![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() Al 250 asielzoekers bezetten intussen Begijnhofkerk
HLN update Het aantal asielzoekers dat de Brusselse Begijnhofkerk bezet, is in de loop van vandaag opgelopen tot een 250-tal. Dat meldt priester Daniël Alliet, de pastoor van de kerk. De bezetters zelf claimen met 400 man te zijn, maar volgens de priester klopt dat niet. http://www.hln.be/hln/nl/957/Belgie/...nhofkerk.dhtml Wanneer gaan ze eens optreden met harde hand verdemme toch ![]() Ik ben ooit eens gaan kijken en weet u wat die lui doen ? onze heilige beelden afdekken of bedekken met doeken en kleren... waarom gaan ze niet wat in de moskee van hun oren maken ? In de VS pakt het volk het recht in eigen handen wanneer de overheid te laks is om op te treden. Is die Turteltrut nu al uit vakantie ? tijd voor hare C4 ! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Niet de asielzoekers gaan hier in de fout, maar ons beleid is fout. Jaren laten ze de boel aanrotten en dan plots schiet er weer eens eentje wakker uit zijn luie mandatariszetel en hopla, dan moeten er weer X aantal weg. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
We zijn vrij tot op het moment dat we kiezen, van dan af controleert de keuze de kiezer Laatst gewijzigd door BitterSweet : 8 augustus 2008 om 21:57. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#5 | |
|
![]() Citaat:
Mja, beleid? We kunnen daar niet meer van 'beleid' spreken eh, eerder van complete 'wanbeleid'.
![]() |
![]() |
#6 |
Minister
|
![]() Waarom gaan die asielzoers altijd in een kerk zitten en nooit in een moskee?
Zou dat een kwestie van tolerantie zijn? Mij lijkt dat in de praktijk een moskee heel wat meer bescherming biedt tegen de overheid: een moskee is effectief veel meer een no-go area voor de politie. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Banneling
|
![]() Steek alle behoeftige Belgen bij elkaar en er is geen kerk meer beschikbaar. Misschien moeten we die mensen eens mobiliseren in de hoop hulp aangeboden te krijgen. Ik ben het beu van dergelijke artikels te lezen terwijl ik dagelijks zie hoe onze eigen mensen spartelen van ellende! Ik lees daar bijna nooit iets over. Maar alle dagen is er wel iets met vluchtelingen die "niets" hebben maar wel de middelen vinden om zich te verdoven met alcohol of drugs. Waar klopt het plaatje dan niet?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hoeveel vluchtelingen kent u Pierette? En ook hun dealer want u weet dat ze aan de drugd zitten! Allemaal en dat terwijl ze 'niets' hebben! Waar ziet u horden vluchtelingen aan de drank? U overdrijft en nog geen beetje, van mij mogen er gerust vluchtelingen zijn als ze recht hebben op dat statuut mogen ze blijven!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Banneling
|
![]() Ga jij met harde maatregelen mensen van daar en Armeniërs asiel weigeren en terug sturen? Neem jij de verantwoordelijkheid om die mensen de dood in te jagen?jankjank
als ik moet 10 matrasliggers onderhouden ben ik dood en failliet Garry je mag kiezen: mij of hen ? je gaat toch geen buitenlanders verkiezen boven een landgenoot ?? |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Omdat ze daar zo buitenvliegen....een moskee zal zich niet openstellen voor dit soort zaken, en dat weten die mensen maar al te goed. Wie denkt dat moslims uit Kosovo of Pakistan en Afrika automatisch welkom zullen zijn bij hun geloofsgenoten vergeet de discriminatie tussen moslims onderling, Marokkanen en Turken negeren elkaar al vanwege verschillende opvattingen, het zijn voornamelijk christelijke organisaties die bezig zijn met mensen zonder verblijfsstatuut en geen moslims
Laatst gewijzigd door alice : 9 augustus 2008 om 10:08. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Er is asiel en asiel.
'economische' vluchtelingen (lees potverteerders) maken het kapot voor de echte vluchtelingen... Die laatste zijn van harte welkom, die eerste moesten ze met hun tamme... naar huis schoppen. Te tam om te werken? crepeer dan. als ik niet werk heb ik ook honger.
![]() |
![]() |
#16 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Parlementslid
|
![]() Europese vluchtelingen opvangen daar kan ik nog inkomen , maar eens de problemen in hun land van herkomst opgelost zijn zouden die onheroepelijk moeten worden teruggestuurd !!!!!! voor de andere vluchtelingen moet gezorg worden dat ze dichtbij huis kunnen worden opgevangen
zoniet gaat de sociale zekerheid hier nog verder achteruit , europa hoeft niet het OCMW vande wereld te worden !!!!!!!
![]() |
#20 | |
|
![]() Citaat:
De migratie blijkt in heel wat gevallen toch niet zo van een leien dakje te lopen, veel migranten kampen met gezondheids- en psychische klachten, omwille van de stress die het proces met zich meebrengt. Daarnaast denkt men vooral aan een hoog loon, maar men vergeet dat in verhouding ook alles veel meer kost dan hier. In totaal is het verschil meestal dat men hier is overgelaten aan de grillen van een sociale woonwijk of achterbuurt, moeilijk aan werk geraakt met het diploma van daar (devaluering), bijna verplicht is veel kinderen te krijgen om rond te komen omdat een traditioneel eenverdienersgezin hier gewoonweg nauwelijks een welvaart kan krijgen naar westerse maatstaven. Terwijl men in het thuisland een betere status had, meer aanzien, een betere job misschien, en heel vaak een mooiere woning. Neem er het zonnige klimaat bij tov de regenachtige dagen hier. De enige reden die doorslaggevend is voor hun om hier te blijven, zijn denk ik de sociale voorzieningen. Hier heb je zekerheid dat er voor je gezorgd wordt als je ziek wordt, in veel Afrikaanse/Aziatische en zelfs Europese landen ligt dat totaal anders. Maar of ze er op een ander vlak werkelijk op vooruit gaan? Ik betwijfel het. Nochtans ligt er in het land van herkomst vaak een taboe op 'daarblijven'. Wie het geld heeft, vertrekt. Anders gun je je kinderen geen goede toekomst, en zorg je niet goed voor je familie (geld sturen). Laatst gewijzigd door Groentje-18 : 9 augustus 2008 om 14:09. |
|
![]() |
![]() |