![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Kind gedwongen tot zelfmoord
Irakese extremisten hebben een achtjarig meisje als menselijke bom gebruikt in het stadje Youssifiyah, even ten zuiden van Bagdad. Een woordvoerder van het Amerikaanse leger bevestigde het voorval. Naar verluidt heeft een kleine groep terroristen op afstand bedienbare bommen op het kind aangebracht. Vervolgens werd het bange meisje gedwongen om een Iraakse commandant te benaderen, waarna de barbaren haar tot ontploffing brachten. De commandant kwam om het leven, er vielen zeven gewonden. ____________________________________________ Link: http://www.spitsnieuws.nl/archives/b...aanslag_p.html F*cking gestoord. Al maar goed de Amerikanen er zitten om wat orde op zaken te stellen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Minister
|
![]() Dergelijke extremistische terroristen zijn inderdaad gestoorde maniakken.
Maar dit zijn 'monsters van Frankenstein' die de Amerikanen zelf hebben gecreëerd. En hoe langer ze er blijven, hoe meer er zullen bijkomen.
![]() |
#3 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Verder ben ik akkoord dat de soldaten zo vlug mogelijk naar huis moeten komen ondanks de waarschijnlijkheid na terugtrekking op een nog bloederige burgeroorlog en/of de installatie van een regime type Iran. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Banneling
|
![]() Ieder mens blijft verantwoordelijk voor zijn daden. Je hoeft dus geen nepexcuses te zoeken om de daden van deze religieuze extremisten en barbaren te minimaliseren.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Jij leest enkel wat je wil lezen. Ik noem ze 'gestoorde maniakken' en 'monsters', en jij vindt dat ik excuses aan het zoekn ben en hun daden minimaliseer? Tja, dan ben jij al even fanatiek en blind als diegenen die jij beweert te bestrijden.
![]() |
![]() |
#6 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() Terroristische trainingskampen... "Weapons of mass destruction"... ![]() Zo zie je dat er niet veel verschil is tussen de zwartzakjes & de neocons...
![]() |
![]() |
#7 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() "Een woordvoerder van het Amerikaanse leger bevestigde het voorval." Dat zegt natuurlijk nog niet veel, geen enkele aanslag wordt nl. deftig onderzocht.
Soit, indien waar is dit uiteraard afkeurenswaardig, schokkend zelfs. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Schepen
|
![]() idd. Net als met die mentaal gehandicapte vrouw (of zelfs twee dacht ik) een paar maand terug.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Vreemdeling
|
![]() Triest voor blank bloed dat er vloeit voor de belangen van banken en multinationals. De VS zakken almaar dieper in het Iraaks woestijnzand. Wie nu nog durft te beweren dat ze Irak hebben "bevrijd", kan beter Jommeke beginnen lezen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Minister-President
|
![]() Gij leest ook niet wat er staat. Dus volgens jou zijn alle terroristen in Irak uit dat land afkomstig? Er loopt daar veel buitenlands rotvolk rond. Was er ook geen Belgische die zich daar opgeblazen heeft? Oh wacht, volgens jou en Stevennr1 zijn al die verhalen sprookjes door de Amerikanen de wereld ingestuurd.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Schepen
|
![]() trouwens, dit is moord en geen zelfmoord.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Europees Commissaris
|
![]() Bloed heeft bij mijn weten doorgaans een eerder roodachtige kleur.
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En jij bent al even fanatiek en blind als de barbaren waarvan je de daden probeert te minimaliseren. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
|
![]() Citaat:
"Muriel zou omgekomen zijn bij een aanslag tegen een Amerikaans militair konvooi op 9 november 2005. Haar man werd de dag daarop doodgeschoten door Amerikaanse soldaten. Over heel dit gebeuren is er alleen de versie van het FBI en het Amerikaanse leger. Elk bijkomend onderzoek dat door de verdediging op dit proces werd gevraagd is afgewezen." (en ook http://www.indymedia.be/node/27353) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door longhorn : 16 mei 2008 om 13:25. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() Anyway, ik ben zo genuanceerd en open-minded dat ik moet opletten als het waait, anders vatten mijn hersenen kou ![]() Jij daarentegen bent gewoon een single-minded islamofoobje. Waarschijnlijk heb je in heel je leven nog nooit iets bereikt om trots op te zijn, ben je een totale looser en mislukkeling, en daarom tracht je je armzalig egootje op te krikken door jezelf superieur te achten aan anderen. Mensen die een reden hebben om zelfrespect te hebben, die hebben geen nood om hele culturen en religies als 'barbaars' te bestempelen. Indien ik je niet zo'n onuitstaanbare eikel zou vinden,, dan zou ik bijna medelijden met je krijgen, jij triestig ventje.
![]() |
![]() |
#18 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hier ben ik het niet mee akkoord. Je kan wel argumenteren dat de Amerikanen deels de verantwoordelijkheid dragen voor de huidige ellende in Irak, maar ze zijn niet verantwoordelijk voor de aanwezigheid/daden van extremistische Irakezen. Amerikanen creëeren geen terroristen, zoals dat monster gecreëerd werd door professor Frankenstein. Dat monster zou er nooit geweest zijn zonder een professor Frankenstein, terwijl die terroristen er wel zouden zijn zonder een Amerikaanse inval.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Maar het feit blijft dat Al Qaeda voor de Amerikaanse invasie geen aanhang had in Irak, en nu wel. De Baathisten zijn niet gecreëerd door de VS, die waren al decennialang gebrainwashed door de propaganda van het regime. Maar de plotse populariteit van Al Qaeda en allerlei aanverwante wahhabitische en salafistische stromingen in Irak, dat is een zeer recent fenomeen. En de Amerikanen zijn hier zeker mede-verantwoordelijk voor. Ook hun gigantische laksheid tegenover de Saudi's speelt hier een grote rol in.
Be an independent thinker. There is no other kind. Laatst gewijzigd door Dr. Strangelove : 16 mei 2008 om 16:05. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
|
![]() Citaat:
![]() Er zijn zelfs soennitische Irakese milities die Al Qaeda zo verfoeien dat ze met de VSA-ers willen samenwerken. ![]()
![]() |