![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Annick De Ridder (VLD) - 22 tot 28 maart "Deze jongedame gooide als voorzitter van Jong VLD Groot-Antwerpen de stok in het liberale hondenhok door met enkele straffe resoluties naar voor te treden op het nationaal congres. Ze maakt zich stilaan klaar om de stap te zetten naar de nationale p |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Partijlid
|
![]() Deelnemen aan een forum lijkt me altijd iets als roepen in de woestijn en " the empty can rattles the most " doch ik waag me in de arena ...
Zonder weg te zinken in het slib van de psychoanalyse vraag ik me af wat de drijfveren zijn voor een jong politica. Als het geen geldingsdrang zou wezen wat zou een mens dan bewegen om zich hierin te laten opslorpen... |
![]() |
![]() |
#2 |
Schepen
|
![]() Interesse in de politiek en de maatschappelijke problemen? De drang om toch te proberen de wereld een heel klein beetje beter te maken? ....?
|
![]() |
![]() |
#3 |
Vreemdeling
|
![]() Je moet eerst & vooral goe zot zijn ... 8)
Neen, is een soort van microbe denk ik. Ben graag onder de mensen, en het is pakken leuker om iets aan hun klachten te kunnen doen, dan er gewoon uren over te spreken, zonder er dan iets concreet uit de bus komt. Ik zat vroeger lustig op vanalles en nog wat commentaren te geven, tot mijn grootvader zei "Maar doe er dan toch iets mee De Ridder!". De dag nadien heb ik mijn lidgeld gestort. |
![]() |