nationalisme en volgzaamheid aan buitenlandse instructies. De tegenstanders maken zich klaar voor de strijd. Sommigen kunnen wij overtuigen, anderen moeten wij verslaan; dat is het, waartoe wij mannen en vrouwen van onze volken oproepen. Tezamen zullen wij overwinnen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
|
![]() 't Schijnt nochtans dat Benedictus nogal wat aanhang had onder de katten van Rome toen hij nog gewoon kardinaal was.
![]()
Het ogenblik nadert, waarop grote beslissingen moeten worden genomen. Tegenover Europa staat een monsterverbond van sleur, onwetendheid, zelfzucht, verouderd nationalisme en volgzaamheid aan buitenlandse instructies. De tegenstanders maken zich klaar voor de strijd. Sommigen kunnen wij overtuigen, anderen moeten wij verslaan; dat is het, waartoe wij mannen en vrouwen van onze volken oproepen. Tezamen zullen wij overwinnen. |
![]() |
![]() |