![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Staatssecretaris
|
![]() Eigenlijk juist niet, dat absorbeert nu eens niets en verstopt de afvoer. Niet moeilijk dat er verzuring optreed.
![]() |
#2 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#4 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
De oorzaken van liberalisme staan uitgebreid beschreven in de DSM-5 Een dag niet gelachen is een dag dichter bij uw N-VA lidmaatschap. De motivatie van een N-VA kiezer: https://forum.politics.be/showpost.p...7&postcount=54 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#6 |
Minister
|
![]() Wij gebruiken hun brochures hier als deurmat!
![]()
![]() |
#7 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#8 | ||
Minister
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
![]() |
![]() |
#9 |
Minister-President
|
![]() Liefste Vlaams Blok,
Gelieve uw propaganda in het vervolg op bruin recyclagepapier te drukken. Het is niet alleen beter voor het milieu, de bruine kleur past ook beter bij uw imago. Bovendien absorbeert het beter, zodat mijn anus sneller proper en, en er geen stukskes blijven hangen. Veel liefs Uw propaganda-fan Dejohan |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Minister-President
|
![]() Liefste Vlaam Blok,
Bedankt om mijn suggestie te volgen en bruin recycleerpapier te gebruiken, het ontlasten is nu een echt aangenaam tijdsverdrijf geworden, ik kan bijna niet wachten tot ik weer eens 'moet'. Toch had ik nog enkele vraagjes: - Zou u een stapeltje gesigneerde foto's van Anke V. kunnen opsturen? Het is voor een goed doel: ik stuur ze naar een therapiecentrum voor sexverslaafden, naar het schijnt is er niks beter. - Als er een foto van een bekend mandataris in uw propaganda staat, pakweg FDW, kan je dan geen stippellijntjes rond drukken en concentrische circels over te zette? Zo is het makkelijker deze foto's uit te knippen en aan mijn dartsbord te hangen. - Bestaan er van die levensgrote kartonnen poppen van FDW? Ik heb nogal last van konijnen en vogels in mijnen hof ziet u. - In plaats van die u de moeite te nemen die blaadjes te vouwen en daar van die nietjes in te steken (PIJN!), zou het niet makkelijker en kostenbesparender zijn om de blaadjes in een rol te verspreiden? Bij voorbaat dank Uw propaganda fan Dejohan. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Minister-President
|
![]() En het is zoveel makkelijker om door te spoelen..