![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Om 13 uur deze middag was ik nog een dode mens aan het afleggen,en nu zit ik hier weer te lachen op het forum
Hoe vluchtig is het leven toch hé.... Wanneer je de dood gewoon geraakt ben je dan nog een gewoon mens? Vroeger als ik dit moest doen durfde ik nog eens een traantje weg pinken,nu is dit dagelijkse routine geworden Erg vind ik dit zelf ![]()
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hoezo, de dood is een onderdeel van het leven,en dat jouw werk in het verlengde van de dood ligt maakt jou niet anders weet je.....
Bedenk maar dat jij momenteel doet waar velen voor terugschrikken,en jouw taak is hoogst nodig.... Life goes on.... Het maakt je niet beter of slechter weet je,je bent het gewoon om met dode mensen om te gaan...En een traantje wegpinken helpt helaas niet, je kan maar beter op routine werken ... Bekijk het maar zo...je kan toch niets meer aan hun lot verhelpen aangezien ze toch al dood zijn,en kan je alleen maar je werk zo goed mogelijk doen als zijnde een soort troost voor hun nabestaanden... |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En verder leef je zelf nog en mag je hopen dat als je zelf ooit het loodje legt, dat iemand even veel eer zal stellen in het opmaken en opbaren van je lichaam als je dat wil. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Je moet het possitief bekijken, je zal nooit zonder werk vallen.
![]() |
![]() |
#5 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Persoonlijk zie ik dat soort van werk niet echt echt zitten. Ik denk dat ik na 2 weken reeds een vakantie van een jaar of 6 zou nodig hebben. Nog een geluk dat mensen zoals jij dat werk willen en kunnen doen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
![]() Het leven is het achterlijke zusje van de dood.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Daar heb je wel een punt hoor,en idd iemand moet het doen....
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bovendien leg je de dode niet af voor hemzelf, maar wel voor zijn treurende nabestaanden die daaruit troost putten.
Wat mijzelf betreft: ik schenk mijn lichaam aan de wetenschap. De studenten aan den univ mogen er zich eens op botvieren. (ze gaan daar een schroothoop vinden in mijnen binnenkant !!) Ik beschouw dat als een kleine, minimale bijdrage aan de ontwikkeling van de gezondheidszorg, ten voordele van "allen die nu zijn en hierna wezen zullen".
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
pff kijk het nieuws elke dag of sla een krant open en je ziet of leest de miserie in de wereld elke dag opnieuw. je kunt dan zo gaan meeleven en uiteindelijk spring je van een brug of je maakt er een goei mop van waar je eens goed mee kunt lachen met vrienden en terwijl geniet je van jou leven. we kunnen niet alle problemen in de wereld oplossen daarvoor zijn mensen te egoistisch en te machtzuchtig je kunt beter nu nog genieten van onze vrede en welvaart want blijft dit nog lang zo duren hier? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
of ze zetten u hersenen op sterk water en word u binnen een aantal eeuwen terug tot leven gewekt maar blijkt dat uw gevoelens en gedachten in een chip zijn geschreven en u nu de nieuwe terminator bent ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je aanvaard nu het leed dat je ziet ...
![]() |
![]() |
#12 |
|
![]() en wie weet is er nog leven na de dood
![]() |
#13 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Banneling
|
![]() zolang je geen gouden tanden begint te collectioneren, kan het nog wel, vind ik zo hé
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Banneling
|
![]() Voor de dood?...
stem bruynrood... ![]() |
![]() |
![]() |