![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() Je gaat met je hond naar de dierenarts.¨...
Pikuur voor verdoving is nodig...Vanavond heb je hem terug en in orde ! Oké... Je gaat hem halen...Voila meneer,dat is 100€ ! Tot wederziens meneer. Zonder briefke van behandeling,zonder ook maar enige mogenlijkheid van controle,of eender wat. Is dat de best georganiseerde zwartwerkersmarkt van Belgie of wat ???. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() dat is het ongeveer. Die hebben nog een gouden stiel.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Even buiten de fiskus gerekend.
Ik ben geen spesialist fiskaliteit, maar naar ik heb horen zeggen: ze worden forfaitair belast op hun verbruik aan verdovende middelen. Van die spullen moeten ze een strikte boekhouding bijhouden (in het raam van illegale verkoop aan verslaafden ....). Je hebt twee tarieven: de kleine huisdieren, en de grote beesten. post skrotum: hoe denk je dat ze de frituuruitbaters takseren? Daar is toch eens diskussie over geweest. Ze werden forfaitair getakseerd op de aankoop van hun frietvet. Maar dat is pervers natuurlijk: zo stimuleert ge ongezonde toestanden, als ze langer bakken met vet dat eigenlijk al vervangen had moeten worden. Enneuu, waarom vraagde dat? Ziet het gras groener aan de overkant?
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Banneling
|
![]() in het zwart dus
welke kleur was je hond ? |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ze gaan u graag zien komen...........de veterinairs..... ge kunt het zo gek niet bedenken maar deze week heb ik een dame ontmoet die "paarden-osteopate" is.......... één van de weinigen in ons land en omdat er hier nog zo niet véél vraag naar is werkt ze dus maar in t'zwart, de moeite niet om het aan te geven zegt ze, ze heeft van t'jaar nog maar zes of zeven klanten gehad..... in nederland waar ze gestudeerd heeft echter...... m'ja dat zal ze hier ook wel niet aangeven..... en mss in holland ook niet... ![]()
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik vind, als je geen vertrouwen hebt in je dierenarts, je je hond niet aan die persoon moet toevertrouwen.