![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Kunnen jullie het verhaal nog herinneren van Sarah Desrosiers, de eigenaar van een ´urban funky´ Londense kapperszaak ? Het speelde af vorig jaar november.
Desrosiers wilde de islamitische Bushra Noah geen baan geven in haar kapsalon, omdat Noah een chador draagt. Desrosiers vindt ook het ´imago´ van haar werknemers belangrijk. Zij dragen dit uit door hun eigen kapsel. Noah eiste toen £15,000 (ruim €21.000) als smartengeld, omdat ze in haar gevoelens gekwetst is. Noah heeft 25 niet-succesvolle sollicitaties achter de rug: "Ik daag Desrosiers voor de rechter, omdat die me het meest gekwetst heeft. Ik had Desrosiers eerst aan de telefoon, maar toen ik bij haar kwam met mijn hoofddoek, zei ze maar steeds dat ze wou dat ik dat aan de telefoon had gezegd’’. Desrosiers zegt dat, als ze de rechtszaak verliest, ze haar zaak kan sluiten: "Ik word door de modder gehaald en beschuldigd van racisme". http://news.bbc.co.uk/1/hi/england/london/7087346.stm Nou je bent klaar als een moslima bij je komt solliciteren , en als je haar dan om een of andere reden afwijst. Mevrouw Bushra Noah heeft haar eis bijgesteld, en eist nu £35,000. ![]() Citaat: Citaat:
_________________ en jawel hoor! : Citaat:
http://news.bbc.co.uk/2/hi/uk_news/e...on/7457794.stm ----------------- binnenkort ook schadevergoeding te betalen indien een moslimsollicitant bij de beenhouwer solliciteert maar geen varkensvlees wenst te versnijden?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 17 juni 2008 om 11:49. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
De kapster kan nog altijd in beroep gaan. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Banneling
|
![]() En dit, mijn beste medeforummers, is hoe het Westen de strijd zal verliezen, en op termijn helemaal geislamiseerd zal geraken
![]() Al eens in St-Jans-Molenbeek rondgelopen de laatste jaren ? Je zit precies (als het weer een beetje meewil) in het midden van Marrakkech. En voor al onze linkse forummers - NEEN - ik vind dat *geen* verrijking. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hoe gek moet het nu wel worden? In Nederland blijken er al caissières te zijn die geen alcohol of varkensvlees meer wensen te scannen.... hoever willen ze gaan? Bij Albert Heijn heeft men nu al de halal vleeswaren toog. Moest ik in zo'n supermarkt komen, ik zou lekker "per ongeluk" een pakje gesneden hesp in die halal toog kieperen.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||||
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Met een paar mensen zijn we toen steevast met louter haram-producten aan haar kassa gaan staan. Een paar flesjes bier kopen, ander personeelslid werd opgetrommeld, afrekenen, weer naar binnen om nu eens een pondje varkenshaas te kopen, aan haar kassa staan, ander personeelslid moest komen, enzovoorts, enzovoorts. Vervolgens bij de bedrijfsleider alsook de centrale leiding een klacht over die persoon ingediend. Citaat:
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
idd lol dat meisje gaat veel meer kunnen verdienen met solliciteren en procederen dan dat ze ooit met een job zou kunnen vangen |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Een werknemer moet zijn/haar taken goed uitvoeren. Doet men dit dan is men niet op zijn plaats. Dit geldt voor iedereen, wie men ook is. Weigeren iets te doen, betekent dat men zijn/haar taken niet uitvoert, en kan dit (terecht) leiden tot ontslag. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
had ze nu gezegd dat die vrouw niet bekwaam genoeg was, wel dan was er geen enkel probleem.
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Ik kan me voorstellen dat een boeddhistische kaalgeschoren non evenmin zou aangeworven worden.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 17 juni 2008 om 13:52. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Die hoofddoek past niet in het profiel van het bedrijf. Sommige bedrijven vragen nou eenmaal aan hun personeel om zich representatief voor het bedrijf te kleden. Dat kan van alles zijn afhankelijk van het soort bedrijf waar men werkt. Voor een advocatenkantoor zal dit waarschijnlijk een driedelig pak zijn, voor een kringloopwinkel zullen andere regels gelden, en voor die kapperszaak gelden weer andere regels. Die moslima is geweigerd omdat ze niet aan het bedrijfsprofiel voldoet, net zoals iemand in driedelig pak een baan als professioneel muzikant in een punkband om gelijksoortige redenen geweigerd zou kunnen worden. Niets meer en niets minder. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Banneling
|
![]() Ik als klant wil niet geholpen worden door een hoofddoek type. Neen dank je. ik wil mijn cultuur behouden. ik hoop dat madam hoofddoek de zaak zal verliezen. Onozel wicht amai zo kan je gemakkelijk geld verdienen. Effe hoofddoek aan doen heel islamitisch en onverdraagzaam je voor doen en dan braaf zijn en gaan klagen en geld eisen van de mensen .... schandalig !!!!!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Burger
|
![]() Ze hebben weer een manier gevonden om het westen kaal te plukken. Ze willen zich niet aanpassen om een baan te vinden, dus gaan ze maar achter schadevergoedingen aan. Die appeasement-rechter mag wat mij betreft ook direct ontslagen worden, misschien eens solliciteren in Saudi-Arabië.
Citaat:
![]() |
![]() |
#18 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door goodwill : 17 juni 2008 om 15:11. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() nochtans, ik had daar al eens iets van gelezen op zo'n marokkaans forum. blijkbaar sloeg de paniek toch niet helemaal toe toen bleek dat ook bij het maken van gewone hollandse kaas varkensproduct gebruikt wordt. dat het zoveel was wist ikzelf ook niet helemaal. Heb het nochtans ooit tot in den treure moeten aanhoren toen mijn oudste ineens principiele veggie werd.... pfffff.. enfin, ondertussen blijken FISH toch geen FEELINGS meer te hebben, want ze is van het principiele toch al afgeraakt. Maar bij sommigen gaat dat dus helemaal niet over hé. in BROOD begot!
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |