![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Voorts vraag ik me af in hoeverre deze anti-condoomautomaat-actie vrijwillig is gebeurd en in hoeverre er vanuit bepaalde allochtone hoek op leerkrachten en schoolleiding druk is uitgeoefend. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Banneling
|
![]() iedereen weet toch dat allochtonen geen aids krijgen ...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() en waarom niet ineens een wekelijkse maagdelijkheidstest mèt vermelding van de uitslag op hun rapport?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() De Katholieke zuil is altijd al voorstander geweest van condoomverkoop in scholen...
![]() |
#5 |
Banneling
|
![]() 3000.000 nederlandse vreemdelingen
Nee bedankt |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() toch vervelend altijd die voltooid verleden tijd te moeten gebruiken hé.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Eerst lezen, en dan pas met uw politiek correcte insinuaties ("ja maar de katholieken waren ook tegen condooms") komen - als u dat dan nog aandurft natuurlijk. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Minister
|
![]() Ik ben waarschijnlik weer hopeloos ouderwets maar vinden jullie het nu écht nodig dat er een condoomautomaat op een middelbare school staat?!? Ik niet. In tegendeel.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik spreek uitaard niet over de eerste drie jaar van het middelbaar. Maar denkt U nu echt dat die gasten hun sexuele ontdekkingen gaan uitstellen omdat er géén condoomautomaat staat? Zulke dingen moéten er nu staan net omdat ze moeten leren dat het ene niet zonder het andere kan!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Minister
|
![]() Nee maar moet dat nu echt in een school? Is dat niet zeggen van n**k er maar op los, hoe vroeger hoe beter?
Hoe het er momenteel aan toegaat vind ik ouderwets zijn echt een compliment, ik zie op het werk ook het een en het ander. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
heeft dat jou tegengehouden ? ik denk wel dat zo'n automaten voor sommigen een aanzet kunnen zijn om het veiliger aan te pakken, en alleszins een steun voor diegenen die t veilig willen aanpakken maar waarvan hun partner niet zo slim is ... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
En verstokte katho's zijn er nog altijd tegen. Ik vraag mij trouwens zelf af wat het nut is van condoomautomaten op school. Dergelijke automaten op cafés, bij drogisterijen en apotheken en in dancings vind ik veel nuttiger. Wie neukt er nu op school?
![]() |
![]() |
#13 |
Banneling
|
![]() Wie neukt er nu in café's, drogisterijen, apotheken en dancings?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Bijzonder ouderwets en getuigend van geen weet van de realiteit. Ze willen rekening houden met de allochtoonse gemeenschap . Zeer hypocriet onze autochtone meisjes worden op hun 13-14 jaar ontmaagd op openbare toiletten door allochtoonse jongens omdat ze anders er niet bij horen. Maar hierover durft niemand praten de waarheid mag niet geweten worden. Wees gerust beste linksen zwarten hopelijk horen uw dochters erbij. Gewoon om te kotsen dit hypocriete gedrag. Onze meisjes blijven hoeren voor de islammieten. ps ik heb spijtig genoeg gelijk gekregen sylvie de bie heeft ook de echtscheiding aangevraagd - haar marokkaanse echtgenoot ging een stap te ver laat dit een waarschuwing zijn voor alle domme autochtone meisjes !!!! islammieten zullen u slecht behandelen hun religie staat hen dat toe onze linkse regering doet de ogen dicht voor de harde realiteit |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Ach ja, vluggertjes tussen de soep en de patatten kunnen plezant zijn, waarom dan niet tussen biologie en Engels. Waar zaag ik over? ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Niet iedereen heeft zoals mijn dochters een moeder die samen met hen heel open de apotheek binnenstapt en goedgemutst een pakje condooms vraagt, vlak voor ze op verlof vertrekken. Liever dat dan dat ze ginds in de groep ineens "de liefde van hun leven" tegenkomen en dan nog achter condooms moeten gaan zoeken. "Ze hadden het niet nodig gehad"... maar ik heb dat pakje toch nooit meer teruggezien zenne! ![]()
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 20 juni 2008 om 15:45. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Waarom wordt er rekening gehouden met de gevoelens van moslimallochtonen, en niet met de gevoelens van de autochtonen? Weeral een staaltje van positieve discriminatie? Moet er nu voor alles rekening gehouden worden met die onverlichte calimero's? Waar gaat dat heen zeg. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |