Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 26 juni 2008, 18:33   #1
Pick Nick
Banneling

Standaard Man met vier vrouwen kan al zijn kinderen naar België halen

Citaat:
Man met vier vrouwen kan al zijn kinderen naar België halen
Alle kinderen uit een polygaam huwelijk moeten zich kunnen herenigen met hun vader. Dat besloot het Grondwettelijk Hof donderdag.

Volgens de nieuwe vreemdelingenwet kan een buitenlander die wettig in België verblijft, aan gezinshereniging doen. Hij kan echter slechts één echtgenote laten overkomen en ook alleen h�*�*r kinderen.

Het Grondwettelijk Hof gaat ermee akkoord dat een moslim, die in België verblijft niet zijn vier vrouwen kan laten overkomen, maar slechts één. Maar het Hof vindt dat die moslim �*l zijn kinderen moet kunnen laten overkomen, ook de kinderen van de drie vrouwen die hij niet mag laten overkomen. Die kinderen hebben immers een biologische band met hun vader.

Voortaan kan een buitenlander die met meerdere vrouwen tegelijk getrouwd is dus �*l zijn kinderen laten overkomen, ook die van zijn andere vrouwen die in het buitenland moeten blijven.

Gazet van Antwerpen 26.6.2008

En zo weten we weer waarom moslims zich zo graag herenigen in België, en niet in hun heimweeland : met het kindergeld dat je krijgt voor het bijeenneuken van 25 kinderen bij 4 vrouwen hoef je geen job meer te zoeken. Op de koop hoef je als moslim je kroost zelf niet meer op te voeden : de Belgische Staat, vertegenwoordigd door onderwijzend personeel en een bataljon sociaal assisten en pamperaars, zal dat wel in zijn plaats doen.
Pick Nick is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 juni 2008, 18:52   #2
FDM
Banneling

Standaard

een goede oplossing voor deze kwestie : dat de ganse troep ginder blijft
FDM is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 juni 2008, 19:10   #3
Bhairav
Perm. Vertegenwoordiger VN

Bhairav's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door FDM Bekijk bericht
een goede oplossing voor deze kwestie : dat de ganse troep ginder blijft
Fantastisch! Ge-ni-aal!!!
Bhairav is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 juni 2008, 19:57   #4
sfinx666
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pick Nick Bekijk bericht
En zo weten we weer waarom moslims zich zo graag herenigen in België, en niet in hun heimweeland : met het kindergeld dat je krijgt voor het bijeenneuken van 25 kinderen bij 4 vrouwen hoef je geen job meer te zoeken. Op de koop hoef je als moslim je kroost zelf niet meer op te voeden : de Belgische Staat, vertegenwoordigd door onderwijzend personeel en een bataljon sociaal assisten en pamperaars, zal dat wel in zijn plaats doen.
Welke stappen moet ik ondernemen om de marokkaanse nationaliteit te verkrijgen ? Daarna met de snelbelgwet word ik snel terug Belg, maar met behoud van mijn Marokkaans paspoort. Ik trouw met 3 vrouwen ginder, want hier heb ik er al één, en die gaan mij dan elke jaar 3 kinderen opbrengen. Op 10 jaar kan ik dan 30 kinderen bijéénkrijgen ! Dat is al flink wat kindergeld ! Daarmee kan ik mij dan in Marokko een villa laten bouwen, die ik aan toeristen verhuur terwijl ik hier in een sociale woning leef. Als ik oud ben, ga ik daar zelf wonen.
sfinx666 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 juni 2008, 20:56   #5
shaddy
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door sfinx666 Bekijk bericht
Welke stappen moet ik ondernemen om de marokkaanse nationaliteit te verkrijgen ? Daarna met de snelbelgwet word ik snel terug Belg, maar met behoud van mijn Marokkaans paspoort. Ik trouw met 3 vrouwen ginder, want hier heb ik er al één, en die gaan mij dan elke jaar 3 kinderen opbrengen. Op 10 jaar kan ik dan 30 kinderen bijéénkrijgen ! Dat is al flink wat kindergeld ! Daarmee kan ik mij dan in Marokko een villa laten bouwen, die ik aan toeristen verhuur terwijl ik hier in een sociale woning leef. Als ik oud ben, ga ik daar zelf wonen.

hallucinerend gewoon.

Hoe kan een weldenkend mens de islam goed praten?

