Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 20 juni 2008, 12:20   #1
Haram
Banneling

Standaard Géén condoomautomaten middelbare scholen wegens gevoelens allochtonen

Citaat:
DELFT - Delftse middelbare scholieren zullen hun voorbehoedsmiddelen voorlopig nog bij de drogist moeten kopen. De scholen in de prinsenstad zien een condoomautomaat niet zitten en weigeren er dan ook een op te hangen.

Dit blijkt uit een onderzoek van de GGD Zuid-Holland West, op initiatief van de Delftse studentenpartij STIP. Beide zijn groot voorstander van condoomverkoop op school, omdat is gebleken dat jongeren die opgroeien met condooms er veilig seksueel gedrag op na houden, eventueel pas later wanneer ze eraan toe zijn. Het onderwijs is echter nog niet zo ver, blijkt uit het nog niet gepubliceerde rapport.

Liefst vijf van de zes vmbo-instellingen in Delft haken af, omdat ze niet de indruk willen wekken dat de school seks stimuleert.

Ook verwachten de scholen negatieve reacties van ouders en zou met een dergelijk apparaat de indruk worden gewekt dat er op school massaal aan vrijpartijen wordt gedaan. Verder zeggen de leerkrachten rekening te willen houden met de grote groep allochtone leerlingen op hun school. Ontzettend naïef en niet meer van deze tijd, vindt STIP: "Soa's bij jongeren komen helaas nog steeds veel voor. De enige fatsoenlijke manier om geslachtsziekten te voorkomen is een condoom gebruiken. Scholen geven toch ook seksuele voorlichting, dus waarom niet de daad bij het woord voegen?"

De partij hoopt dat het Delftse onderwijs een voorbeeld neemt aan de vmbo-school van het Grotius College, die met ingang van het nieuwe schooljaar als enige in Delft wel condooms aanbiedt.

De 'rubbertjes' van het merk Jippy, die slechts 10 eurocent kosten, komen binnenkort in de automaat die nu nog vol snoep zit.

bron
Weeral een onvervalst staaltje van dhimmitude van die schoolleidingen en leerkrachten. Want het moge duidelijk zijn met welke allochtonen men rekening wilt houden; dat zijn beslist niet de Surinamers, Antillianen of Chinezen.

Voorts vraag ik me af in hoeverre deze anti-condoomautomaat-actie vrijwillig is gebeurd en in hoeverre er vanuit bepaalde allochtone hoek op leerkrachten en schoolleiding druk is uitgeoefend.
Haram is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 juni 2008, 12:23   #2
Anna List
Banneling

Standaard

iedereen weet toch dat allochtonen geen aids krijgen ...
Anna List is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 juni 2008, 12:36   #3
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

en waarom niet ineens een wekelijkse maagdelijkheidstest mèt vermelding van de uitslag op hun rapport?

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 juni 2008, 12:39   #4
roger verhiest
Eur. Commissievoorzitter

roger verhiest's schermafbeelding

Standaard

De Katholieke zuil is altijd al voorstander geweest van condoomverkoop in scholen...

Tempo toleras
sed vero aperas
roger verhiest is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 juni 2008, 12:44   #5
FDM
Banneling

Standaard

3000.000 nederlandse vreemdelingen
Nee bedankt
FDM is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 juni 2008, 12:50   #6
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door roger verhiest Bekijk bericht
De Katholieke zuil is altijd al voorstander geweest van condoomverkoop in scholen...
toch vervelend altijd die voltooid verleden tijd te moeten gebruiken hé.

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
Oud 20 juni 2008, 12:50   #7
Haram
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door roger verhiest Bekijk bericht
Wat hebben katholieken hier nu mee te maken? Ten eerste speelt dit zich af in Delft, een van oudsher protestants bolwerk. Ten tweede leven we in het jaar 2008. Ten derde gaat het hier over vmbo-scholen waar allochtonen over het algemeen zowiezo al oververtegenwoordigd zijn. En ten vierde maakt Delft deel uit van de Randstad waar het merendeel van de allochtonen in Nederland woont.

Eerst lezen, en dan pas met uw politiek correcte insinuaties ("ja maar de katholieken waren ook tegen condooms") komen - als u dat dan nog aandurft natuurlijk.
Oud 20 juni 2008, 13:10   #8
Laya
Minister

Standaard

Ik ben waarschijnlik weer hopeloos ouderwets maar vinden jullie het nu écht nodig dat er een condoomautomaat op een middelbare school staat?!? Ik niet. In tegendeel.
Laya is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 juni 2008, 13:30   #9
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Laya Bekijk bericht
Ik ben waarschijnlik weer hopeloos ouderwets maar vinden jullie het nu écht nodig dat er een condoomautomaat op een middelbare school staat?!? Ik niet. In tegendeel.
u bent inderdaad ouderwets.

Ik spreek uitaard niet over de eerste drie jaar van het middelbaar. Maar denkt U nu echt dat die gasten hun sexuele ontdekkingen gaan uitstellen omdat er géén condoomautomaat staat? Zulke dingen moéten er nu staan net omdat ze moeten leren dat het ene niet zonder het andere kan!

Oud 20 juni 2008, 13:46   #10
Laya
Minister

Standaard

Nee maar moet dat nu echt in een school? Is dat niet zeggen van n**k er maar op los, hoe vroeger hoe beter?
Hoe het er momenteel aan toegaat vind ik ouderwets zijn echt een compliment, ik zie op het werk ook het een en het ander.
Oud 20 juni 2008, 13:55   #11
Anna List
Banneling

Standaard

Citaat:
Nee maar moet dat nu echt in een school? Is dat niet zeggen van n**k er maar op los, hoe vroeger hoe beter?
Hoe het er momenteel aan toegaat vind ik ouderwets zijn echt een compliment, ik zie op het werk ook het een en het ander.
ik neem aan dat in jou tijd er geen condoomautomaten hingen op school ... (bij mij ook niet)

heeft dat jou tegengehouden ?

ik denk wel dat zo'n automaten voor sommigen een aanzet kunnen zijn om het veiliger aan te pakken, en alleszins een steun voor diegenen die t veilig willen aanpakken maar waarvan hun partner niet zo slim is ...
Anna List is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 juni 2008, 14:04   #12
The_fat_bloke
Partijlid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
toch vervelend altijd die voltooid verleden tijd te moeten gebruiken hé.
't Is voltooid tegenwoordige tijd, hoor.

En verstokte katho's zijn er nog altijd tegen.

Ik vraag mij trouwens zelf af wat het nut is van condoomautomaten op school. Dergelijke automaten op cafés, bij drogisterijen en apotheken en in dancings vind ik veel nuttiger.
Wie neukt er nu op school?
Oud 20 juni 2008, 14:29   #13
Haram
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door The_fat_bloke Bekijk bericht
k vraag mij trouwens zelf af wat het nut is van condoomautomaten op school. Dergelijke automaten op cafés, bij drogisterijen en apotheken en in dancings vind ik veel nuttiger.
Wie neukt er nu op school?
Wie neukt er nu in café's, drogisterijen, apotheken en dancings?
Oud 20 juni 2008, 14:43   #14
shaddy
Banneling

Standaard

Citaat:

Bijzonder ouderwets en getuigend van geen weet van de realiteit. Ze willen rekening houden met de allochtoonse gemeenschap . Zeer hypocriet onze autochtone meisjes worden op hun 13-14 jaar ontmaagd op openbare toiletten door allochtoonse jongens omdat ze anders er niet bij horen. Maar hierover durft niemand praten de waarheid mag niet geweten worden. Wees gerust beste linksen zwarten hopelijk horen uw dochters erbij. Gewoon om te kotsen dit hypocriete gedrag. Onze meisjes blijven hoeren voor de islammieten.

