![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
Bekijk resultaten enquête: Wat moet er gebeuren als JvdB geen vat wilt geven? | |||
Een eeuwige ban |
![]() ![]() ![]() |
9 | 16,98% |
Een ban van een jaar |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
Een ban van zes maanden |
![]() ![]() ![]() |
1 | 1,89% |
Een ban van een maand |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
Hij moet de kostprijs van één vat overschrijven op de rekening van Politics |
![]() ![]() ![]() |
3 | 5,66% |
Hij moet sowieso een vat geven. Tot dat gebeurt komt er als intrest elke week een vat bij |
![]() ![]() ![]() |
23 | 43,40% |
Niets |
![]() ![]() ![]() |
17 | 32,08% |
Aantal stemmers: 53. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Beste Moderators,
Een tijdje geleden beslisten de forumgebruikers van politics dat, de eerste gebruiker die 30 000 berichten op zijn naam heeft staan, een vat moet geven. http://forum.politics.be/showthread.php?t=31166 JvdB heeft helaas nog niet gereageerd op het voorstel (verschillende PM's, en berichten op het forum). Daarom zou ik willen vragen dat u bovenstaande poll-uitslag als zijnde bindend beschouwt. De poll zal een week lopen. Bij voorbaat dank.[edit] [size=1]Edit:[/size]
Michael Freilich, Joods Actueel: ‘Indien de geschiedenis zich zou herhalen met De Wever als burgemeester van Antwerpen, zou ik me zorgen maken over de joodse burgers.' Laatst gewijzigd door Yann : 9 juni 2005 om 21:15. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
![]() K&K lijkt me beter geschikt hiervoor.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Vergeet niet te stemmen! ![]()
![]() |
![]() |
#4 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Ahja, nog even vermelden: als er meer mensen kiezen voor een ban, tgo de andere opties, dan wordt het dus een ban. De duurtijd is het gemiddelde van die vier opties.
![]()
![]() |
#5 |
|
![]() Wanneer geef jij een vat?
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#7 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Wie maakt dit eigenlijk bindend?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() De stemmers.
Anders moet je maar op "niets" stemmen.
![]() |
#9 |
|
![]() Ik wil je postcounter op 30.000 zetten hoor?
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Locatie: Hoofdstad der holbewoners waar de Schelde op z'n mooist is en de gevangenen nog vrij rondlopen
|
![]() Alvast hier het eerste vat !
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |||||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() ![]() [size=1]Edit:[/size]
Michael Freilich, Joods Actueel: ‘Indien de geschiedenis zich zou herhalen met De Wever als burgemeester van Antwerpen, zou ik me zorgen maken over de joodse burgers.' Laatst gewijzigd door Yann : 10 juni 2005 om 08:33. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Locatie: Hoofdstad der holbewoners waar de Schelde op z'n mooist is en de gevangenen nog vrij rondlopen
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#17 |
Banneling
|
![]() Jan Van Den Berghe heeft nooit gezegd dat hij een vat zou geven als hij 30000 post achter z'n naam zou hebben. We leven hier wel in een land waar de mens nog vrij is om te doen en laten wat hij wil. In kortbroekjanettenland zal dat ooit misschien anders liggen maar zolang er minder mensen op de bubbelclub stemmen dan er bubbels in een gezonde Duvel zitten kan niemand verplicht worden om op commando van de eerste hoer van de koniging een vat te geven. Eet mathildes teenkaas maar en je zal daarvan ook wel al dubbel gaan zien.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Komaan Jan!!!!!!!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() och mijn waarde Jan, laat ze maar zeveren...
je 30.000 posts zijn een waardevolle bijdrage van een man die het eerlijk meent en zijn beweringen doorgaans staaft met steekhoudende argumenten... doe voort Jan VdB... ik ben niet altijd akkoord met Jan omdat hij meestal VB ideeën verdedigt... maar ik lees met veel interesse zijn tussenkomsten omdat ik er steeds wat bij leer... al was het maar bezadigder te worden en niet zo erg de eerstopkomende gevoelensuitingen volgen... proficiat JVdB... je bent een iemand zoals er veel meer zouden moeten aanwezig zijn hier... geen platte VB lulkoek, maar wel onderbouwde standpunten voor iets waarin je gelooft... al kan ik niet alles volgen...
![]() |
#20 |
Banneling
|
![]() ![]() heeft JvdB écht 30 000 posts ![]() |
![]() |
![]() |