![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik geloof dat er overlaatst zo een topic was, maar ik vind hem niet meer terug en vermits ik niet alles ga blijven afzoeken: welk liedje verkies jij op je begrafenis?
Zelf heb ik er een tijdje over nagedacht, maar uiteindelijk heb ik de traditional gevonden, waarmee ze me de put/oven om het even wat in mogen steken: Citaat:
Voor wie het wil horen of downloaden: http://www.irish-song-lyrics.com/Isn...and_Boys.shtml Laatst gewijzigd door Boadicea : 9 juni 2008 om 00:26. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Burgemeester
|
![]() Wanneer ik binnenkort sterf zou ik het appreciëren mocht mijn studentenclub
"Ich hatt' einen Kameraden" zingen. Er is een reden waarom onze cultuur de dood weert uit de gedachten, en ik voel het net. Je hebt opeens zin om snel te sterven. Laatst gewijzigd door anubis : 9 juni 2008 om 00:40. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
en anders draaien ze mijn lijflied maar "A wither shade of pale " van procol harum...En als dat ook al niet mag, nou ja dan,dan ga ik naar een andere favoriet,namelijk onze goeie ouwe urbanus met zijn bakske (bakkes) vol met stro.... Dat wordt alvast lachen , en ik lach uiteraard mee vanuit mijn kist... Feesten , op mijn begrafenis, mijn erfgenamen worden er beter van ,en de rest van de wereld is gelijk van mij af...Een win-win situatie dus...En daar kan ik uiteraard volledig vrede mee nemen..... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Madrugada - What's On Your Mind, metaforisch voor mijn verhouding met de maatschappij.
Verder zullen mijn buddies er wel een feestje van maken, and rightly so.
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() -Deep purple , Child in time , en het volume wagewijd open .
-Hazes , bloed zweet en tranen ... -AC/DC ,Let There Be Rock... De rest laat ik aan den dj over , als 't maar een goed feestje is ![]()
![]() |
#6 | |
Banneling
|
![]() Wat ik er zeker bij wil is het Stabat Mater van Pergolesi.
En bij het beëindigen van de dienst, iets van Kadril, gezongen door Patrick Riguelle. Dit bijvoorbeeld : Citaat:
Laatst gewijzigd door parcifal : 9 juni 2008 om 08:58. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
"Get back" (... to where you belong). Van The Beatles. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Minister
|
![]() Vooruit dan maar, eentje die ik in de andere thread niet heb vernoemd:
Golden Earring - Going to the Run
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bob Dylan: Death is not the end!
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Verloederd en verloren
lig ik hier op de grond. Ik heb krampen in mijn oren en mijn ogen draaien rond. Want ik ben ook nog overreden door een blinde herdershond. Maar ik kom af. Woo woo schatje, ik kom af. Nee niks houdt er mij nog tegen want ik kom af.
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Minister
|
![]() Ha, die plaat heb ik thuis nog liggen!
![]() |
#12 |
Banneling
|
![]() die 6 man op mijn begrafenis mogen zelf iets kiezen wat ze graag horen.
ahja, en ik zou graag doodsprentjes willen laten uitdelen met de tekst: 'wat fijn dat u gekomen bent en even vrij kon maken voor mijn plechtige begrafenis'. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja ik ook. Alé, op cassette.
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waarheen wij ook mogen kijken
Zien wij veen en hei rondom, Vogelzang kan ons niet verblijden, Bomen staan er kaal en stom. Refrein: Wij zijn de moorsoldaten, En zwoegen heelder dagen, In 't veen. Heen en weer zo gaan de posten, Niemand kan er langs voorbij! Vluchten zou ons het leven kosten, Prikkeldraad, vier op een rij. Toch zal voor ons ook het uur gaan komen, 't Kan niet eeuwig winter zijn! Dan roepen en zingen w' in alle tonen: "Land van mij, gij zijt weer vrij."
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. Laatst gewijzigd door Txiki : 9 juni 2008 om 13:17. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Europees Commissaris
|
![]() Er zijn er nogal wat maar toch dit trio:
Wind of Change - Scorpions (wat mij politiek heeft bepaald) Le plat pays - Brel (waar ik het voor deed) Het Dorp - Wim Sonneveld (waar ik me thuis voelde) |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
|
![]() Deaf forever - Motorhead.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
|
![]() Nee, Deaf Forever is zoveel meer romantisch.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik nodig al de vrouwen die ik ooit gehad heb uit,moet dan wel een grote kerk zijn hé,en zij moegen dan eens een liedje zingen voor mij....