![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() Vier Genkenaars hadden een lucratief handeltje in jonge meisjes opgezet, onderandere om hun eigen cocaïne-verslaving te bekostigen . Ze lokten hun toekomstige slachtoffers aan de uitgang van afkick-centra, door daar met crack-pijpen te staan zwaaien. De meisjes die toehapten, en hun ontwenningskuur over de haag zwierden, werden dan op crack getrakteerd. Een beetje later mochten ze beginnen terugbetalen: door seks te verschaffen. Aan de vrijgevige Genkenaars, en die hun talrijke klanten.
Ze boden de meisjes ook gewoon te koop aan: voor 500 euros werd men dan "eigenaar" van een jonge crack-hoer, die men dan wel met crack moest voederen elke dag. Deze kon men dan natuurlijk kopen bij de vier Genkenaars. Dat kostte dan wel elke dag nog eens bijna 500 euros. Om het rentabel te houden werden de kersverse eigenaars van de meisjes op hun beurt pooier. Het is de eerste keer dat de federale politie van Tongeren zulke seks-bussiness ontdekt, maar ze vrezen dat het de top van een ijsberg is... Eén klein detail, en ik weet niet of het racistisch is om het er bij te vermelden: de vier "Genkenaars" zijn van Turkse afkomst . Persoonlijk voel ik me verplicht om dit erbij te zeggen, om de échte Genkenaars geen onverdiende slechte reputatie te geven. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() Maar laat me nog een bijvraagje stellen: Iemand wiens grootouders niet de Belgische nationaliteit hadden, wiens ouders voor zijn geboorte genaturaliseerd werden, is dat een 'echte' Genkenaar? Hij is immers van Belgische afkomst nietwaar (gesteld dat we daarmee bedoelen 'kind van ouders met de Belgische nationaliteit'). En er schiet me nu nog een bijvraagje te binnen: kan iemand wiens ouders uit pakweg Zwevezele naar Genk verhuisden een 'echte Genkenaar' zijn? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Staatssecretaris
|
![]() En zo dwalen we weer van de kern van de zaak af.
![]() Daarom nog even aanhalen: Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
![]() Ik heb tientallen jaren in Genk gewoond en ik kan het parket verzekeren dat dit slechts het topje van de ijsberg is. Zelfs overdag loop je daar op een heel aantal plaatsen niet meer veilig op straat. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Er staat in de openingspost geen opinie over de feiten, er wordt enkel een krantenbericht overgeschreven (zonder bronvermelding overigens maar soit) en de enige eigen inbreng van de topicstarter gaat over de afkomst van de daders en het feit dat het daarom geen 'echte Genkenaars' zijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Maar volgens u worden er dus al tientallen jaren vrouwen d.m.v. crack in dit soort sexslavernij getrokken in Genk. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Waar trek je die conclusie uit ? Ik zeg alleen maar dat ik de situatie daar genoeg ken, ik ben trouwens bevriend met een aantal politie agenten en wat die te vertellen hebben................ |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
![]() mensenhandel en de praktijken hier in dit artikel zijn degoutant, voor mij maakt het dan echt geen verschil of het "echte" of "geen echte" genkenaars zijn, t zijn in elk geval echte smeerlappen
![]() |
![]() |
#13 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Ah, heb je je stok gevonden om een hond te slaan jongen? Reageer liever op die walgelijke daden ipv het kortzichtig vastpinnen op een "onvoorzichtige, incorrecte" uitdrukking.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#18 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
En de bezorgdheid gaat naar de toekomstige slachtoffers. Hoe kunnen we hen beschermen tegen het leeglopend, rondhangend tuig dat de oorzaak is? Laatst gewijzigd door -=EXCALIBUR=- : 27 juni 2008 om 16:18. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ach hoe kunnen wij er aan doen dat allochtonen nu eenmaal zichzelf niet kunnen beheersen. |
|
![]() |
![]() |