Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 12 mei 2008, 16:36   #1
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard Zomer 2008: het jaarlijkse marokkanendrama.

We kunnen er ineens beter een hele draad voor opstarten.

De eerste temperaturen boven 25° zijn gemeten en daar komen ze, de testosteronboys:

--------------------------------------

Benoemen

Aad Leering 12 mei 2008

Het was weer eens raak: dit weekeinde was er op het strand bij Bloemendaal een grote vechtpartij en werd een jongen met een mes in zijn nek gestoken. De ME was al aanwezig, want de ongeregeldheden kwamen niet onverwacht. En welke groep voortdurend overlast veroorzaakt is ook bekend. Wat vreemd is dat de media dit niet wil ‘benoemen’, zodat we dus niet aan het ‘bouwen’ kunnen toekomen.

Het Parool , de Telegraaf, het Reformatorisch Dagblad, Spitsnieuws (hoort bij Geenstijl) , Zandvoortnieuws.nl, blikopnieuws en vele anderen ‘vergeten’ een belangrijk kenmerk van de groep jongeren te vermelden: het zijn Marokkanen.

Slechts Fok! geeft hier een aanwijzing voor de ware toedracht, die te vinden is in de IJmuider Courant : een groep van honderd Marokkaanse jongeren terroriseert de Nederlandse stranden bij Zandvoort en maakt zich schuldig aan o.a. aanranding, geweldpleging en mishandeling.

Is het erg als het feit dat het om Marokkanen gaat verzwegen wordt? Ik vind van wel, want in de reacties onder het bericht van Fok! waar dit niet vermeld wordt krijgen Surinamers en Tokkies automatisch de schuld. En we weten dat nog bij veel mensen de ogen geopend moeten worden voor de echte problemen. Zo kan het nieuwe PvdA-raadslid dan wel ervaring hebben met de sneeuwballen gooiende racisten uit Waspik, zijn eigen achterban is wel een paar graadjes vervelender voor mensen met een ander ras dan de gemoedelijke Brabanders. Gezien zijn lofzangen op de multikul , die een jaren ‘80 denkniveau in deze aangeven, dient hij nog het een en ander bij te leren, en wel snel.

Een van de reacties op Fok! schetst hoe erg de overlast is:
De ondernemers in het Zandvoortse centrum, omwonenden, winkeliers en paviljoenhouders heerst de angst.
Niemand wil met de eigen naam of de naam van de zaak in de krant en al helemaal niet op de foto.
„Je weet maar nooit wat er daarna gebeurt”, zeggen een paar betrokkenen.
Volgens een van hen was het donderdag een dag vol dreiging en gevaar ’zoals hij nog nooit had meegemaakt’.
Agenten te paard en op motoren gingen achter jongeren aan en gebruikten zo nodig flink geweld.
De raddraaiers zouden omstanders hebben toegeroepen dat ze de volgende keer wapens zullen meenemen en dat het voor Zandvoort ’een lange, hete zomer wordt’, waarmee ze bedoelen dat ze nog vaak zullen terugkomen.
De 19-jarige Samantha uit Zandvoort heeft donderdag voor haar leven moeten fietsen om te ontkomen aan een razende jongen.
„Ik wilde naar huis fietsen, toen ik zomaar door zo’n rotgozer werd uitgescholden voor een publieke vrouw met een dodelijke ziekte. Toen begon hij me achterna te rennen en tegen mijn fiets te trappen.
Tot driemaal aan toe. Ik trapte als een gek en verloor een van mijn slippers.
Gelukkig werd hij door een politieman in burger gegrepen.”

De politie zet de komende tijd extra agenten in op de trein van Amsterdam naar Zandvoort.
Op die manier wordt geprobeerd om de overlast door Marokkaanse jongeren in de treinen en in de badplaats te voorkomen.
De Zandvoortse politie pakte woensdag tien jongens uit Amsterdam West op die toeristen op en rond het strand lastigvielen, overmatig alcohol gebruikten en wildplasten.
Ook donderdag was het raak.
Toen werden twintig van Noord Afrikaanse jongeren gearresteerd voor vernieling, mishandeling en onzedelijk gedrag tegen vrouwen.
De cijfers van zaterdag waren nog niet bekend.

Hier de bron

Jammer dat onze media het niet willen berichten, zodat deze kansenjongeren slechts begeleid worden met gratis vechtsportlessen en extra studiepunten. Een harde aanpak is nodig, met celstraffen en boetes voor de falende en ontkennende opvoeders. Pas dan is er een kans dat het Marokkaanse tuig normaal in onze samenleving kan functioneren.

