Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 18 juni 2008, 19:59   #1
shaddy
Banneling

Standaard De islamisering staat verder dan gedacht.

Commotie rond weerpraatje in boerka
De bestuursleden van de regionale omroep Télé Bruxelles gaan de voorzitter van de raad van bestuur en de algemeen directeur aan de tand voelen over de uitzending van het weerbericht gisteren door een vrouw in een boerka. Binnen de zender is een intern onderzoek gestart. De Brusselse Franstalige liberalen zeggen "geschandaliseerd" te zijn door de uitzending, die tot vanmorgen te zien was op de website van Télé Bruxelles.

Fadila
Sinds november geeft de omroep zijn kijkers de kans zelf het weerbericht te presenteren. In het spotje van gisteren was het de beurt aan een zekere Fadila, die de weersvoorspellingen voor vandaag in een boerka presenteerde. Bijgevolg was er enkel een stel ogen te zien.

Geen controle
Brussels parlementslid en bestuurslid Nathalie Gilson vraagt zich af welke controle er vanwege Télé Bruxelles bestaat op de uitzendingen. Ze herinnert eraan dat het dragen van een boerka niet toegelaten is in Brussel. Volgens de algemeen directeur van Télé Bruxelles, Marc De Haan, gaat het echter niet om een boerka, maar om "iemand met een sluier op het hoofd en voor het gezicht".

Shockerend
Het spreekt volgens De Haan voor zich dat het bewuste filmpje niet op antenne had mogen gaan, omdat het van dien aard is om de mensen te shockeren. Het programma wordt gemaakt door een extern producent, maar de interne controle heeft duidelijk niet naar behoren gewerkt. Daarom komt er nu dus een intern onderzoek. (belga/svm)

Stop de islamisering ! De linksen gaan het weer proberen te minimaliseren.
shaddy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 juni 2008, 20:12   #2
Solomon
Vreemdeling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door shaddy Bekijk bericht
De bestuursleden van de regionale omroep Télé Bruxelles gaan de voorzitter van de raad van bestuur en de algemeen directeur aan de tand voelen over de uitzending van het weerbericht gisteren door een vrouw in een boerka. Binnen de zender is een intern onderzoek gestart. De Brusselse Franstalige liberalen zeggen "geschandaliseerd" te zijn door de uitzending, die tot vanmorgen te zien was op de website van Télé Bruxelles.

Fadila
Sinds november geeft de omroep zijn kijkers de kans zelf het weerbericht te presenteren. In het spotje van gisteren was het de beurt aan een zekere Fadila, die de weersvoorspellingen voor vandaag in een boerka presenteerde. Bijgevolg was er enkel een stel ogen te zien.

Geen controle
Brussels parlementslid en bestuurslid Nathalie Gilson vraagt zich af welke controle er vanwege Télé Bruxelles bestaat op de uitzendingen. Ze herinnert eraan dat het dragen van een boerka niet toegelaten is in Brussel. Volgens de algemeen directeur van Télé Bruxelles, Marc De Haan, gaat het echter niet om een boerka, maar om "iemand met een sluier op het hoofd en voor het gezicht".

Shockerend
Het spreekt volgens De Haan voor zich dat het bewuste filmpje niet op antenne had mogen gaan, omdat het van dien aard is om de mensen te shockeren. Het programma wordt gemaakt door een extern producent, maar de interne controle heeft duidelijk niet naar behoren gewerkt. Daarom komt er nu dus een intern onderzoek. (belga/svm)

Een voorsmaakje van wat je kinderen en zeker kleinkinderen te wachten staat.
Ik ben benieuwd of de kleinkinderen van de huidige links-progressieven dat soort diversiteit even verrijkend gaan vinden als hun naieve grootouders.
Solomon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 juni 2008, 20:18   #3
FDM
Banneling

Standaard

Oorspronkelijk geplaatst door shaddy

Fadila

Geen controle

Shockerend

Een voorsmaakje van wat je kinderen en zeker kleinkinderen te wachten staat : veel lectuur
FDM is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 juni 2008, 20:20   #4
The_fat_bloke
Partijlid

Standaard

Ik begrijp het volkomen. Stel je voor dat Sabine Hagedoren haar weerpraatje zou houden in een boerka. De mensen zouden denken dat er zich twee illegaal ingeweken dwergen onder haar gewaden zouden schuilhouden.
Oud 18 juni 2008, 21:08   #5
Haram
Banneling

Standaard

Er werd vast sluierbewolking voorspeld.
Haram is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 juni 2008, 21:56   #6
sfinx666
Banneling

Standaard Het trieste einde van de "progressieve" multiculdromers

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Solomon Bekijk bericht
Een voorsmaakje van wat je kinderen en zeker kleinkinderen te wachten staat.
Ik ben benieuwd of de kleinkinderen van de huidige links-progressieven dat soort diversiteit even verrijkend gaan vinden als hun naieve grootouders.

Ik ben in Amsterdam 20 jaar geleden al skinheads tegengekomen die vertelden dat hun ouders "ouwe hippies" waren, wat moet dat nu zijn...

Laatst gewijzigd door sfinx666 : 18 juni 2008 om 21:57.
sfinx666 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 juni 2008, 22:09   #7
The_fat_bloke
Partijlid

Standaard

Moet dat niet 'herrijst' zijn in je signatuur? Bovendien is het de feniks, niet de sfinx die herrijst uit zijn as, en is 'sfinx' vrouwelijk
Dit uiteraard geheel terzijde...

