Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 25 juni 2008, 19:47   #1
C2C
Perm. Vertegenwoordiger VN

C2C's schermafbeelding

Standaard Logebroeders onder elkaar: stelen €5 mio van u en geven het aan Noël 'Crimi' Slangen

Een parlementair van de CD&V die nog zijn mandaat durft te gebruiken om ondemocratische praktijken en vege belangenvermenginen aan te kaarten, onthult: VLD'ers en andere logebroeders stelen opnieuw miljoenen Euros van uw en mijn geld om het aan de veroordeelde misdadiger en opper-logebroeder Noël 'Crimi' Slangen te geven.

Het bedrijf van Crimi heeft al voor meer dan 5 miljoen Euro gekregen om de communicatie rond de Lange Wapper te verzorgen. Die communicatie is niet alleen rampzalig, ze komt ook neer op volksbedrog en anti-democratisch gepruts ("we zullen het volk dat niet akkoord gaat met de onzin van het project dat ik moet marketeeren, uitsluiten van de discussie en zij die zich verzetten platknijpen".)

Vergeet niet, deze communicatiestrategie wordt door u en ik betaald.

De mens die toezicht moet houden op de financiële kant van deze publieke zaak, is toevallig ook een VLD'er en logebroeder, namelijk Dirk Van Mechelen.

En oops, naar wie moet Van Mechelen politiek luisteren? Juist, ja, naar Noël Slangen, de baas van de VLD.

Kortom, de totale rotheid van heel deze handel is van een obsceniteit die alle verbeelding tart.

Waarom niet meer mensen protesteren tegen deze ordinaire bandieten kan er bij mij niet in.

De sociopathische psychopaat Noël Slangen - want laten we wel wezen, deze veroordeelde misdadiger is wel degelijk zwaar geestesziek - vraagt en krijgt 600,000 euro per jaar voor allerlei diensten die ofwel ronduit corrupt zijn, ofwel neerkomen op diefstal, ofwel door en door slecht en kwaadaardig zijn.

Concreet: wat kunnen we doen om deze stinkende rottende hoop schaamteloze leugen voorgoed uit onze maatschappij te verwijderen? Slangen is een belediging voor het mensenras. We moeten af van deze man.

Op legale en politieke weg lukt niet, want als logebroeder heeft hij overal zijn pionnetjes. Op journalistieke weg werkt evenmin, want de man bedreigt met succes kritische onderzoeksjournalisten. Op rationele weg tenslotte lukt ook niet, want de man is een geestesgestoorde gek die zware mentale problemen heeft en dus niet vatbaar is voor de rede.

Stelt er iemand een alternatief voor?

Laatst gewijzigd door C2C : 25 juni 2008 om 19:49.
C2C is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 juni 2008, 19:56   #2
Pick Nick
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door C2C Bekijk bericht
Een parlementair van de CD&V die nog zijn mandaat durft te gebruiken om ondemocratische praktijken en vege belangenvermenginen aan te kaarten, onthult: VLD'ers en andere logebroeders stelen opnieuw miljoenen Euros van uw en mijn geld om het aan de veroordeelde misdadiger en opper-logebroeder Noël 'Crimi' Slangen te geven.

Het bedrijf van Crimi heeft al voor meer dan 5 miljoen Euro gekregen om de communicatie rond de Lange Wapper te verzorgen. Die communicatie is niet alleen rampzalig, ze komt ook neer op volksbedrog en anti-democratisch gepruts ("we zullen het volk dat niet akkoord gaat met de onzin van het project dat ik moet marketeeren, uitsluiten van de discussie en zij die zich verzetten platknijpen".)

Vergeet niet, deze communicatiestrategie wordt door u en ik betaald.

De mens die toezicht moet houden op de financiële kant van deze publieke zaak, is toevallig ook een VLD'er en logebroeder, namelijk Dirk Van Mechelen.

En oops, naar wie moet Van Mechelen politiek luisteren? Juist, ja, naar Noël Slangen, de baas van de VLD.

Kortom, de totale rotheid van heel deze handel is van een obsceniteit die alle verbeelding tart.

Waarom niet meer mensen protesteren tegen deze ordinaire bandieten kan er bij mij niet in.

De sociopathische psychopaat Noël Slangen - want laten we wel wezen, deze veroordeelde misdadiger is wel degelijk zwaar geestesziek - vraagt en krijgt 600,000 euro per jaar voor allerlei diensten die ofwel ronduit corrupt zijn, ofwel neerkomen op diefstal, ofwel door en door slecht en kwaadaardig zijn.