ps ik heb spijtig genoeg gelijk gekregen sylvie de bie heeft ook de echtscheiding aangevraagd - haar marokkaanse echtgenoot ging een stap te ver laat dit een waarschuwing zijn voor alle domme autochtone meisjes !!!! islammieten zullen u slecht behandelen hun religie staat hen dat toe onze linkse regering doet de ogen dicht voor de harde realiteit
shaddy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 juni 2008, 14:43   #15
shaddy
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Haram Bekijk bericht
Wie neukt er nu in café's, drogisterijen, apotheken en dancings?
Wie neukt er op openbare toiletten?? ja juist de allochtoonse rondhangjongeren.
shaddy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 juni 2008, 15:40   #16
Laya
Minister

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anna List Bekijk bericht
ik neem aan dat in jou tijd er geen condoomautomaten hingen op school ... (bij mij ook niet)

heeft dat jou tegengehouden ?

ik denk wel dat zo'n automaten voor sommigen een aanzet kunnen zijn om het veiliger aan te pakken, en alleszins een steun voor diegenen die t veilig willen aanpakken maar waarvan hun partner niet zo slim is ...
En daarom moet die in de school hangen omdat ze te tam zijn om hun spul in de kast aan de apotheek te gaan halen zeker? Of ze staan op ontploffen en kunnen niet even wachten tot na de schooluren? Of staat er op de verpakking 'verboden ter plaatse te gebruiken'?
Ach ja, vluggertjes tussen de soep en de patatten kunnen plezant zijn, waarom dan niet tussen biologie en Engels. Waar zaag ik over?
Oud 20 juni 2008, 15:43   #17
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
En daarom moet die in de school hangen omdat ze te tam zijn om hun spul in de kast aan de apotheek te gaan halen zeker? Of ze staan op ontploffen en kunnen niet even wachten tot na de schooluren? Of staat er op de verpakking 'verboden ter plaatse te gebruiken'?
Ach ja, vluggertjes tussen de soep en de patatten kunnen plezant zijn, waarom dan niet tussen biologie en Engels. Waar zaag ik over?
ik denk dat voor die adolescenten de drempel bij de apotheek een pak hoger ligt dan de automaat die op school in de toiletten staat.

Niet iedereen heeft zoals mijn dochters een moeder die samen met hen heel open de apotheek binnenstapt en goedgemutst een pakje condooms vraagt, vlak voor ze op verlof vertrekken. Liever dat dan dat ze ginds in de groep ineens "de liefde van hun leven" tegenkomen en dan nog achter condooms moeten gaan zoeken.
"Ze hadden het niet nodig gehad"... maar ik heb dat pakje toch nooit meer teruggezien zenne!

Laatst gewijzigd door circe : 20 juni 2008 om 15:45.
Oud 20 juni 2008, 16:23   #18
Pølle
Minister-President

Pølle's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik ga volledig akkoord.
Pølle is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 juni 2008, 16:49   #19
Solomon
Vreemdeling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Haram Bekijk bericht
Weeral een onvervalst staaltje van dhimmitude van die schoolleidingen en leerkrachten. Want het moge duidelijk zijn met welke allochtonen men rekening wilt houden; dat zijn beslist niet de Surinamers, Antillianen of Chinezen.

Voorts vraag ik me af in hoeverre deze anti-condoomautomaat-actie vrijwillig is gebeurd en in hoeverre er vanuit bepaalde allochtone hoek op leerkrachten en schoolleiding druk is uitgeoefend.

Waarom wordt er rekening gehouden met de gevoelens van moslimallochtonen, en niet met de gevoelens van de autochtonen?
Weeral een staaltje van positieve discriminatie?
Moet er nu voor alles rekening gehouden worden met die onverlichte calimero's? Waar gaat dat heen zeg.
Solomon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 juni 2008, 16:56   #20
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Solomon Bekijk bericht
Waarom wordt er rekening gehouden met de gevoelens van moslimallochtonen, en niet met de gevoelens van de autochtonen?
Weeral een staaltje van positieve discriminatie?
Moet er nu voor alles rekening gehouden worden met die onverlichte calimero's? Waar gaat dat heen zeg.
juist! dus als ik naar China wil uitwijken, dan moeten ze ginds gaan rekening houden met mijn gevoeligheden of anders zijn het racisten?

Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:46.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be