![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Burger
|
![]() Ashraf Sekkaki (25), die in juli met een helikopter uit de gevangenis van Brugge ontsnapte en later in Marokko werd opgepakt, is depressief en ondervindt veel last van de verwondingen die hij opliep bij het verkeersongeval vlak voor zijn arrestatie.
Dat weet een bron bij de Marokkaanse politie, die ook meldt dat Sekkaki op secreet is geplaatst na een niet nader toegelicht “incident”. Hij mag dus geen contact hebben met andere gedetineerden en krijgt geen bezoek. Dat betekent ook dat zijn familie hem geen voedsel of drank kan brengen, zodat hij het met de “nauwelijks eetbare” gevangeniskost moet stellen. Sekkaki heeft intussen laten weten dat hij geen beroep wenst te doen op een advocaat en dat hij zichzelf zal verdedigen voor de rechtbank. Bron: Belang van Limburg http://www.hbvl.be/nieuws/binnenland...soleercel.aspx Gazet van Antwerpen http://www.gva.be/nieuws/binnenland/...soleercel.aspx
“Jullie zijn verstoten door God. En daarom is het niet meer dan rechtvaardig dat jullie het licht Gods moeten missen. Het is rechtvaardig dat jullie behandeld worden als de ontaarde beesten die jullie zijn. Want jullie moeten boete doen voor jullie aardse gruweldaden, alvorens kennis te maken met de eeuwige pijn van het berouw, onder de plengen van alle tranen van de hel.” – Dokter Johansson |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Staatssecretaris
|
![]() En in isolatie zal hij alleen nog maar depressiever worden, hoe dat een voordeel voor de maatschappij moet zijn om mensen op deze manier te bestraffen, moet iemand mij eens uitleggen. Als men zo wordt behandeld, neemt de afkeer tegenover de maatschappij toch enorm toe?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Sekkaki depressief in isoleercel ocharme toch
![]()
sus antigoon ![]() sociale en politieke voordelen, maar van onze roots doen we geen afstand, dit zou verraad zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil, enkel nodig voor het één en ander te bekomen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Staatssecretaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() We zijn er vanaf en het kost ons niets en ja , ik vind dat tof. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Parlementslid
|
![]() Niemand verdient het om minder goed behandeld te worden als een hond in een isoleercel....... zelfs de hond niet....
maar deze kerel heeft het wél zelf gezocht, dus heeft hij eigenlijk géén reden om depressief te zijn..... positief nieuws is echter dat hij zijn zaak zélf gaat pleiten, m.a.w. het gaat ons niks kosten..... vind ik een beetje raar ook, als er hier of daar een crimineel ontsnapt komt er direkt één of andere advocaat als "zijn advocaat" voor de TV uitleggen hoe de zaak ineen zit....... een normale burger die braafkes zijn plichten doet en binnen de lijntjes blijft..... die heeft dat niet "mijn advocaat" en zeker al geene die gratis tevoorschijn komt gesprongen, mocht hij er al een hebben zal hij er zwaar moeten voor dokken..... om dépri van te worden ! ![]()
![]() |
#10 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als men door hem zo wordt behandeld, neemt de afkeer tegenover die kerel ook enorm toe |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Staatssecretaris
|
![]() Ik vind dat ze allemaal in de gevangenis moeten zitten na een zware misdaad maar laat ze toch onder elkaar communiceren ipv in een zwart hokje helemaal dood te piekeren met alle gevolgen vandien.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar waarom zit hij in de isoleercel ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Staatssecretaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
We couldn't care less |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
![]() Niet dat ik echt medelijden heb met hem, maar ik snap helemaal niet hoe je daar je plezier kunt uithalen? ![]()
![]() |