![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() Dit is ongetwijfeld het grootste evenement dat België ooit heeft georganiseerd. Vandaag blinkt het Vlaams gewest vooral uit door middelmatigheid. Niet verwonderlijk. Een gesplitst België kan gewoon niet beter.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Doei! Laatst gewijzigd door Jan van den Berghe : 6 juli 2008 om 14:06. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Banneling
|
![]() Niet beter zegt u,wat dan te zeggen ingeval van splitsing van die onderontwikkelde regio,waar ze hun zakken vullen zonder scrupules,en dit sinds tientallen jaren.Zelfs het lef hebben om te eisen dit en dat.Moet jij gaan eisen bij die dat je voed,neen me dunkt,anders kan je de pot op.
Vlaanderen onafhankelijk,en er is burgeroorlog in wallonië. Je zou wat zien en meemaken,de walen tegen de ritals,want die laatste hebben heel veel postjes in handen. Al dat hedendaagse gezeik is te wijten aan één ding.De man die de waalse touwtjes in handen heeft.Syndicaat,Onem,Forem,locale besturen,alles is voor zo een 70% in handen van de Italianen.Met aan het hoofd en goed lachende met de Vlamingen,Di Rupo.Alle politieke partijen moeten dansen zoals hij muziek speelt.Dat is de echte machtshebber in wallonië,dat zich trouwens beperkt als enorm bolwerk tot Henegouwen. De mensen uit de ardennen en luxemburg of duitse régio zal het wel worst wezen wat in Brussel aan het gebeuren is.Ik lig er trouwens ook niet wakker van.Je kan nog moeilijk van Brussel spreken als het in handen is van de keunink van Marocco. Laatst gewijzigd door Gargamel : 6 juli 2008 om 14:12. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Banneling
|
![]() Dien verhuisde waarschijnlijk met Marlientje naar de Rijselstraat in St Michiels om een ander ip te hebben
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat moeten dat toch schizofrene mensen zijn, die bubbels. Om de haverklap veranderen ze van profiel op dit forum... Herinner u trouwens die hilarische reeks over de account "Hans1". Menslief...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Parlementslid
|
![]() En een heel België bakt er ook geen mallemoer van, want ook dat is voor grote evenementen in z'n uppie al te klein geworden. What's your point?!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Banneling
|
![]() Zoals ik u al meerdere malen heb meegedeeld, ben ik Hans Van de Cauter, niet, hoewel ik veel respect voor hem heb. Hij en zijn partij, de B.U.B., zeggen tenminste de zaken zoals ze zijn. Jullie kunnen alleen maar gefrustreerde commentaar geven.
Maar eigenlijk is dat allemaal heel amusant. Jullie zullen toch verliezen en binnenkort zal het Vlaams-nationalisme slechts nog een slechte herinnering uit van de glorierijke Belgische geschiedenis ! |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Parlementslid
|
![]() De glorierijke Belgische geschiedenis?!?!? Wanneer is die geweest dan?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Onderstaande is nochtans een schoolvoorbeeld van hoe Hans altijd poste, meer dan ''unitair'' kwam daar ook niet uit. Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Parlementslid
|
![]() Ik hou van sprookjes! Maar België is geen sprookje, want er komt geen ''Happily Ever After''
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Banneling
|
![]() Het is goed het over de essentie te hebben. Dat is wat anders dan dat Vlaams-nationaal gebral. Toen ik voor de eerste maal op dit forum kwam, zowat een maand geleden, kende ik de B.U.B. niet eens. Nu wel, en ik kan het één van de beste ontdekkingen van mijn leven noemen ! In elk geval de beste partij van dit land. De kiezers zullen wel volgen. Tenslotte is het belangrijkste van allemaal niet eens het aantal kiezers, maar wel de verspreiding van het gezond verstand, namelijk een nieuw UNITAIR BELGIE !
Dus, lieve Vlaams-nationalistjes, bereid jullie al maar voor ! |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En maar volhouden dat je Hans niet bent. ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
't Ga je goed! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Parlementslid
|
![]() Een unitair België is een utopie die voor geen der bevolkingsgroepen goed kan zijn. Er zal nooit in België een gelijkwaardigheid zijn omdat de strijd die in België woedt er een is van een strijd tussen twee werelden. Een Romaanse wereld die sterk op Frankrijk leunt en een Germaans/Anglo-Saksische wereld die vooral op Duitsland, Nederland en het Verenigd Koninkrijk leunt. Het zal in de toekomst blijken dat ook in de EU daar geen eenheidsworst van de maken valt en België is daarvan de blauwdruk. De geschiedenis heeft de Walen en Vlamingen aan elkander gebonden en samen hebben zij er honderden jaren van gezamelijke geschiedenis op zitten. Het was eerder noodzaak dan liefde voor elkaar dat de Zuidelijke Nederlanden samen bleven. Het is jammer om te moeten constateren dat juist die loodzware last van jullie geschiedenis uiteindelijk de grootste oorzaak zal zijn van de breuk die er is. België bestaat dan officieel nog wel, maar eigenlijk is het een fata morgana geworden, een ordinaire luchtspiegeling die verhindert dat twee beschaafde volkeren respectvol samenleven binnen het Europa van de 21ste eeuw. Leert van Tsjechië en Slowakije, want zo vreedzaam zal het in België echt niet gaan verlopen als ook de luchtspiegeling uit elkaar spat.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Banneling
|
![]() Het Vlaams-nationalisme is volledig passé, alleen de Vlaams-nationalisten weten het nog niet. Het wordt hier lolliger met de dag !
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |