![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Suggesties & Mededelingen In dit forum kan iedere forumgebruiker terecht met voorstellen ter verbetering (van de sfeer) van dit forum. Je vindt er ook de officiële mededelingen terug van Politics.be. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Elke dag ondervind ik opnieuw ontzettend vervelende vertragingen op het forum. Kan hier geen technische oplossing voor worden gevonden?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Administrator
|
![]() Ik heb het getest over twee netwerken en het geeft geen problemen bij mij.
Iemand zei met dat het probleem enkel opduikt bij Internet Explorer. Kunnen jullie ook eens proberen met Firefox en/of Opera? http://www.getfirefox.com http://www.opera.com Kunnen jullie me laten weten of het daarmee goed werkt? Maarten |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ook met Firefox waren er vertragingen. Nu weer even niet, maar gisteren en vanmorgen wel...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
behalve dat het nu opeens ook weer traag gaat bij mij.
Laatst gewijzigd door Nynorsk : 27 maart 2007 om 10:18. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Met Opera heb ik eveneens problemen.
Soms duurt het enkele minuten eer een thread geopend wordt, en soms werkt het prima. Is al enkele dagen zo.
![]() |
#6 |
Banneling
|
![]() Nog steeds dezelfde problemen.
Zowel met internet explorer als firefox en vanaf verschillende netwerkoperatoren. Lijkt mij eerder een server probleem te zijn. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Banneling
|
![]() bij mij is het al bijna een kwartier stabiel en snel ...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Ik kom morgen nog eens terug. Dan zien we wel of het terug naar behoren werkt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Banneling
|
![]() Zou men wel beseffen hoeveel zo'n trage server aan de werkgever van de meeste forumdeelnemers kost?..;
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het gaat hier even traag met IE, met FF en met Opera.
Tergend traag zelfs ! |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Misschien jullie database eens ontlasten van die paar duizend dubbelnicks en nulposters en oude topics ergens in een archief deponeren...
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bij mij gaat het soms supersnel en het volgende moment uiterst traag.
Ik neem aan dat de database en dubbelnicks niet schommelen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Minister-President
|
![]() Oh zo traag.
Vervelend, zeg ! Doe er eens iets aan...
![]() |
#14 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het gaat nu stukken beter dan gisteren en zondag.
Zondag kon ik niet eens inloggen. Blij dat het probleem verholpen is.
![]() |
#15 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() het forum openen gaat snel, ook een topic openen, maar iets posten!!! dat gaat echt traag hoor.
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Banneling
|
![]() t is terug om zeep ...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wordt er ondertussen al iets gedaan aan die uiterst frustrerende vertragingen?
Ik heb de indruk dat het vooral trager gaan als je van een hoger naar een lager niveau in het forum wil gaan. Als ik bijvoorbeeld in het forumonderdeel "Maatschappelijke discussies" naar een bepaalde discussie wil kijken, duurt het erg lang voor die thread geopend wordt. Als ik eenmaal in die thread een reactie wil schrijven, duurt het zelfs nog langer. Als ik echter terug wil keren naar het forumonderdeel "Maatschappelijke discussie" of naar het algemeen overzicht van het forum, gaat alles stùkken sneller... Of is dat maar alleen bij mij het geval? Er is alleszins iets ernstig mis met de database. Ik kreeg ook al een paar keer de boodschap dat de database niet bereikbaar was en dat het beheer daarvan op de hoogte werd gebracht... Affijn, ik hoop maar dat er snel beterschap in komt, want dit is niet iets om lang vol te houden... ![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Als men teruggaat, dan is het normaal dat dit snel gaat... Die pagina zit nl nog in de cache..; |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Mss de database 'ns reorganiseren. Alleszins heb ik problemen met de email notificaties sinds de upgrade, hetgeen ik al 3x gemeld heb zonder enige reactie ![]()
![]() |