Tot die tijd:

Marokkanen in de buurt : moeders, houd je dochters binnen !!!
---------------------------

We hebben natuurlijk een wapenwet zodat we ons niet meer kunnen verdedigen. pepperspray is ook verboden; Maar mag ik nog met een injectienaald gevuld met ammoniak rondlopen?

Citaat:
Volgens de politie hebben de jongeren geweld gebruikt, voor veel overlast gezorgd, vrouwen onzedelijk betast, ervoor gezorgd dat op bepaalde plekken niemand het strand af durfde, op straat geürineerd en ten minste een vrouw verkracht. De eigenaren van strandpaviljoens hebben inmiddels hun eigen bewaking geregeld, hoewel zij zonder uitzondering tevreden zijn over het politieoptreden van de afgelopen dagen. Voordat incidenten uit de hand lopen, proberen stevige jongens incidenten tactisch op te lossen.

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 mei 2008, 16:55   #2
sus antigoon
Banneling

Standaard

Nee, het probleem is dat VB-ers zich groeperen en in bendes opzettelijk de zwembaden gaan terroriseren en eens er boel is vlug alles op de buitenlanders steken.

Meestal begint het wanneer ze een GSM pikken en neerleggen bij bruingekleurde jongens en meisjes met alle gevolgen vandien en dit enkel om de allochtoon in een slecht daglicht te plaatsen.

Enkel jaloers dat dit prachtig volk meer succes heeft bij de meisjes en dat hun vrouwen liggen te geilen op die bruine types en natuurlijk moeten ze zich niet laten doen.

Bizar is al dat velen deze voorvallen al te graag uitbuiten om deze armen die wat ruimte zoeken nog wat meer te discrimineren, meestal gaat het dan ook om kansarmen die sociale woonblokken wonen in piepkleine woningen waar leven met kinderen onhoudbaar is en dit in tegenstelling tot de grote villa's die de VB politici bezitten dankzij hun laaggeschoolde kiezers.
sus antigoon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 mei 2008, 17:00   #3
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Sus; je bent een giller!
Nee echt; meen je wat je hier verkondigt? Het ultieme slachtoffer; als iemand me scheef bekijkt of bijvorbeeld op diefstal betrapt wordt is dit de schuld van het Vlaams belang!Die doen dat omdat hun lief mij met bruin lijf mooier vinden! Jongen je moet het cabaret in; geweldig!
alice is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 mei 2008, 17:08   #4
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Maar Suske toch! Beter lezen in het vervolg.
Dit ging hem over NEDERLAND. Die hebben toch geen Vlaams Blok, dus zijn alle mohammedaantjes daar toch gelukkig ende tevree?

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
Oud 12 mei 2008, 17:17   #5
andev
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door sus antigoon Bekijk bericht
Nee, het probleem is dat VB-ers zich groeperen en in bendes opzettelijk de zwembaden gaan terroriseren en eens er boel is vlug alles op de buitenlanders steken.

Meestal begint het wanneer ze een GSM pikken en neerleggen bij bruingekleurde jongens en meisjes met alle gevolgen vandien en dit enkel om de allochtoon in een slecht daglicht te plaatsen.

Enkel jaloers dat dit prachtig volk meer succes heeft bij de meisjes en dat hun vrouwen liggen te geilen op die bruine types en natuurlijk moeten ze zich niet laten doen.

Bizar is al dat velen deze voorvallen al te graag uitbuiten om deze armen die wat ruimte zoeken nog wat meer te discrimineren, meestal gaat het dan ook om kansarmen die sociale woonblokken wonen in piepkleine woningen waar leven met kinderen onhoudbaar is en dit in tegenstelling tot de grote villa's die de VB politici bezitten dankzij hun laaggeschoolde kiezers.
Het vreemd soort gespuis waar jij geen kwaad wil over horen is juist goed om hardhandig het land uitgegooid te worden - hou maar op met je gezever: ze hebben het land nog niet helemaal in hun poten, trouwens, eens ze zover zouden/zullen zijn, wie zal er dan voor de centen zorgen om ze verder te kweken?
Verhuizen zoals de sprinkhanenplagen uit de geschiedenis van het Oude Testament?
En of het nu over Nederland gaat of een ander westers land, het plaatje en de personages zijn dezelfde/ krapuul kent geen grenzen, nietwaar?
Dit "prachtig volk" zijn ze overal liever kwijt dan rijk, nog niet opgemerkt?

Laatst gewijzigd door andev : 12 mei 2008 om 17:24.
andev is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 mei 2008, 17:24   #6
Brandaan
Minister

Brandaan's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Jammer, deze keer gaat u er toch over. Tot nu toe was uw rol als over-assertief allochtoontje nog enigszins geloofwaardig, maar door dit bericht zal het voor iedereen wel duidelijk zijn dat die identiteit slechts een rol is. Het blijft natuurlijk wel grappig dat u met uw extreme standpunten regelmatig steun krijgt van onze "linkse" medeforummers.

Of u heeft natuurlijk echt een klap van de molen gekregen....
Oud 12 mei 2008, 17:32   #7
sus antigoon
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Brandaan Bekijk bericht
Jammer, deze keer gaat u er toch over. Tot nu toe was uw rol als over-assertief allochtoontje nog enigszins geloofwaardig, maar door dit bericht zal het voor iedereen wel duidelijk zijn dat die identiteit slechts een rol is. Het blijft natuurlijk wel grappig dat u met uw extreme standpunten regelmatig steun krijgt van onze "linkse" medeforummers.

Of u heeft natuurlijk echt een klap van de molen gekregen....
Brandaan, ben half Belg en half allochtoon, of je dat nu wil geloven of niet, kan mij geen barst schelen
sus antigoon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 mei 2008, 17:37   #8
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Brandaan, ben half Belg en half allochtoon, of je dat nu wil geloven of niet, kan mij geen barst schelen
och gut! toch geen naast de pot gepist nakomertje van onzen boeboe zeker?

LINDAAHAA.....

Laatst gewijzigd door circe : 12 mei 2008 om 17:37.
Oud 12 mei 2008, 18:26   #9
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

enfin, de berichtjes lopen binnen. Hier het volgende gevolg van de +25°C temperatuur:

------------------------------------

Gisteren kwam ik met mijn vriendin aan de carpoolparking in Melsele. Tram 3 zat letterlijk vol allochtonen die zwemkledij bij zich hadden en duidelijk terug keerden van het domein De Ster in St Niklaas.

Toen wij de tram afstapten vergat mijn vriendin haar zakje met daarin enkele nieuwe stukken lingerie, een paar gouden oorbellen, een flesje dure parfum en nog enkele kleinigheden. Nauwelijks enkele seconden na het afstappen besefte zij dat ze de zak vergeten was en stapte ze gewoon terug op de stilstaande tram (aan de eindhalte) om de zak mee te nemen.

Wat we toen zagen grenst aan het ongelooflijke. Die bende allochtonen hadden de zak al te pakken en waren met de stukken lingerie naar elkaar aan het gooien. Toen we de zak terugkregen was de parfum en het paar oorbellen al verdwenen. Na een ganse discussie - waarbij ik als volwassen man bedreigd werd door allochtone kereltjes van nauwelijks 13 of 14 jaar oud - vroegen we bijstand van de tramchauffeur. Die verwittigde zijn dispatching. Slechts na 20 minuten kwam er een inspecteur van De Lijn. Inmiddels had de tramchauffeur zijn achterste deuren open gezet en waren de daders al lang weg.

Ik heb niet gewacht op de politie. Meer dan waarschijnlijk kon ik dan ook nog eens opdraaien voor de wachttijd van de tram. Tegen die groep allochtonen ingaan kon ik ook niet. Ze waren met teveel en bij escallatie zou ik toch weer het label "racist" op mijn hoofd gekleefd krijgen.

Als het zo doorgaat belooft het weer een warme zomer te worden.""
www.criminaliteit.org

---------------------

oei dat gaat Freddytje niet graag horen. Volgende keer weer een VB politicus zijn burgerrechten kwijt.

Maar allez, "Het Ster" is ondertussen kaffer-vrij! de modepedovolgers kunnen er hun gang gaan.

Laatst gewijzigd door circe : 12 mei 2008 om 18:27.
Oud 12 mei 2008, 20:34   #10
Banneling

Standaard

Gisteren ging mijn zus, haar echtgenoot en haar zoontje naar het provinciaal domein van Huizingen.
Een uur later waren ze al terug. In shock. Een reuzachtige politiemacht moet er alles in goede banen leiden sinds verrijkers jaar op jaar mensen lastig vallen in het zwembad en het park. Er waren tal van combi's, flikken te paard, van die speciale wagens met waterspuiten, en in de groene strook rond het zwembad overal security met honden, in groepjes van 2 of 3.