Concreet: wat kunnen we doen om deze stinkende rottende hoop schaamteloze leugen voorgoed uit onze maatschappij te verwijderen? Slangen is een belediging voor het mensenras. We moeten af van deze man.

Op legale en politieke weg lukt niet, want als logebroeder heeft hij overal zijn pionnetjes. Op journalistieke weg werkt evenmin, want de man bedreigt met succes kritische onderzoeksjournalisten. Op rationele weg tenslotte lukt ook niet, want de man is een geestesgestoorde gek die zware mentale problemen heeft en dus niet vatbaar is voor de rede.

En zeggen dat de linkse bende altijd vleiend was voor de VLD. Nu ze zelf niet meer de vetpotten kunnen uitdelen onder de rode logebroeders en kaviaarsossen, worden ze pisnijdig.
Pick Nick is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 juni 2008, 21:04   #3
Yves38
Parlementsvoorzitter

Standaard

Eens temeer komt de ware aard van de politiek naar boven.
Yves38 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 juni 2008, 21:27   #4
jodewa
Lokaal Raadslid

Standaard zakkenvullers!

ze zullen bij de cd&v te weinig dotatie krijgen, zodat de leden appart ook nog eens hun zakken moet beginnen vullen.
Nog een geluk dat er voor die klootzakken altijd geld is terwijl de bevolking de riem steeds wat meer mag aantrekken.
En maak U geen illusie, met of zonder slangen; die Oosterweelverbinding komt er toch. Over corruptie gesproken:
Naar ik heb vernomen van een mechelaar zou het trouwens een publiek geheim zijn dat alle aanbestedingen in het mechelse onder de bevoegdheid van Bart Somers naar éénzelfde aannemer gaan...en laat dat nu juist toevallig zijn beste vriend zijn!! Den deugeniet
Nog maar eens een bewijs hoe democratisch onze tweetalige puinhoop is.
En dan maar zagen, met de vinger wijzen en predikken over de corrupte bende uit Charleroi.
jodewa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 juni 2008, 21:31   #5
Gwyndion
Minister-President

Gwyndion's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Gwyndion
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jodewa Bekijk bericht
ze zullen bij de cd&v te weinig dotatie krijgen, zodat de leden appart ook nog eens hun zakken moet beginnen vullen.
Nog een geluk dat er voor die klootzakken altijd geld is terwijl de bevolking de riem steeds wat meer mag aantrekken.
En maak U geen illusie, met of zonder slangen; die Oosterweelverbinding komt er toch. Over corruptie gesproken:
Naar ik heb vernomen van een mechelaar zou het trouwens een publiek geheim zijn dat alle aanbestedingen in het mechelse onder de bevoegdheid van Bart Somers naar éénzelfde aannemer gaan...en laat dat nu juist toevallig zijn beste vriend zijn!! Den deugeniet
En dan maar zagen, met de vinger wijzen en predikken over de corrupte bende uit Charleroi.
Heb je zelfs het artikel gelezen? Er staat dat een CD&V'er onthult dat VLD'ers, ik zal het nog eens herhalen, VLD'ers aan eht sjoemelen zijn.
Gwyndion is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 juni 2008, 22:11   #6
4x10E6
Eur. Commissievoorzitter

4x10E6's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door C2C Bekijk bericht

Jan Callebaut is beschikbaar. Naar ik begrepen heb uit een artikel uit De Standaard, zou de heer Callebaut niet langer op premier Yves Leterme stemmen.

#InDeWetStraatDansenDeDwergen #EsLebeZelzate
4x10E6 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 juni 2008, 22:57   #7
Nr.10
Secretaris-Generaal VN

Nr.10's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jodewa Bekijk bericht
Tweetalige puinhoop?
Tiens, u geeft vooral commentaar op dat wat ééntalig georganiseerd wordt.
Oud 26 juni 2008, 02:39   #8
Nr.10
Secretaris-Generaal VN

Nr.10's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 4x10E6 Bekijk bericht
Jan Callebaut is beschikbaar. Naar ik begrepen heb uit een artikel uit De Standaard, zou de heer Callebaut niet langer op premier Yves Leterme stemmen.
Hmm.
De spin doctor van meneer Leterme.
Artikel

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:07.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be