![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Vreemdeling
|
![]() Ik merk de laatste tijd in onze media opvalent lovende berichtgeving over Lijst Dedecker. Het is al een tijdje bezig. Telkens als men bij ldd een voorstel, of wat dan ook doet, komt dit in de media. En telkens is het nogal positief ook. Vroeger kwam het niet eens in de media en werd ldd doodgezwegen.
Ik kan me nogal vinden in sommige standpunten van ldd en dacht eerst, heeft men daar een kollektief helder moment bij die journalisten? Neen hoor, deze week is het duidelijk wat de bedoeling is. En het is ook duidelijk hoe groot de macht van die media is en hoezeer die de publieke opiene wil/kan bijsturen. Wat er aan de hand is is dat men massaal stemmen van het Vlaamsbelang naar ldd wil overbrengen. Men wil gewoon het vb onderuit halen. Dus goed nieuws voor ldd ? Neen, eerst zal men het vb onderuit halen en als dat voldoende gelukt is zal die positieve berichtgeving voor ldd plots omslaan. Daarna haalt men ldd ook onderuit en is met de rechterzijde afgerekend. Je dacht toch niet dat men na jaren Jean-Marie te hebben afgebroken, plots zen beste vriend was ? Neen, men heeft hem nu een vergiftig geschenk. Op het einde van de rit zal het zo gezecht zijn schuld zijn dat rechts in Vlaanderen kapot is gegaan. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Waarom vraag je je af? Welnu: het antwoord is vrij simpel: de realiteit is een propagandamachine dat dag en nacht in het voorbeeld van het VB werkt. Honderdduizenden Vlamingen komen wel eens buiten en zien de werkelijkheid door hun eigen bril in plaats van door de bril van de steeds meer wereldvreemde regimepers. Wat LDD betreft: met één vingerknip (en een ministerpostje) draait die man zijn kazak rapper dan zijn schaduw. De wakkere Vlaming weet dat. Laat hem maar stemmen afpakken van de regimepartijen.
![]() |
![]() |
#3 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#4 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
President van Europa
Europees Commissaris
|
![]() Als alle niet VBers die op tv komen volgens jou bij het complot horen om het VB kleiner te maken, dan ga je hier nog een heel lijstje kunnen posten. De wereld is immers veel en veel groter dan dat enge VB.
![]() |
#6 |
Burger
|
![]() Tgoh als ik tijdens de laatste verkiezingen in bepaalde plaatsen in West Vlaanderen LDD 15% zag halen, terwijl het VB ook met 0.1% steeg, dan ben ik nog niet zo ongerust. En dan nog, liever stemmen naar LDD (ook al vind ik het een schijnheilige blaas) dan naar die andere pseudo-Vlaamse partijen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Banneling
|
![]() Jean-Marie is een systeemslet die samen met het regime waar hij deel van uitmaakt moet bestreden worden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nog een draad die doodbloedt omdat hij verplaatst werd. Deze keer naar het juiste forum-onderdeel.