![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb net even de aflevering van gisteren van "De Vrije Markt" op de VRT site bekeken.
Ik stond paf! Karel van Eetvelt van Unizo sprak verzoenende taal en wou de sociale zekerheid intact houden en had vele constructieve voorstellen. Daarnaast zat een verzuurd creatuur van de vakbond die geen voorstellen had en allen maar kon roepen over koopkracht. Man man... tijd om die vakbonden eens op hun rol te wijzen. Ze moeten niet enkel roepen, maar ook voorstellen doen. Unizo heeft dat gedaan, de vakbonders kunnen enkel nog nee roepen zonder daarbij hun nee-stem te legitimeren buiten wat getier over solidariteit. Het werd me nog maar eens duidelijk waarom Vlaanderen goed geboerd heeft. Zeker niet dankzij de vakbonden van vandaag. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Is te bekijken op www.deredactie.be
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Banneling
|
![]() die karel van eetvelt is een sluwe vos en weet goed hoe hij strategisch de vakbonden en de publieke opinie moet paaien op het juiste moment.
ik heb al andere uitspraken van hem gelezen ook. een wolf in schapevacht. Laatst gewijzigd door Mitgard : 16 juni 2008 om 12:38. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
waarvan de meesten gesyndiceerd zijn trouwens. zullen wel weten waarom zeker. verder niet over oordelen. niet zo netjes. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |