![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Zojuist een uur geluisterd naar Ayaan Hirsi Ali. Ze is overigens in Brussel op dit moment. Boeiende vrouw. Ze heeft net een kinderboek geschreven over integratie en is nu bezig met een boek waarin Mohammed in discussie gaat met drie westerse filosofen over o.a. de open samenleving versus de gesloten, de positie van de vrouw en de individuele versus de collectieve benadering.
Ik blijf fan. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Gouverneur
|
![]() Inderdaad, een heel intelligente dame met veel inzicht en levenswijsheid.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ben ook een Ayaan fan!
Ze is vooral heel dapper; kritisch zijn tegenover islam als ideologie is als gewezen moslima erg moedig. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Banneling
|
![]() Ayaan is een lichtend voorbeeld.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Gouverneur
|
![]() hahaha een lichtend voorbeeld ...
Dat was Hitler ook voor de Nazi's ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Of toch niet, Hoogmoed? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
|
![]() Als je eens de moeite zou nemen naar haar te luisteren in plaats van te herkauwen van wat je wordt voorgekauwd, zou je merken dat je met een empatische vrouw van doen hebt die niets heeft tegen moslims. Tegen de ideologie echter...
Laatst gewijzigd door Hertog van Gelre : 29 mei 2008 om 23:32. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Al eens gedacht je hersen te laten doorlichten? Kwestie van je vrouwenhaat in therapie te laten nemen. Dit meisje vecht voor de rechten van de vrouw. tegen de vrouwenbesnijdenis. Tegen de steniging van vrouwen. Hitler maakte iedereen af die niet tot zijn superras behoorden. Zigeuners gehandicapten joden (vooral omdat ze geld hadden). Ik vrees voor uw geestelijke gezondheid. Laat je helpen door therapeuten. ps mijn voorouders hebben gestreden tegen hitler voor mijn vrijheid en voor mijn nakomelingen....ik zal ook strijden voor mijn nakomelingen ...tegen de islamisering Laatst gewijzigd door shaddy : 30 mei 2008 om 16:14. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat niet belet dat 'k ze wel graag eens lees, maar dan moet je ook in staat zijn eens wat tussen de regeltjes te lezen. Met alle respect voor Ayaan herself. Misschien toch maar eens "de tweede feministische golf" van Dirk verhofstadt eens lezen. Een respectabel interview tussen gootmeesters. De vraag is wij er uiteindelijk beter is van geworden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Gouverneur
|
![]() Niet vergeten dat ze 'extremer' is gaan worden, niet omwille van haar persoonlijke situatie, maar door haar professionele ervaring in een opvangtehuis voor mishandelde vrouwen. Daar heeft ze gezien dat zij geen uniek geval was, maar dat de Islam vrouwenonderdrukking, wreedheid en achterlijkheid promoot. Ik heb haar 'verzameld werk' gelezen. Intelligente en vechtlustige dame. Je wordt er wel niet vrolijk van maar daar is dan ook geen reden toe.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
|
![]() Vermoedelijk zet die dame zich voornamelijk in voor op zichzelf wel "goede" doelen/idealen.
Hoewel ik het nergens zo beschreven vind, heb ik de indruk dat zij nooit voor geld echt heeft hoeven te werken en o.a de Nederlandse belastingbetalers veel geld heeft gekost en zal blijven kosten. Uit wat ik wel over haar lees maak ik op dat zij vaardig, moeiteloos en ongeremd kan liegen als dat haar opportuun voorkomt. Ik denk niet dat ik persoonlijk met haar zou kunnen opschieten. http://nl.wikipedia.org/wiki/Ayaan_Hirsi_Ali
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Werkelijk?
Ik dacht dat ze kamerlid was geweest; betekent dit in Nederland dat je dan niet werkt? Haar problemen zijn begonnen na de dood van Van Gogh naar aanleiding van Submission, en ja; ze is niet echt eerlijk geweest over haar naam;reden om alles wat ze doet af te kraken?? Of bent u zoals velen ' niet klaar' voor een mondige dame zoals Ayaan? |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#15 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
|
![]() Citaat:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Ayaan_Hirsi_Ali
Als het regent in Limburg, kan het op Aarde best mooi weer zijn. Laatst gewijzigd door willem1940NLD : 2 juni 2008 om 22:20. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bron?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
|
![]()
![]() |
#19 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() Zijn het niet eerder de christen-democraten die een aanval op de islam gebruiken om vrijheid van meningsuiting in te perken? Bvb. pogingen van de Nederlandse christen-democratische ministers (Balkenende) om Wilders' film Fitna te verbieden. Laatst gewijzigd door Sjaax : 3 juni 2008 om 12:09. |
|
![]() |
![]() |