![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat is dat de laatste tijd?
1) De kerel die in beeld kwam inzake de overvallen in Antwerpen: Een Marokkaan. 2) Grootste drugsvangst ooit, straatwaarde 400 miljoen €, geproduceerd hier in België: Een Marokkaanse familie voor productie en levering. (7 machines) 3) Bomaanslagen Spanje met links naar België inzake planning: Marokkanen, genationaliseerd en al. Nou, of ik nu aan't veralgemenen ben of niet, maar der is toch iets grondig mis hoor. Die drugsvangst omvat 400 x het kapitaal dat door de aankoopdienst van het leger achterovergedrukt werd, het zou 'al' 1 miljoen € bedragen. Ze krijgen de Belgische nationaliteit, hebben dus stemPLICHT, en degenen die de nationaliteit niet krijgen hebben bij de volgende verkiezingen stemRECHT. Wat kloteland is dit??? Of beter gezegd: wat klotebeleid ondergaan wij?! We zitten godver met een Centrum voor Racismebestrijding! Ze zouden er beter een Centrum voor Criminaliteitsbestrijding van maken! Een verbolgen Belg! |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
AMEN! Maar ja, we zullen moeten wachten tot de toestand hier in Vlaanderen wordt gelijk in Kosovo he! Niks dan ambras met die soort! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Maar ja, pas op Hé!!!!!!!!!!!!!!!
Rijd niet met de fiets over straat zonder licht hé, want verdomme dan ben je crimineel é!!!!!!!!!!!!!!!!!!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Wat zijn de vlamingen toch onverdraagzaam he.Is dat nu zo erg dat die marokkaan wat diefstallekes heeft gepleegd.Wat is er mis met een paar kilokes drugs , het was een grote familie en voor iedereen paar grammekes voor eigen gebruik dus niks onwettigs.En die bommekes ja zeg ze hadden het zelfs nog op voorhand gezegd dat ze het gingen doen .We moeten echt wat verdraagzamer gaan zijn he.En je mag met je fiets door het rood rijden , maar alleen als je marokkaan bent he
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het racisme viert weer hoogtij in dit topic
![]() Als we de Marokkanen maar kunnen demoniseren, nietwaar?
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Europees Commissaris
|
![]() Marokanen ..ze komen een dancing niet binnen ..tenzij om XTC te verkopen...
Ikzelf ben een moslimvriend dus krijg ik mijne shit gratis
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ben géén racist en het woord demoniseren is alles toeschrijven aan één enkele oorzaak terwijl dit niet strookt met de realiteit.
En wat doe ik hier? Nieuwsfeiten opsommen, en ik stel met verbazing vast. Verzwijg ik criminaliteit van Belgen? Wel, som dan maar eens wat actuele feiten op. Ik heb de ambtenaar voor legeraankopen ook vermeld en dat is een Belg neem ik aan. Als criminele feiten van grote en kleine omvang telkens opnieuw naar dezelfde nationaliteit leiden wat kan ik anders besluiten? 't is straf dat nieuwsfeiten opsommen ook al racisme genoemd wordt. T'is verdomme een excuus geworden om alle berichtgeving hieromtrent te hekelen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#9 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#10 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#11 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() -----------
![]() |
#13 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Ze zijn verdomme de lievelingen van het regime. Andere allochtonen hebben het door den band heel wat slechter, maar daar hoor ik jou niet over emmeren! ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik had dit niet hier gepost, een moderator (of een hacker, als de moderators dezelfde richtlijnen gebruiken) heeft ze 2 min later bij een gelezen teller van '2' van maatschappelijke discussies naar hier verplaatst.
Ik dacht eerst zelfs dat de post verwijderd was tot ik een mail kreeg van antwoord. Uw context van opdringen van mijn zelfgetrokken conclusies door het hier te posten klopt dus niet. En inzake dat opsommen van nieuwsfeiten, U verwijt me hiermee selectieve berichtgeving, daarmee verwijt U me ook verzwijgen van de misdaden van Belgen. Ik had het al gezegd: som de misdaden van dezelfde omvang van Belgen eens op. Hoeveel overvallen in Antwerpen? Hoeveel bomaanslagen in Madrid? Hoeveel XTC en consoorten producenten van deze omvang? Ik verwijt U hetzelfde als U deze 'record' zaken minimaliseert: scheefgetrokken berichtgeving! |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | ||
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
NAH! TRUTH HURTS! |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
||
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() In tegenstelling tot jou, laat ik me niet leiden door vooroordelen. Voor mij is iemand onschuldig tot het tegendeel bewezen is.
||
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
||
![]() |
![]() |