Toch verrijkend hé dat in een domein waar ooit de autochtoon rustig een dagje zwembadplezier kon beleven, dit sinds de komst van de allahtone verrijkers niet meer kan zonder een leger te been te brengen. Zo netjes gedraagt dat ingevoerd crapuul zich.
Alleen de links progressieve kerk durft dat nog "verrijkend" te noemen.
Online is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 mei 2008, 20:44   #11
morgen
Schepen

Standaard

Circe, ik vind u schrijfsels eigelijk niet zo aangenaam om te lezen, als ze over moslims gaan (wat meestal het geval lijkt te zijn). Allez, ik voel mij nogal aangevallen soms omdat ze dikwijls nogal verbaal agressief zijn (mijn liefje is ne moslim).
Ge schrijft wat ge wilt uiteraard é, just saying...

(geldt eigelijk voor een hoop mensen hier)

Laatst gewijzigd door morgen : 12 mei 2008 om 20:44.
morgen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 mei 2008, 20:48   #12
Another Jack
Banneling

Standaard

Citaat:

Nu maakt U het toch echt bont...
Moet u trouwens niet op straat rondhangen, zo kunnen uw zusjes eindelijk eens hun huiswerk maken op de PC!
Of zoek eens op wat 'sus' in 't Turks betekent of nog mooier in 't Frans (je hebt toch zoveel vriendjes in 't zuiden, niet?)
Another Jack is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 mei 2008, 20:49   #13
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door morgen Bekijk bericht
Circe, ik vind u schrijfsels eigelijk niet zo aangenaam om te lezen, als ze over moslims gaan (wat meestal het geval lijkt te zijn). Allez, ik voel mij nogal aangevallen soms omdat ze dikwijls nogal verbaal agressief zijn (mijn liefje is ne moslim).
u blijkt een probleem te hebben met de realiteit?

Ik paste hier gewoon krantenartikelen.

uw liefje is NE moslim. Jij bent dus een femelleke. NE moslim mag wèl met de oorlogsbuit neuken, maar andersom mag een vrouwelijke moslima zelfs niet kijken naar een belgische jongen. Ook niet nadat haar familie hier al generaties lang woont.

Dat uw liefje NE moslim is, is dus uw probleem; ik ken nog meisjes die NE moslim als lief hadden. Alleen kon er na vier jaar van een toekomstig huwelijk geen sprake zijn, want zijn mama had hem al gekoppeld aan het nichtje uit Marokko; Geen nood: hij zou het vlaamse meisje als tweede vrouw houden en met het nichtje enkel voor de schijn trouwen en neuken.

Veel geluk met uw moslims lief! Vraag toch maar eens voor alle zekerheid of het nichtje in Marokko al aan een bruidegom is gekoppeld.
En verder weet je natuurlijk dat ook jongetjes als maagd in het huwelijk moeten treden, dus gaat hij daar geen enkel bezwaar tegen maken. Zien hoe lang hij het zonder oefenmatras wil volhouden.

Spannend.

Oud 12 mei 2008, 20:50   #14
Banneling

Standaard

Citaat:
Verplichte zwemles voor moslima

12.05.2008 15.55u - Een twaalfjarig moslimmeisje moet, ondanks verzet van haar ouders, verplicht deelnemen aan het gemengde zwemuurtje van haar school. Dat heeft een Duitse rechter in Düsseldorf deze week beslist.

De ouders van het meisje drongen aan op een vrijstelling op religieuze gronden. Bij het schoolzwemmen zou het meisje immers de kledijvoorschriften van de Koran immers niet kunnen volgen. De schooljuf stelde nog voor om het meisje in een T-shirt met lange mouwen en een legging (aansluitende broek) te laten zwemmen, maar dat voorstel werd door de ouders van de hand gewezen. Als die kledij nat wordt, zouden de contouren van het meisjeslichaam nog zichtbaar zijn, en – zo hielden de ouders vol – dat mag niet van de Koran.

De rechter had daar echter geen oren naar en voerde aan dat het meisje tijdens de zwemles vooral in het water is, zodat de vormen van het lichaam nauwelijks aan ongewenste blikken worden blootgesteld. En niemand belet de moslima om uit het water een grote handdoek om zich heen te slaan.