Wie gaat dit blijven betalen? De hardwerkende vlaming ? Die niets meer kan sparen voor zijn kinderen? Der gaat boel van komen ooit.
shaddy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 juni 2008, 21:11   #6
Lof der Zotheid
Perm. Vertegenwoordiger VN

Lof der Zotheid's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bhairav Bekijk bericht
Fantastisch! Ge-ni-aal!!!
Stel dan zelf iets voor.
Lof der Zotheid is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 juni 2008, 22:00   #7
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Ik snap niet dat dit ineens nieuws is; altijd al konden kinderen op basis van ver verwantschap met vader, ongeacht de moeder zich hier vestigen.
Kindergeld is altijd al betaald voor kinderen bij tweede of derde vrouw in bijvoorbeeld Marokko,omdat de Belgische wetgeving stelt dat dit betaald moet worden voor alle kinderen van de werknemer, dus wat er nieuw is...
alice is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 juni 2008, 22:32   #8
Mahalingam
Minister

Mahalingam's schermafbeelding

Standaard

Stel ik leef in Allahstan en ik heb meer dan 4 vrouwen en mijn sekte vindt dat dat moet kunnen. Evenwel het bestuur van het land vind van niet en die gaan mij vervolgen. Ik vlucht met mijn harem en kinderen naar België waar ik asiel krijg omdat ik vervolgd wordt om godsdienstige reden en schending van mijn mensenrechten plaats vond.
Mahalingam is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 juni 2008, 01:52   #9
Berlinda
Banneling

Standaard

Dit is gewoon zo mooi,precies of er nog wat menselikheid zit in het gerecht.
Gezien de vergrijzing,vele werkonbekwame jongeren en ook tekort zijn al die mensen welkom en meer dan nodig om onze welvaart en economie te redden en de vergrijzing op te vangen. We moeten verder durven denken !
Berlinda is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 juni 2008, 03:36   #10
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Berlinda Bekijk bericht
Gezien de vergrijzing,vele werkonbekwame jongeren en ook tekort zijn al die mensen welkom en meer dan nodig om onze welvaart en economie te redden en de vergrijzing op te vangen. We moeten verder durven denken !
JUIST marlientje zou ook zoiets gedacht hebben;

Maar uw gedachtengang is correct, alleen: waarom nog vrouwen gebruiken om die productie aan kindergeld te verkrijgen? Als we nu gewoon eens dingeske volgen van Brave new World (sorry guys, naam ontglipt me).

Ge produceert dus gewoon sperm, laat dat in fleskes kweken met wat eicellen die ge van wat arme afrikaanse vrouwkes hebt afgetapt in ruil voor een korst brood en floeps.... ge hebt inkomen!

voordeel van brave new world is dat ge de moeders niet constant moet voederen terwijl ze zwanger zijn (nadien kunt ge ze natuurlijk altijd al laten afvloeien).

Nadeel is: poeptalopsjef moet het in een fleske doen!

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 juni 2008, 06:13   #11
LastMohican
Banneling

Standaard

Greencard systeem invoeren voor immigranten. Ben je van toegevoegde waarde voor de economie, mag je blijven.

Gezinshereniging afschaffen. Importbruiden verbieden. Willen ze een Fatima uit een bergdorp, mogen ze hun boeltje pakken en naar ginder verhuizen.

Enkel kinderen die hier geboren zijn en naar school gaan komen in aanmerking voor kindergeld.

Et voila. Problem solved. Next !
LastMohican is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 juni 2008, 08:32   #12
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Wie was het nu die hier recent schreef dat men nu net een hele ploeg gaat inzetten om te checken of alle kinderen weldegelijk échte kinderen zijn, vermits er volop gefraudeerd wordt met dat kindergeld.

Was dat Shaddy?

Als ze nu gaan uitbetalen voor alle vorige en huidige vrouwen ginder in het heimweeland, dan vraag ik me toch af hoe ze dat gaan checken. ik denk dat ze dan ook wel zullen betalen voor de kleinmannen van al zijn broers.

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
Oud 27 juni 2008, 09:24   #13
Gargamel
Banneling

Standaard

De kassa kindegeld is op voorhand en voorgoed leeg.Aangezien de moslims onderling trouwen met familieleden.Beetje DNA vragen en zo kan een brave verrijker bewijzen dat zelfs de kinderen van zus en broer van hem zijn.Ze zitten allen met hetzelfde.De Turken zullen dat ook graag horen.

Hier is werkelijk alles mogelijk
Gargamel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 juni 2008, 10:02   #14
sfinx666
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door LastMohican Bekijk bericht
Greencard systeem invoeren voor immigranten. Ben je van toegevoegde waarde voor de economie, mag je blijven.

Gezinshereniging afschaffen. Importbruiden verbieden. Willen ze een Fatima uit een bergdorp, mogen ze hun boeltje pakken en naar ginder verhuizen.

Enkel kinderen die hier geboren zijn en naar school gaan komen in aanmerking voor kindergeld.

