![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#1 |
|
Banneling
|
CD&V steunt auto's op aardgas.
Ze willen dat de overheid ermee rijdt. Waarom? Aardgas is een fossiele brandstof, dus niet duurzaam en geeft uitstoot. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Korte termijn visie. Indien men politicus is.
Maar, Biogas is quasie hetzelfde als aardgas. Dus, als men de mest van varkens en politici anaeoroob laat vergisten, krijgt men een gas dat geschikt is voor mobiliteit.
|
|
|
#3 | |
|
Banneling
|
Citaat:
En daarvoor zelfs hun eigen stront laten gisten? |
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Banneling
|
Gaan de verrijkers daarmee akkoord gaan,rijden op zwijnegas
Opslagtank voor geiten en kamelengas,moet toch kunnen. Gat in de markt,de eerste kameelgastanker komt eraan met zen lading in Zeebrugge. Ingeval van te moeilijk,kunnen we ook massaal kameelkeutels invoeren,werk aan de winkel voor de verrijkers om erin te gaan werken ![]() Laatst gewijzigd door Gargamel : 27 juni 2008 om 09:50. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Ze proberen het idee te verkopen aan ons. Probleem is, alle politici en varkens maken niet genoeg methaan om het A te verwerken op efficiënte wijze , en B in onze auto's te duwen.
|
|
|
#6 |
|
Banneling
|
In Nederland is dit systeem al standaard te krijgen.
Ik ben wel geïnteresseerd, want je kunt mits een aanpassing ook thuis tanken! Het systeem zou ongeveer hetzelfde zijn als LPG. |
|
|
|