Volgens de rechter weegt het belang van de opvoeding door de overheid – en daar maakt de gezamenlijke zwemles deel van uit – zwaarder dan de morele of religieuze bezwaren van de ouders. De school is tevreden met de uitspraak, maar de ouders hebben al aangekondigd in beroep te zullen gaan. Dan toch maar een burkini? Elsevier 9.5.08
En terwijl de verrijkers de autochtone meisjes lastig vallen, worden de dochters gekneed tot seuten.
Online is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 mei 2008, 21:19   #15
maddox
Secretaris-Generaal VN

maddox's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Citaat:

Gecondoleerd.
Oud 12 mei 2008, 21:51   #16
BitterSweet
Minister-President

BitterSweet's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Zelfs mensen die niet op het VB stemmen vinden dit er ver over,waar zit uw verstand man.
Hoe kunt ge nu goedkeuren dat mensen zomaar worden overvallen en zelfs verkracht,hebde gij dan hellemaal geen waarden?
Hoe komt het denkt ge dat ze die allemaal kotsbeu zijn,omdat het koorknapen zijn mss?
Oud 12 mei 2008, 21:55   #17
BitterSweet
Minister-President

BitterSweet's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

In het artikel ging het niet over verbaal agressief,maarover echte agresiviteit.
Moeten mensen dan zwijgen over die gasten?
Oud 12 mei 2008, 22:15   #18
forumspook
Banneling

Standaard

Citaat:

Provokerend geraaskal , verbale kots & pertinente leugens...
forumspook is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 mei 2008, 09:47   #19
Vuyschthaemert
Banneling

Standaard

Citaat:
ZANDVOORT - De politie in Zandvoort kan opgelucht ademhalen, nu het vol spanning tegemoet geziene pinksterweekeinde zonder noemenswaardige incidenten is verlopen. De aanpak waarbij extra manschappen werden ingezet en er veel blauw op straat was te zien, heeft volgens een politiewoordvoerder Jaap Hage goed uitgepakt.

Er waren vooraf wel degelijk spanningen, omdat er vorige week enkele incidenten waren geweest in Zandvoort met jongeren, volgens de politie voornamelijk Marokkanen, die de boel kwamen verzieken. Velen in Zandvoort dachten daarbij met angst terug aan een paar jaar geleden toen Zandvoort werd geteisterd door soortgelijke rellen. Dit keer gebruikten de jongeren geweld, betastten vrouwen onzedelijk en verkrachtten een vrouw.
Met een keiharde aanpak en arrestaties keerde vorige week de rust weer terug. Met een druk weekeinde op komst werd het ergste gevreesd. Extra troepen werden paraat gehouden om zonodig snel te kunnen optreden. Hage: "Onze werkwijze met politie te paard, bikers (op mountainbikes) en surveillerend in politieauto's blijkt succesvol geweest. Vandaag zal er worden geëvalueerd wat de tactiek de rest van de week zal zijn. Daar kan ik nog niet op vooruitlopen."
Hij ziet de massale vechtpartij, op zondagavond bij strandpaviljoen BLM9 in Bloemendaal, als een apart incident. "Ik ben nog niet in de gelegenheid geweest om te zien of er bij de namen van arrestanten eventueel bekenden van de politie zitten", aldus Hage. Bij de vechtpartij, waarbij de ME het strand schoon veegde, werden negen personen gearresteerd. De ME was snel ter plaatse omdat deze agenten in Zandvoort achter de hand werden gehouden in geval er zich daar incidenten zouden voordoen. Een bezoeker raakte door een scherp voorwerp in zijn nek gewond.

bron
De Mobiele Eenheid was nodig om het strand schoon te vegen en dan spreekt men over een pinksterweekeinde zonder noemenswaardige incidenten. Het schijnt dus tegenwoordig al heel normaal te zijn om de ME in te zetten tegen "jongeren".
Te gek voor woorden dat er politie met helmen en schilden nodig is om de goedwillende burgers die enkel een dagje naar het strand willen, tegen dit marokkanengespuis te beschermen.

*knip*

Aanzetten tot geweld is niet toegestaan op p.be

Mvg,

Diatonos

Laatst gewijzigd door Diatonos : 13 mei 2008 om 18:07.
Vuyschthaemert is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 mei 2008, 10:00   #20
forumspook
Banneling

Standaard

Citaat:
Half belg, half allochtoon, en *knip*

Gelieve niet persoonlijk te worden.

Mvg,
Diatonos

Laatst gewijzigd door Diatonos : 13 mei 2008 om 18:09.
forumspook is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:23.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be