![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() ... waar buurtvaders worden ingezet voor overlast van... 'jongeren'.
Zo hoort men op Radio1 nieuws VRT. Wat is het verhaal? Een jongetje van 7 werd meegenomen in een auto met vier 'jongeren', en bedreigd met een mes. Hij had namelijk iets durven zeggen tegen die 'jongeren'. Dat kind is voor het leven getraumatiseerd. We gaan die kleine wel eens een lesje leren, dachten de vier verrijkers zonder twijfel. Moeders, houd uw kinderen binnen. Jongeren rijden over straat. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Parlementslid
|
![]() Wat verstaat ge onder jongeren en wat had die kleine durven zeggen dan??
Onder jongeren versta ik nog altijd iemand die jong is in leeftijd, of krijgt dat woord langzaam een andere invulling? ![]()
![]() |
#3 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
En om de buurtvader te citeren:"Het loopt hier nog geregeld de spuigaten uit. We hebben herhaaldelijk gevraagd dat de politie strenger zou optreden. Meer dan een proces-verbaal opmaken gebeurt er niet", zegt Mitat Güngor. "Dit is nog maar een voorbode. Vroeg of laat gebeuren hier ergere dingen". (Mitat Güngor) Laatst gewijzigd door Havana : 19 juli 2008 om 14:46. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Burger
|
![]() Dat is mijn stad
![]() Laatst gewijzigd door Insano : 19 juli 2008 om 14:54. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
|
![]() Citaat:
Ja, als je nu op het nieuws ellendige verhalen hoort met 'jongeren' erin, dan moet je maar goed luisteren en meestal is het inderdaad weer zo laat.... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Banneling
|
![]() Nochtans kan de politie wel mijnwerkers aan.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Zwartberg Of "Islamofoben" die in Brussel willen betogen. Misschien dat je 'kunnen" met "willen" verwart? |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Partijlid
|
![]() Ik kom daar ook regelmatig. Er zitten inderdaad een paar "duiveltjes" tussen van nog geen tien jaar die zelfs volwassenen het bloed onder de nagels kunnen halen.
Ik weet ook dat veel jongeren aangemoedigd worden om zoveel mogelijk hun moedertaal te spreken want de taal van de "ongelovigen" is minderwaardig. Ergens begrijp ik die jongens wat ze die kleine hebben aangedaan. Ik begrijp het, keur het echter niet goed. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
|
![]() Oh je bedoelt dat de 7 jarige een marokkaantje was dat tot 23:30 op straat liep te schelden, en de 4 jongeren college studenten waren die in hun beschaafdheid waren getast? KapteinKurk?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Partijlid
|
![]() Als jouw verhaal klopt, wat deed die kleine op dat uur op straat??
Ik heb geen nationaliteiten genoemd, jij weet er blijkbaar meer vanaf. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
|
![]() ik luister gewoon naar VRT Radio nieuws.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
|
![]() Captain Kurk,
Ik denk niet dat de VRT het gaat hebben over Buurtvaders die de buurt moeten beschermen tegen de gevaren van 7 jarigen. Daarentegen, 4 jongeren in een auto die een klein kind kidnappen, daar schijnt men zich meer bewust van te worden van de reële gevaren. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | ||
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Dat is hier wat verderop de straat en dit soort fenomenen heeft te maken met (en nu blijf ik nog vriendelijk) de allochtone bewoners uit de buurt daar. Als het mijne kleine van 7 was bij wie dat ze dat gelapt hadden, dan kregen ze binnen de kortste keren een schot van mijn jachtgeweer met zoutpatroon in hun kont zodat ze de eerste 10 weken niet meer konden gaan zitten.
Ze moeten dat soort nog maar meer eieren onder hun gat leggen verdomme. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Aha....Nu begrijp ik bert bibber beter als hij zegt dat het multicultureel karakter van ons land een rijkdom en troef is.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je laat ze beter vrij zoals nu gebeurde. Blijven pamperen is de boodschap!!!!!! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
|
![]() Citaat:
En ja, dit gebeurde niét in Groenland, er was dus kwestie van verrijkend gedrag, kortom het waren Marokkanen, die waar we begrip voor moeten opbrengen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Tja ![]() Laatst gewijzigd door Havana : 20 juli 2008 om 17:25. |
|
![]() |
![]() |