Et voila. Problem solved. Next !
Volledig akkoord. Nog even iets aan toevoegen: kinderen die meer dan 5 misdrijven gepleegd hebben (ik ben tolerant ) = geen kindergeld meer. Nog een misdrijf, het land uit. In gezelschap der ouders natuurlijk, want minderjarigen kan men niet op hun ééntje de laan uitsturen. En als er andere minderjarige broers en zussen zijn, dan moeten die maar mee weg, hé. Mischien dat ze dan elkaar gaan opvoeden...
sfinx666 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 juni 2008, 12:22   #15
shaddy
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Berlinda Bekijk bericht

ahahahahahaha grappig zulle de meesten meisjes mogen niet verder studeren moeten volgens de islam braaf thuis zijn de meeste venten willen niet verder leren en willen niet werken ze willen wel een vet betaalde job zonder al te veel te moeten doen ze gaan wel graag naar hun "theehuisjes" en vallen graag niet bedekte vrouwen lastig ahahahaha die gasten zijn alleen hier om te leven van onze sociaal stelsel die gaan dat niet zelf spijsen zulle natuurlijk er zijn uitzonderingen maar dat zijn niet de moslims die extreem islamitisch zijn dat zijn eerder de moslims die ut schijn voor de familie noh moslim zijn of sterker die de islam hebben laten vallen - dus wakker worden
Oud 27 juni 2008, 12:24   #16
shaddy
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
Wie was het nu die hier recent schreef dat men nu net een hele ploeg gaat inzetten om te checken of alle kinderen weldegelijk échte kinderen zijn, vermits er volop gefraudeerd wordt met dat kindergeld.

Was dat Shaddy?

Als ze nu gaan uitbetalen voor alle vorige en huidige vrouwen ginder in het heimweeland, dan vraag ik me toch af hoe ze dat gaan checken. ik denk dat ze dan ook wel zullen betalen voor de kleinmannen van al zijn broers.
ja hoor dat was ik. heb je het niet gehoord ze waren alleen al in antwerpen 5000 kinderen verloren. lol Nu hoor je er niets meer van mooie doofpot operatie van de linksen. Ze krijgen kindergeld bouwen daar een villa mee in marokko in de berberse bergen en voila hun leven is geslaagd. Die nest kinderen worden de straat opgegooid al zeer jong de meisjes aan de haard en de kleintjes in marokko. Dus denken dat die onze vergrijzing gaan oplossen ahahahahaha naief.
Oud 27 juni 2008, 12:30   #17
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

ik heb net (te laat, ik weet het) mijn belastingsbrief gaan betalen.

altijd leuk te weten waar dat zuurverdiende geld voor zal gebruikt worden hé. Ik heb er vriendelijk "alstublieft Mohammed" bij gedacht.

Oud 28 juni 2008, 00:11   #18
longhorn
Minister-President

longhorn's schermafbeelding

Standaard

Kindergeld voor IEDEREEN afschaffen en vervangen door een belastingskrediet per kind. Dit betekent dat enkel zij die werken en bijgevolg belastingen betalen, van dit voordeel kunnen genieten.
longhorn is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 juni 2008, 08:20   #19
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Alle kinderen uit een polygaam huwelijk moeten zich kunnen herenigen met hun vader. Dat besloot het Grondwettelijk Hof donderdag.

Volgens de nieuwe vreemdelingenwet kan een buitenlander die wettig in België verblijft, aan gezinshereniging doen. Hij kan echter slechts één echtgenote laten overkomen en ook alleen h�*�*r kinderen.

Het Grondwettelijk Hof gaat ermee akkoord dat een moslim, die in België verblijft niet zijn vier vrouwen kan laten overkomen, maar slechts één. Maar het Hof vindt dat die moslim �*l zijn kinderen moet kunnen laten overkomen, ook de kinderen van de drie vrouwen die hij niet mag laten overkomen. Die kinderen hebben immers een biologische band met hun vader.

Voortaan kan een buitenlander die met meerdere vrouwen tegelijk getrouwd is dus �*l zijn kinderen laten overkomen, ook die van zijn andere vrouwen die in het buitenland moeten blijven.
Gazet van Antwerpen 26.6.2008
bon, dus mohammedje laat vrouw A met 4 kinderen mee naar hier komen, dan importeert hij de 5 kinderen van vrouw B, en dan de 3 kinderen van vrouw C.
Niks aan het handje.

Eenmaal hier importeren de B-kinderen hun eigen moeder en de C-kinderen eveneens hun respectievelijke mama.
Als het grondwettelijk hof vindt dat de kinderen recht hebben om bij hun vader te zijn, hebben ze natuurlijk ook het recht om aan gezinshereniging te doen en hun moeder te laten overkomen. Die kinderen hebben namelijk ook een biologische band met hun moeder tiens.

Het polygame gezin met vrouwen A-B-C zijn nu netjes verenigd en ontvangen kindergeld voor 12 kinderen.

Papa kan alsnog op vrouwenjacht om vrouw D te gaan huwen en deze zo snel mogelijk zwanger te maken van haar toegangsticketje Belgique.

Vraagje: worden vrouwen B tot en met D beschouwd als "alleenstaande" personen voor het OCMW? of gaat men polygamie erkennen en krijgen ze later alle vier weduwenpensioen.

Laatst gewijzigd door circe : 28 juni 2008 om 08:23.
Oud 28 juni 2008, 08:22   #20
shaddy
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door longhorn Bekijk bericht
Kindergeld voor IEDEREEN afschaffen en vervangen door een belastingskrediet per kind. Dit betekent dat enkel zij die werken en bijgevolg belastingen betalen, van dit voordeel kunnen genieten.
Goed idee !
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:54.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be