![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik zou in ieder geval niet zo ver gaan
In alles zit er wel wat waarheid ,je moet er enkel maar naar willen luisteren Laatst gewijzigd door duveltje382 : 16 juni 2008 om 14:10. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Banneling
|
![]() 5 meter
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nee maar even ernstig,ik begrijp deze mensen toch niet die op die manier hun leven vergooien,niets zou bij mij deze gevoelens doen oproepen,ik leef te graag
![]() |
#4 |
Banneling
|
![]() dat was een opwelling van onbedwingbare drang , vraag het maar aan Vermassen
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Banneling
|
![]() 'Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door FDM 5 meter Nee maar even ernstig,ik begrijp deze mensen toch niet die op die manier hun leven vergooien,niets zou bij mij deze gevoelens doen oproepen,ik leef te graag __________________ een tekst herhalen die er vlak boven staat is om wanhopig van te worden |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#8 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() ![]() ![]()
![]() |
![]() |
#9 |
Minister
|
![]() Dit verhaal gaat eerder over het stadsmanagement dat geen rekening houd met de inwoners
en de steden verbouwen naar een economische model dat niks te doen heeft met samenleven maar met merchandising. Wat komt er in de plaats van het restaurant?Een megacomplex style foruminvest met ketens als mediamarkt?Moet alles dan wijken voor het groot kapitaal en mogen de gewone klein handelaars ophoepelen? Het heeft nog lang geduurd tegen dat die praktijken tot zulke drama komen. In veel steden waar zulke grootschallig veranderingen plaatsvinden zijn er faillissement wat ook een persoonlijk drama zijn.
![]() |
#10 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Het is dus gewoon een kwestie van boze Turk krijgt niet zijn zin en wordt agressief. Begint u maar alvast in koor 'diekriemienaasie' te roepen. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Bwa .. we hebben hier ons deel ook gehad van illegale handeltjes opgezet door oosteuropese of ex Sovjetunese en mahgrebiaanse mensen.. dat was (en is allicht nog steeds) een leerproces waarbij de hardleersen uit de boot vallen..
Men kan al eens (de hopelijk verkeerde) indruk krijgen van 2 maten en gewichten.. maar als gemeente en politie je vriendelijk vragen om je in orde te stellen moet je dat gewoon doen...
![]() |
#12 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
UPDATE: Zoon: mijn vader is een lieve en aardige man. UPDATE Lees het rechtbankvonnis. De boete was al opgelopen tot 50.000 euro.. UPDATE: gijzeling voorbij Ik vermoed dat deze PvdA-wethouder en alle andere gijzelaars zich cultureel enorm verrijkt voelen door koerdische gijzelnemer Okci-Erdem. Iesse koeltoer. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Banneling
|
![]() loop naar de kloten met je quoten
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Banneling
|
![]() neem de weik met je gezijk had ik verwacht
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Zou het kunnen dat de vergunning niet werd afgegeven omdat men in het achterhoofd met die stadsrenovatieplan zatten?
![]() |
![]() |
#18 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Minister
|
![]() ja,maar op de openingspost staat iets vemeld over stadsrenovatie maar dat wil je blijkbaar ontkennen?
![]() |
#20 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
a) de eigenaar kreeg geen uitbatingsvergunning wegens mogelijke criminele praktijken b) de eigenaar kreeg geen uitbatingsvergunning wegens mogelijke stadsrenovatie. blijft: de eigenaar kreeg geen uitbatingsvergunning, dus moet hij/zij niet mekkeren.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |