![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Het wordt tijd dat we een politieke partij oprichten die MEER, MEER, MEER wil.
Want ik geloof niet echt dat de partijen die "minder" bepleiten, in de naam van het voorbestaan van onze gemeenschap, nog ooit populair gaan worden. Zij hebben het natuurlijk wel bij het rechte eind, maar de boodschap is niet vermarktbaar meer. We hebben dus een nieuwe strategie nodig: linkse mensen die zich voordoen als rechtse gestoorde populisten, en het zichzelf opslokkende kapitalisme gewoon sneller naar zijn eindtijd voeren. Zodat we daar voor eens en altijd van af zijn. Ik pleit dus voor driedubbeldekswegen, in plaats van dat zwaktebod van Dedecker dat slechts voor dubbeldekken gaat. MEER, MEER, MEER! NU!
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
VIER, VIER ZEG IK U ! |
|
![]() |
![]() |