![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Jan Roegiers (Spirit) - 22 tot 28 maart "Deze Vlaamse volksvertegenwoordiger kwam volop in de pers toen hij zich, samen met kompaan Stijn Bex, outte als homoseksueel. Begin februari werd hij plots dé spreekbuis voor alle homoseksuelen in het Vlaamse parlement. Wat dit voor hem betekende op |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() Lees hier ergens dat u voor de afschaffing van de stemplicht bent ... Waarom bestaat deze dan nog
![]() Was heel sterk voorstander van het vreemdelingenstemrecht en ben tevreden dat het er is doorgeraakt, maar waarom zijn "stemrecht" en wij "stemplicht" (tenzij we natuurlijk een boete betalen)? In mijn ogen is het: of iedereen stemrecht, of iedereen stemplicht. Geen mengelmoesje van de twee. Of moet ik mij tot Chinees staatsburger gaan benoemen om hier stemrecht te krijgen ![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Vreemdeling
|
![]() Het migrantenstemrecht geldt voor de gemeenteraadsverkiezingen. Die zijn pas in 2006. Binnenkort komt er nieuw gemeentekiesdecreet. Nog tijd genoeg dus om het stemrecht voor Belgen te regelen.
|
![]() |
![]() |
#3 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Maar ten gronde ben ik voorstander van de afschaffing van de opkomstplicht. |
|
![]() |