Laatst gewijzigd door The_fat_bloke : 18 juni 2008 om 22:11.
The_fat_bloke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 juni 2008, 06:45   #8
LastMohican
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door The_fat_bloke Bekijk bericht
Moet dat niet 'herrijst' zijn in je signatuur? Bovendien is het de feniks, niet de sfinx die herrijst uit zijn as, en is 'sfinx' vrouwelijk
Ja lap...mijn keyboard vol met koffie !
LastMohican is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 juni 2008, 08:31   #9
Gargamel
Banneling

Standaard

Citaat:
Wat wil je daar mee zeggen ?
Dom zijn is een racistische uitspraak !!!!!!
Zeg dat tegen een Belg en het is ok.
Zeg dat van een allachtoon en je hebt het zitten.

Je hebt wel een punt,om alles zomaar toe te laten in ons land,moet er wel iets schelen in de koker.

Laatst gewijzigd door Gargamel : 19 juni 2008 om 08:33.
Gargamel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 juni 2008, 09:32   #10
goodwill
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:

Fadila

Geen controle

Shockerend

Het is niet om te minimaliseren, maar dit lijkt wel een straf verhaal.

Volgens mij is het een misplaatste grap.
goodwill is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 juni 2008, 09:38   #11
LastMohican
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door goodwill Bekijk bericht

Spijtig genoeg niet:

http://www.dailymotion.com/cluster/n...617182802_news
Oud 19 juni 2008, 09:43   #12
The_fat_bloke
Partijlid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gargamel Bekijk bericht
Wat wil je daar mee zeggen ?
Dom zijn is een racistische uitspraak !!!!!!
Zeg dat tegen een Belg en het is ok.
Zeg dat van een allachtoon en je hebt het zitten.

Je hebt wel een punt,om alles zomaar toe te laten in ons land,moet er wel iets schelen in de koker.
Problemen met mijn signatuur?
Je voelt je precies aangesproken.

Enfin, voor mensen met dyslexie geldt de uitspraak niet, natuurlijk, wel voor al de rest: ofwel dom, ofwel respectloos voor onze taal. En voor de allochtonen van de tweede generatie hetzelfde.

Maar 'k zal ze aanpassen.

Laatst gewijzigd door The_fat_bloke : 19 juni 2008 om 09:55.
The_fat_bloke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 juni 2008, 10:32   #13
shaddy
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door goodwill Bekijk bericht

Natuurlijk is het waar. De linksen de zwarten zijn al bezig om het af te doen als niet gebeurt. Geloof hen niet het gebeurt hedendage in Belgie.
Oud 19 juni 2008, 10:33   #14
shaddy
Banneling

Standaard

Citaat:
Problemen met mijn signatuur?
Je voelt je precies aangesproken.

Enfin, voor mensen met dyslexie geldt de uitspraak niet, natuurlijk, wel voor al de rest: ofwel dom, ofwel respectloos voor onze taal. En voor de allochtonen van de tweede generatie hetzelfde.

Maar 'k zal ze aanpassen.
Ik schrijf op een forum zoals ik wil. Vrij land ook al willen de linksen het aan banden leggen. Als ik graag spellingsfouten maak dan ga ik ervoor yeah.
Oud 19 juni 2008, 11:04   #15
goodwill
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Als ik graag spellingsfouten maak dan ga ik ervoor yeah.
Ik steun je hierin volledig.
goodwill is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 juni 2008, 11:17   #16
LastMohican
Banneling

Standaard

Hmm..mijn vorige post lijkt er op een of andere manier niet door te komen... Je kan het filmpje bekijken op volgende link:

http://www.dailymotion.com/cluster/n...617182802_news
Oud 19 juni 2008, 15:28   #17
PeterC
Lokaal Raadslid

Standaard

Stond zelfs een artikel over in De Telegraaf met bijna 300 reacties. Ook een artikel in het Algemeen Dagblad.

http://nl.youtube.com/watch?v=XpyX8T3OHs4

Niets van gehoord echter in het journaal. Vind ook niet direkt iets terug in de kranten van hier. Waarschijnlijk bewust.

Laatst gewijzigd door PeterC : 19 juni 2008 om 15:51.
PeterC is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 juni 2008, 17:30   #18
shaddy
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door PeterC Bekijk bericht
Stond zelfs een artikel over in De Telegraaf met bijna 300 reacties. Ook een artikel in het Algemeen Dagblad.

http://nl.youtube.com/watch?v=XpyX8T3OHs4

Niets van gehoord echter in het journaal. Vind ook niet direkt iets terug in de kranten van hier. Waarschijnlijk bewust.

Natuurlijk !! De linksen willen het in de doofpot. Vandaar dat ik het uitschreeuw.
Oud 19 juni 2008, 18:22   #19
Valkje Thomas
Banneling

Standaard

niemand verplicht jou der naar te kijken toch ?
ik denk dat het een grapje is om reacties los te weken,niets meer
maar hilarisch hoe rechts hier meteen op springt

Laatst gewijzigd door Valkje Thomas : 19 juni 2008 om 18:22.
Valkje Thomas is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 juni 2008, 18:27   #20
Haram
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Valkje Thomas Bekijk bericht
niemand verplicht jou der naar te kijken toch ?
ik denk dat het een grapje is om reacties los te weken,niets meer
maar hilarisch hoe rechts hier meteen op springt
Dus bij wijze van 'grapje om reacties los te weken' morgen maar het weer door iemand in een SS-uniform laten presenteren?

So hoch lag de sneeuw *heft rechterarm in de lucht om de sneeuwhoogte aan te geven*

Laatst gewijzigd door Haram : 19 juni 2008 om 18:28.
Haram is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:30.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be