![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Links Dit forum is voorbestemd voor een beperkte groep die wil discussieren rond linkse thema's. Om deel te nemen aan de discussies moet u zich hier aanmelden. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waarom is de werkgroep "armoede" opgedoekt
![]()
In alles zit er wel wat waarheid ,je moet er enkel maar naar willen luisteren Laatst gewijzigd door duveltje382 : 9 juni 2008 om 18:41. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Parlementslid
|
![]() Limburgse Leeuw was in het begin betrokken bij die werkgroep...
maar niet alles verliep naar zijn zin daar. Ik weet niet er niet alles van, ik veronderstel dat Limburgse Leeuw ook al een tijdje niet meer bij deze werkgroep zit. Als ze nu al volledig opgedoekt is... |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Staatssecretaris
|
![]() Waar hangt Limburgse Leeuw trouwens uit hij is sinds november denk ik niet meer op dit forum gekomen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Parlementslid
|
![]() Hij is alleszins bezig met zijn Armoedevakbond.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als ik het goed begrijp was de werkgroep armoede volledig afhankelijk van LL, een bijzonder ongezonde situatie, niet?
Naar wat hij me recent verteld heeft te oordelen ging iedereen er blijkbaar nogal gemakkelijk van uit dat hij het wel allemaal effe zou regelen. En als er iets mis liep, tja, dan was er uiteraard maar een verantwoordelijke. Ik kan het best begrijpen dat hij er de brui aan gaf. |
![]() |
![]() |