![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Partijlid
|
![]() Gisteren gaan joggen. Niet in Brussel, maar ergens in een bos op het platteland in Vlaanderen. Geen kat te zien. Kom ik ineens drie jongens tegen (pak 14 - 15 jaar). Eén allochtoon en twee autochtone jongens, waarvan één zijn haar in een übercool rasta-kapsel had gevlochten. Ik knik goeiendag naar hen maar ze reageren niet. 100 meter verder hoor ik ineens roepen: "Ik haat joggers!". Ik draai me om en zie de allochtoon breedsmoels lachen en uitdagende gebaren maken.
Het stelde niets voor, maar is het weer toeval dat het weer de allochtoon was? Naar hem kijken was alweer voldoende geweest om hem te provoceren blijkbaar. Laf als een allochtoon is wacht hij natuurlijk tot ik 100 meter verder ben. En dan waren ze nog met drie. Een allochtoon zal wanneer hij alleen is nooit problemen veroorzaken want in essentie zijn het lafbekken. Ik ben gewoon doorgelopen. Stel dat ik was teruggelopen en er in geslaagd was hen klappen te verkopen dan had ik het nog aan mijn broek met het gerecht. Minderjarigen zijn immers straffeloos. Liep ik door dan was ik een lafaard, een bange blanke man. En zo was het ook: ik liep gewoon verder en zoals verwacht ging het volume van de verwensingen ineens de hoogte in. Het punt dat ik wil maken is dat deze kleine voorvallen duizenden keren voorkomen in Vlaanderen. Elke dag opnieuw. Maar zoiets haalt natuurlijk nooit de pers. Iedereen weet dat een allochtoon bekijken voldoende kan zijn om het te provoceren. Alweer een 'voordeel' van de multiculturele samenleving. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Gisteren naar de pita geweest, vriendelijke Turkse jongens roepen ons bij het verlaten van het eethuis 'ratten' na ('t was op 't Kiel) en wij knikten natuurlijk glimlachend terug, en dan zij: 'Turkse ratten', en wij weer glimlachen en onze duimen de lucht in, zij blij, wij blij
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
![]() 't Was niet zozeer om die mensen persoonlijk te pesten, eerder uit verveling en om te ervaren wat hun reactie was. PS ik heb nooit slaag gekregen ofzo ![]() Sport is immers iets om te ontspannen dus zonnebril op en ipod in en lopen maar ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Partijlid
|
![]() Ik zeg niet dat autochtone jongens dat niet doen. Ik zeg dat allochtone jongens dat véél meer doen. Ik zeg dat allochtone jongens veel sneller - en vaak om geen enkele reden - geprovoceerd zijn en geweld (verbaal, fysiek, ...) gebruiken. Ik vermoed dat het aan hun perfide cultuur ligt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() hoer naroepen dat is ook vriendelijk bedoeld zekers ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() 't heeft alleszins gesmaakt
Laatst gewijzigd door StevenNr1 : 24 juni 2008 om 14:29. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
zoals Lepel zegt "Sport is immers iets om te ontspannen dus zonnebril op en ipod in en lopen maar" --> in plaats van overal complotten en kwade allochtonen te zien (er waren in jouw geval ook autochtonen, maar daar let je natuurlijk niet op) en verzuurd rond te 'lopen', kan je beter genieten van wat heerlijk te joggen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
En complotten van allochtonen?? Waar haal je het! Een complot veronderstelt intellectuele capaciteiten. Je zegt toch ook niet dat hyena's complotten smeden? Het gaat hier om allochtonenuitschot dat sneller geprovoceerd lijkt te zijn (bv. door eventjes naar hen te kijken). |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Verzuurd dat zijn de allochtonen al lang. Ze kunnen zich maar niet inbeelden dat vrouwen zich niet willen bedekken en ondergeschikt worden. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Partijlid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() een bevriend koppel van me ging met hun kleinkind naar de speeltuin.
De opa zette zich op een bankje. Naast hem kwam een jonge soepjurk met gehaakt potske zitten. Heeft die daar minutenlang luidkeels in het arabisch of berbers (ze kennen geen van beide talen) staan tieren en roepen, duidelijk in de hoop dat de autochtone opa ging vragen om het wat rustiger aan te doen, waarop de soepjurk zich dan kon uitgedaagd voelen en de opa een welgemikte kicksjot kon geven. Gelukkig was opa slim genoeg en heeft ie de lawaaierige gehaakte muts STRAAL genegeerd.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() Nee, opa is helem�*�*l niet doof! Maar ik denk dat hij met onverholen plezier naar zijn autochtoons kleinkindje zat te kijken.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Partijlid
|
![]() Ik vermoed dat een relatie met een moslim vaak ernstige problemen met zich meebrengt (bijvoorbeeld met betrekking tot de opvoeding van de kinderen). Tenzij je bereid bent om je te onderwerpen natuurlijk.
Enfin, vandaag op het nieuws weer een voorbeeldje van het opdringen van Islamwaarden: het Hof van Assisen moest zich uitspreken over een moslima die per sé haar kopvod wou aanhouden in de zaal. Normaal ben je verplicht om je hoofddeksel af te zetten. Tot nu toe nooit een probleem geweest: niet voor autochtonen, of zelfs Joden, ... maar wel voor deze moslima blijkbaar. Dus moet het gerecht zich maar aanpassen. Het is een klein incident, maar het past in een lange rij van dergelijke conflicten. Men wil steeds meer de moslimwaarden opleggen (zie ook de discussie over halal voedsel in scholen en onlangs kwam er op de juridische dienst van ons bedrijf een vraag binnen voor het inrichten van een gebedsruimte op het werk). |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Parlementsvoorzitter